Sziasztok:) Az aztékok templomára ami a birodalmuk közepén van szépen rádobtok egy meteort és jò páran kirohannak:) Ekkor isten ujjával szépen felgyùjtjátok őket és akik égnek pánikba esnek jönnek ki a temlombol sokan oltani és egymást gyùjtják fel;) Elvégzik a piszkos munkát:s ìgy az isten jelen esetben mindenki aki játsza bűntudat nélkül teheti:d kb 3 perc alatt ki lehet őket ìrtani! Nem hiába a mindenhatò mindent tud:s humánusabb megoldást sajnos nem tudok...
Az új szigeten merre vannak azok a helyek ahova farmokat tudok építeni? A bányászást fel lehet valahogy gyorsítani, mert az új részek felfedezéséhez sok vas kell, de rohadt lassan gyűlik.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy nem úgy volt, hogy visszateszik a lefelé ásást a játékba?
Átjutottam az új szigetre. Az elején érdekes módon pár másodperc alatt tudtam a búzát aratni, most viszont 40-50 perc alatt érik be. Mitől függ ez? Lehetséges, hogy minél tovább játszom egyhuzamban annál gyorsabb?
Nekem még sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni az új verziót, de a régiben nem volt olyan, hogy a bányák maguktól gemet termeljenek (legalábbis én nem emlékszem rá). Csak a színes kövekre bányászokat leashelve tudtál gemet bányászni.
Abból a 15 pályás eventből 4-et tudtam megcsinálni, mert elfogyott az emberem és utána már szürke lett nekem. És ez így nagyon sz*r, mert jönne az a reward abból az eventes részből, hogy kapok 300 gabonát. Így semmit..
Hogy lesz a bányákban gyémánt? Egy kártyán láttam, hogy a bánya tud gyémántot is termelni, de csak szén termel.
Közben teszteltem és már így kezd sokkal jobban tetszeni a játék! Persze lenne egy (és majd több) kérdésem! :D Telkeket lehet mozgatni? Szóval, hogy én választom ki, hogy hol építkezzenek, mert ezzel a random építkezéssel sok helyet elfoglalnak, ahol még 1 vagy 2 házat is lehetne építeni...
Azta mindenit! Vagy féléve nem néztem rá a játékra és lám mennyi újítás jött! :O Vélemények?
Én az utolsókat úgy nyírtam ki, hogy mikor kiírta, hogy a környéken zargatják a lakosaimat, "talajformálással" rájuk ijesztettem, és menekülés közben Hand of God-dal agyonnyomtam őket :)
Frissítették a játékot! Eltűnt egy csomó farmom illetve a terepet is visszaállította jó pár helyen. Az Astarikat nem sikerül kinyírni, még négyen vannak, de ez alá nem megy, pedig ment a HQ-ra 3 meteor.
Először az épület Breeder-eit tölti fel (a "normál" lakosok"), őket jelöli piros (vagy rózsaszín/magenta/mifene) színnel, aztán jön a farmer-bányász-építész településtől függően.
Nekem jelenleg 3 vagy 4 nagyobbacska farming settlement van, körülöttük 6-7 farmmal. Egyet kb. 2-szer/3-szor húztam össze, és a felszabaduló területre elsősorban búzát vetettem, amíg a max. darabszámot (=max. farmer létszám) el nem érte, majd lakóházakat ismét a maradék helyre köré. Persze az elején még csak 1-2 plotos épületek voltak, a sok kis ház sok helyet foglalt, azokat muszáj volt gyakrabban összehúzni, most járok ott, hogy alapból min. 2-es, de ha lehet, inkább 6-os plotra építkezek, így ritkábban szükséges ez, illetve egy összehúzással nagyobbat fejlődik. Ez helytakarékosabbnak tűnik, mint a sok kicsi, főleg azért is, mert még bányász settlementek is kellenek később. (Building settlementet alapítottam utoljára, igazából idáig anélkül is jól megvoltam, de gondoltam, legyen egy ilyen is :) )
A plot egy beépíthető területet jelöl, melynek beépítési "ára" méretétől függően 1-2-6 búza. Attól függően lesz belőle búzaföld-bánya-épület, hogy kit leash-elsz oda (farmert-bányászt-buildert). Ha van egy üres plot, és az egyik közeli épületre kattintasz, ahol van szabad kapacitású builder (kék ikonként jelenik meg), akkor automatikusan felhúz ott egy házat. Erre akkor kell figyelni, ha egy szép nagy búzaföldet szeretnél felhúzni, nehogy véletlenül beépítsd. Farmert csak "Farming Settlement" összefúzása után tudsz hozzárendeni a plothoz, onnantól kezdve az búzaföld lesz. Mining settlement után pedig bányászt küldhetsz oda, hogy bányászkodjon. Szerk.: A játék elején még nem kerül búzába az épület, és is csodálkoztam eleinte, mikor bevezették, aztán hamarosan nem lesz gond, csak ne sajnálj földműves falvakat alapítani. Utoljára szerkesztette: Rip, 2014.10.12. 22:32:13
Miután egyre több és nagyobb falvat "húzol össze" (farming settlement power segítségével), úgy lesz egyre több helyed búzaföldre, és úgy lesz egyre több farmered. Én is így voltam vele, de pár összevonás után már rengeteg búza folyt be óránként.
