Én benne vagyok a bétában, nem rossz egyáltalán, csak a kártyákat néha baromi nehezen lehet kiásni.
Én is bétás vagyok, elég jó lesz, de még sok minden hiányzik + nagyok sokat kell klattyingatni de köv patchbe elvileg kitalálnak valamit ,hogy máshogy legyen, már írták a fórumon.
És a többi korról nincs valami videó?
na 10 óra játék után csak rájöttem, hogy a jobbegérrel duplán kattintva lehet lyukat ásni...
Nagyon gondolkodom rajta, hogy megvegyem-e az early access-t,de szeretnék egy kis ízelítõt kérni a bétásoktól, hogy mi a helyzet? A Populous az örök kedvenceim közé tartozott mindig is és anno a From Dust-ba reménykedtem, hogy hasonló lesz, de nem sikerült sajnos nekik. :( Ez viszont érdekelne!
Javítás alatt áll:) a srácról meg annyit ,hogy egy 0, 150 es pop ig jutott az kb 10 perc, totalbiscuit videója ugyan ezt elmondja, csak intelligensen:) Mindenki tudja ezt a hibáját.
Pedig én nagyon sok játékot már végig bétázgattam és némelyik jó volt, némelyik nem.. Ez pedig elég ígéretesnek tûnik.. De ha azt mondod, hogy várjak... várok. :)
vagy torrent: http://dl.3dmgame.com/plus/download.php?i=2&sl=6b5anwW%2BkfemrFtzYrTdhX7iwYNXd0sv45rrgu4FLSVl%2Bls
TotalBiscuit handsont néztem meg legutóbb, az alapján elég homlokráncolós, na meg Mölinõ, aki azért utóbbi idõben nem épp a legfényesebb reputációval bír sajnos.
Mindensetre
Ezeket a hibákat már leírták sajnos túl sokat, már legalább 40 topic nyílt ,hogy csináljanak valamit a klikkelgetéssel, és még mindig nyílnak, amikor már írta egy készítõ ,hogy csinálják. De csak nyitnak még vagy 20 at a klattyingatásra :D
Egyébként jó játék lesz ez, de nagyon sok hiányzik még belõle, csak 40 % on áll és ami van az is tiszta bug.
Nem is annyira azon akadtam meg, mert az egy olyan technikai dolog, amit valószinüleg javítanak. Ami nem szimpi az, hogy lehet nagyon ráfekszenek a mikrotranzakciókra, meg ez a láda keresgélés, nyersanyagok onnan gyûjtése, azt kártyára váltósdi. Az meg, hogy a bemutatott képesség kicsit túl sok pontot zabál fel azt meg ráfogom arra, hogy még balancetól nagyon távol vagyunk. Inkább a mikrotranzakciókra utaló store jelenléte és a ládásdi, látszólag nyersanyagok zéró jelentõsége ami nem tetszik.
Mikrotranzakciót kivették, valszeg csak mobilon lesz, de amúgy is lehet bányászni elég sokat, szóval engem az zavar a legkevésbé, meg a multira amúgy sincs hatással abszolút.
No kicsit elakadtam a játékban mert kellenek bizonyos kártyák amiket nemtudok megszerezni, úgyhogy ha valakinek lenne kede multiban játszani és kártyákat gyûjtögetni az írjon egy privit és ott megbeszéljük a részleteket!
Nálam meg el se indul egyelõre.Töltõképernyõnél kiakad
LOL! totem-nél imádkozás meg emberáldozatokkal járt.DDDD
Mennyire hasonlít a játék a popolusra?
Most? Ez még csak a kezdet... jobb ha csinálsz egy autoclicker makrót amikor kb egy egész hegyet kell lebontani a tetves ládáért amiben persze pont valami vacak van ami már rég nem kell :D
Azt megcsinálhatták volna idáig hogy egy gombnyomásra leszedje az isten pontokat a házakról,ne kelljen minden házhoz visszamenni a pontokért
Az valószínûleg ilyen marad mert van olyan építmény amit leszedsz és a hatósugarában begyûjti folyamatosan a pontokat és egy nagy gömbbe gyûjti össze. Három ilyet lehet lerakni aztán már gyémántba kerül..
