Tudomásom szerint, ha nem tájkoztatnak a netes vásárlás folyamán arról, hogy 8napos elállás van, akkor ez az idõ 30napra bõvül. Illetve fontos még az, hogy mindegy hogyan vetted át a terméket (pl. személyesen bementél a boltba, de neten rendelted), akkor is megillet a 8napos elállás. Ezeket csak azért hangsúlyozom ki, mert vannak boltok, amik trükköznek és hülyének néznek. Probléma esetén vásárlók könyvét elkéred (ez ált. meg is oldja a problémát, mert tudják õk azt,h mi a helyzet) és leírod szépen dátumokkal alátámasztva,h mi a helyzet. Viszont a számlát tarsd magadnál, nehogy "elkeveredjen".
A púpos menyasszonynak sem a púpját dícsérik, hanem a gyönyörû szemét.
Persze, ha gariban cserelik a pixelhibát, az más, akkor a cég állja a koltséget. Ezért is választjak azt az opciót. ;)
"A rendelet hatálya arra a szerzõdésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által mûködtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerzõdés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlõ eszközt alkalmaz (távollevõk között kötött szerzõdés)."
Ezért hülyeség egy monitornál az alapján dönteni, hogy van-e három napos pixelgarancia vagy nincs. Európában ez nem versenyelõny. Simán vissza lehet vinni nyolc napon belül.