Na nekem az vlt a bug, hogy még azelőtt leasheltem 3-at mielőtt átértek volna hozzám. Innentől kezdve az a 3 blocked follower lett. Persze mikor visszaléptem a progiba, akkor mindig kiírta, h átállt hozzám x darab, de nem jelentek meg a népességben. Nekem ez bugnak tűnt.
Az astarikat szépen be kell terelni üres épületbe (leash), így oda más astarik is be tudnak költözni (de onnantól kezdve csak ők). A boldogságot fel lehet nyomni a szent fákkal is, ám ez egyre drágább, viszont a szökőkút jó befektetés, mert 10 percenként lehet aktiválni, és mindig tesz hozzá a boldogsághoz.
Eső, beautify, egy szökőkút. Nekem ezek jöttek be. Bár sztem bugos volt, mert az astary-k csak jöttek, de nem foglaltak épületet. Azt észrevettem, h amíg nem vagy bent a játékban lassan csökken a boldogság. Ezzel szerencsére csak akkor szembesültem mikor már nem voltak astary-k ezért nem volt következménye.
Háát elég nagya community rage a causal stílus miatt. A számláló már 49,5%-on áll, de sztem csak azért, h azt lehessen mondani van még kimaradt tartalom. :)
hány százalék van kész már, 30-nál tart már az a számláló? :D
Ennyire jó lett a Mester játéka,hogy senki nem kommentel?
Updates Brand new homeworld New cards Temples disappear on completion Different abodes only on different ground types Locking underwater sculpting Added raft to events for reinforcements Landscape colours updated Town statue updated Incomplete cards now show next to the timeline button in homeworld Incomplete cards interface acts as shortcuts to timeline New animations for followers Brand new art and layout for the cards Revised flow for the cards Leotards for your first two followers Straw hut abode type New belief collection tunes Event mission music CPU optimisation New buried ruins God beams from shrines Tutorial polish Water clicking visual effects Tons of bug fixes And much more!
Mondjuk pont a rózsaszín gömbök kattintgatása meglett oldva, mert ha nyomva tartod akkor csak húzni kell az egeret és mindet leszedi...
Az engem is, remélem kiszedik, mert ha bentmarad tuti inhüvely gyulladásom lesz
MIonden bizodalmam elszállt ezzel a játékkal kapcsolatban. Ott vannak a játékban a nyersanyagok, fa, kõ, víz, olaj(mocsár), fém. De nem ezeket kell használni a fejlesztéshez, hanem matricákat! Matricákat pedig csak véletlen szerûen tudsz szerezni ládákból, leminges játékból(voyage) és persze a lényeg hogy majd BOLTBÓL PÉNZÉRT! Természetesen nem adnak elég matricát a fejlõdéshez mert úgy akarnak keresni hogy vegyél pénzért. Ez undorító mert eredetileg nem ezt ígérték és sokan kifizettük már a fejlesztést és cserébe egy pay to win mobilos hülyegyerek játékot kapunk.
Több szint lapítása már most is benne van, csak nem az elején kapod meg. Én ha ládát akarok kiásni, akkor dublaklikkel csinálom. Kevesebb egérrángatás kell hozzá. :)
Szerintem az aprólékos, megfogás és úgy húzás nem kéne bele, vagy annak kéne vmi extra powernek lennie, vagy ilyesmi, helyette a gomb nyomvatartással folyamatosan szedné le/rakná fel a dolgokat, mellé meg egy "flatten" power mehetne, aminél egy adott szintrõl ha elkezded behúzni, akkor lebontja az egész hegyet abba az irányba, nem csak egy szintet, ugyanígy meg felépít. Ez még a mostani érintõképernyõs géprekre való fókuszálás mellett is mûködne.
Az valószínûleg ilyen marad mert van olyan építmény amit leszedsz és a hatósugarában begyûjti folyamatosan a pontokat és egy nagy gömbbe gyûjti össze. Három ilyet lehet lerakni aztán már gyémántba kerül..
Amúgy simán lehetne akár egy színvonalas fb játék is, néha olyan érzése van az embernek :) Persze még a fele sincs benne amit szeretnének tudom tudom.
Azt megcsinálhatták volna idáig hogy egy gombnyomásra leszedje az isten pontokat a házakról,ne kelljen minden házhoz visszamenni a pontokért
Most? Ez még csak a kezdet... jobb ha csinálsz egy autoclicker makrót amikor kb egy egész hegyet kell lebontani a tetves ládáért amiben persze pont valami vacak van ami már rég nem kell :D