Amúgy simán lehetne akár egy színvonalas fb játék is, néha olyan érzése van az embernek :) Persze még a fele sincs benne amit szeretnének tudom tudom.
Szerintem az aprólékos, megfogás és úgy húzás nem kéne bele, vagy annak kéne vmi extra powernek lennie, vagy ilyesmi, helyette a gomb nyomvatartással folyamatosan szedné le/rakná fel a dolgokat, mellé meg egy "flatten" power mehetne, aminél egy adott szintrõl ha elkezded behúzni, akkor lebontja az egész hegyet abba az irányba, nem csak egy szintet, ugyanígy meg felépít. Ez még a mostani érintõképernyõs géprekre való fókuszálás mellett is mûködne.
Több szint lapítása már most is benne van, csak nem az elején kapod meg. Én ha ládát akarok kiásni, akkor dublaklikkel csinálom. Kevesebb egérrángatás kell hozzá. :)
MIonden bizodalmam elszállt ezzel a játékkal kapcsolatban. Ott vannak a játékban a nyersanyagok, fa, kõ, víz, olaj(mocsár), fém. De nem ezeket kell használni a fejlesztéshez, hanem matricákat! Matricákat pedig csak véletlen szerûen tudsz szerezni ládákból, leminges játékból(voyage) és persze a lényeg hogy majd BOLTBÓL PÉNZÉRT! Természetesen nem adnak elég matricát a fejlõdéshez mert úgy akarnak keresni hogy vegyél pénzért. Ez undorító mert eredetileg nem ezt ígérték és sokan kifizettük már a fejlesztést és cserébe egy pay to win mobilos hülyegyerek játékot kapunk.
Engem a rózsaszín gömbök végigkattintgatása idegesít... Mintha valami facebookos játékot játszanék...
Updates Brand new homeworld New cards Temples disappear on completion Different abodes only on different ground types Locking underwater sculpting Added raft to events for reinforcements Landscape colours updated Town statue updated Incomplete cards now show next to the timeline button in homeworld Incomplete cards interface acts as shortcuts to timeline New animations for followers Brand new art and layout for the cards Revised flow for the cards Leotards for your first two followers Straw hut abode type New belief collection tunes Event mission music CPU optimisation New buried ruins God beams from shrines Tutorial polish Water clicking visual effects Tons of bug fixes And much more!
Ennyire jó lett a Mester játéka,hogy senki nem kommentel?
hány százalék van kész már, 30-nál tart már az a számláló? :D
Háát elég nagya community rage a causal stílus miatt. A számláló már 49,5%-on áll, de sztem csak azért, h azt lehessen mondani van még kimaradt tartalom. :)
Hahó! Hogy tudok újrakezdeni a játékot?
Most meg nem mondom neked fejből, hogy pontosan honnan, de ha kitörlöd a világodra vonatkozó file-okat. A Steam forumaiban könnyen megtalálod.
Eső, beautify, egy szökőkút. Nekem ezek jöttek be. Bár sztem bugos volt, mert az astary-k csak jöttek, de nem foglaltak épületet. Azt észrevettem, h amíg nem vagy bent a játékban lassan csökken a boldogság. Ezzel szerencsére csak akkor szembesültem mikor már nem voltak astary-k ezért nem volt következménye.
Az astarikat szépen be kell terelni üres épületbe (leash), így oda más astarik is be tudnak költözni (de onnantól kezdve csak ők). A boldogságot fel lehet nyomni a szent fákkal is, ám ez egyre drágább, viszont a szökőkút jó befektetés, mert 10 percenként lehet aktiválni, és mindig tesz hozzá a boldogsághoz.
Na nekem az vlt a bug, hogy még azelőtt leasheltem 3-at mielőtt átértek volna hozzám. Innentől kezdve az a 3 blocked follower lett. Persze mikor visszaléptem a progiba, akkor mindig kiírta, h átállt hozzám x darab, de nem jelentek meg a népességben. Nekem ez bugnak tűnt.
