Ja :) Azt addig éreztem, hogy a Necromancert kell elõször lenyomni, de utána még mindig voltak vagy 6-an, mint egy "átlagos" csatában én pedig már általában elvesztettem egy embert... akkor pedig már nem is érdemes tovább folytatni. Aztán egy kicsit komolyabban vettem és kb. 2 másodpercenként pause-oltam és osztogattam a parancsokat, meg rohangáltam fel-alá. A skill-eknél a pontok újraosztása ugye nem jár valamiféle büntetéssel?
Bar van peldaul olyan ellenseg, ami feltamasztja oket, igy ott az a taktika peldaul nem megfelelo
A megszakito kepessegekre is erdemes odafigyelni. Peldaul ha az ellenseg varazsolni akar, akkor ez jo azokat megszakitani. Valamint sok mas taktikai elem segithet meg a szituaciokat megoldani.
Elsõ nekifutásra nem rossz. Volt egy csata -illetve egy dupla csata- ahol a menekülõs taktikát se lehetett használni, mert lezárta a pályát: miután jól elfenekeltek visszakapcsoltam medium nehézségi szintre, majd easy-re, aztán mivel ugyanúgy kifeküdtem gondoltam taktikát változtatok, és így már sikerült közepesen is... Szóval nem mindegy melyik ellenséget intézem el elõször, az ellenséges varázslatokat is ajánlatos kikerülgetni.
Nem, ez isometrikus. Azert hivjak termeszetesen "Isometric perspective"-nak. Es a perspective itt annyit tesz, hogy "nezet" Ezt pedig nem csak en allitom, hanem mindenki mas is veled ellentetben az Aarklash Legacyrol.
"isometric, party-based RPG","The isometric camera allows for an easy view of the action.","Fans of those classic isometric titles looking for a modern twist will be pleased with Aarklash: Legacy.", "creating an isometric, party-based RPG"
Az Aarklash Legacy egy izometrikus nezetu taktikai RPG a jobbik fajtabol. Aki szereti a kihivasokat azoknak ajanlanam inkabb, ugyanis a jatek nem Diablo szintu hack@slash, hanem bizony itt szukseg van a jatekosnak arra,hogy a megfelelo taktikaval es megfelelo sorrendben probalja likvidalni az elenfeleiket es fogonoszokat, kulonben hamar szembesulnie kell azzal, hogy a temeto lesz a vegallomas. Eppen ezert a kezdok jatekosoknak, akik az ilyen stilussal meg csak baratkoznak, nem ajanlanam a nehezebb jatekfokozatokat. 4 szereplot iranyithatunk egyszerre es a feladat a tuleles, amikhez az extra tulajdonsagaik segitenek, mint peldaul gyogyitas,kulonbozo tamado,vedo vagy egyeb varazslatok illetve a fizikai karaktereknel mas specialis kepessegek. 4 fo kepessegbol valogathatunk karakterenkent es ezeket a 4. szint utan fejleszthetjuk a kepesseg fan.
A jatekban nem csak fogonoszok, de kulonbozo fejtorok is nehezittik az elorejutast. Szerencsere ezeket nem bonyolitottak tul. Zene es a megjelenites rendben van, nincs szegyenkeznivaloja a jateknak eteren, mint ahogy a jatek tortenete is rendben van, de azert ne varjunk tole egy epikus katarzist. Szinvonalaban ez egy jo iparos munka, mely kello kihivast nyujt a jatekosoknak, akik egy kis kikapcsolodasra vagynak. (Azert torulkozot ne felejtsek el maguk melle tenni azok, akik a legnehezebb fokozaton probaljak a jatekot vegigvinni, mert lefognak izzadni jo parszor)