Miután egyre több és nagyobb falvat "húzol össze" (farming settlement power segítségével), úgy lesz egyre több helyed búzaföldre, és úgy lesz egyre több farmered. Én is így voltam vele, de pár összevonás után már rengeteg búza folyt be óránként.
Hopsz, amikor új területekre rak le épületalapokat mindenhol plot épül (ez a búzaföld?) miért nem házikók jelennek meg ott?
A plot egy beépíthető területet jelöl, melynek beépítési "ára" méretétől függően 1-2-6 búza. Attól függően lesz belőle búzaföld-bánya-épület, hogy kit leash-elsz oda (farmert-bányászt-buildert). Ha van egy üres plot, és az egyik közeli épületre kattintasz, ahol van szabad kapacitású builder (kék ikonként jelenik meg), akkor automatikusan felhúz ott egy házat. Erre akkor kell figyelni, ha egy szép nagy búzaföldet szeretnél felhúzni, nehogy véletlenül beépítsd. Farmert csak "Farming Settlement" összefúzása után tudsz hozzárendeni a plothoz, onnantól kezdve az búzaföld lesz. Mining settlement után pedig bányászt küldhetsz oda, hogy bányászkodjon. Szerk.: A játék elején még nem kerül búzába az épület, és is csodálkoztam eleinte, mikor bevezették, aztán hamarosan nem lesz gond, csak ne sajnálj földműves falvakat alapítani. Utoljára szerkesztette: Rip, 2014.10.12. 22:32:13
Még egy kérdés: az egyik Farming Settlemet fölött pirosan számol vissza a másikon zölden illetve a piros lement nullára, de nem kaptam farmert, miért?
Nekem jelenleg 3 vagy 4 nagyobbacska farming settlement van, körülöttük 6-7 farmmal. Egyet kb. 2-szer/3-szor húztam össze, és a felszabaduló területre elsősorban búzát vetettem, amíg a max. darabszámot (=max. farmer létszám) el nem érte, majd lakóházakat ismét a maradék helyre köré. Persze az elején még csak 1-2 plotos épületek voltak, a sok kis ház sok helyet foglalt, azokat muszáj volt gyakrabban összehúzni, most járok ott, hogy alapból min. 2-es, de ha lehet, inkább 6-os plotra építkezek, így ritkábban szükséges ez, illetve egy összehúzással nagyobbat fejlődik. Ez helytakarékosabbnak tűnik, mint a sok kicsi, főleg azért is, mert még bányász settlementek is kellenek később. (Building settlementet alapítottam utoljára, igazából idáig anélkül is jól megvoltam, de gondoltam, legyen egy ilyen is :) )
Először az épület Breeder-eit tölti fel (a "normál" lakosok"), őket jelöli piros (vagy rózsaszín/magenta/mifene) színnel, aztán jön a farmer-bányász-építész településtől függően.
Frissítették a játékot! Eltűnt egy csomó farmom illetve a terepet is visszaállította jó pár helyen. Az Astarikat nem sikerül kinyírni, még négyen vannak, de ez alá nem megy, pedig ment a HQ-ra 3 meteor.
Én az utolsókat úgy nyírtam ki, hogy mikor kiírta, hogy a környéken zargatják a lakosaimat, "talajformálással" rájuk ijesztettem, és menekülés közben Hand of God-dal agyonnyomtam őket :)
Azta mindenit! Vagy féléve nem néztem rá a játékra és lám mennyi újítás jött! :O Vélemények?
Közben teszteltem és már így kezd sokkal jobban tetszeni a játék! Persze lenne egy (és majd több) kérdésem! :D Telkeket lehet mozgatni? Szóval, hogy én választom ki, hogy hol építkezzenek, mert ezzel a random építkezéssel sok helyet elfoglalnak, ahol még 1 vagy 2 házat is lehetne építeni...
Hogy lesz a bányákban gyémánt? Egy kártyán láttam, hogy a bánya tud gyémántot is termelni, de csak szén termel.
Nem kevered azzal a kártyával ami azt teszi lehetővé, hogy a szivárvány színű kövekből bányászhass?