A SOE egy ingyenes zombis MMO-t fejleszt és azt ígéri, hogy egészen más lesz, mint az eddigi próbálkozások.
A Sony Online Entertainment elnöke, John Smedley lerántotta a leplet a titokzatos H1Z1 név mögött álló játékról, amely egy free-to-play, mikrotranzakciókat használó sandbox túlélõ-horror stílusú MMO lesz, méghozzá zombikkal.
A videó alapján csak nekem lett olyan érzésem, hogy fogalmuk sincs mit akarnak, csak hogy beszálljanak ebbe a telített mûfajba és... Legyen nagyobb. Ja igen, meg fel lehet gyújtani a dolgokat...
+fav természetesen.Remélem végre valami igazán jót ad ki a keze alól egy cég.
Öhm, te most tényleg odakommentelted a saját topikodba, hogy a kedvenceid közé raktad?
Nekem a tököm tele van már ezekkel a DayZ-féle túlélõ szarokkal.
Ezek a zombis játékok eddig valahogy kimaradtak az életembõl. De Forgelight engine + néhány ezer játékos...ennek azt hiszem adok egy esélyt. Fõleg mivel állítólag az Everquest Nexthez beharangozott emergent AI rendszert fogja használni.
De amúgy fuck you SOE, amiért screamert raktatok a hivatalos weboldalba. Nem kóser ez így .
hát akkor a pénzed megmarad.csak nem értem ezt miért kellett most bejelentened.
Tényleg még nagyon alpha, ráadásnak semmilyen olyan featuret nem mutattak amit ne láttunk volna már valamelyik DayZ modban, SA-ban vagy a rustban. Az a tervük, hogy már négy hét múlva árulják steamen 20 dodóért az early accesst a népnek.
Amennyire vártam annyira lelombozott, hogy mennyire kidolgozatlan még és mennyire nincs benne semmilyen eredeti ötlet. Szerintem hosszú idõ még mire ebbõl nem nyilvános tesztelés hanem élvezetes, jól összerakott játék lesz.
Nagyon korán kiadják szerintem,még fejleszthetnék.Legtöbb zombi is egyhelyben áll.Mondjuk azt se értem minek ekkora terület ha lótúró sincs benne? Gyönyörködjek a tájban?
szerintem nem kell semmi extra ötlet, csak MÛKÖDJÖN!!! mert ezt se a Rust, se a DayZ SA - mod, se semelyik ilyen játék nem mondhatja el magáról, mindegyik egy bugos szarhalom
A DayZ mod nem alfa változat és hiába vagyok vele tisztában, mert én tisztában vagyok vele, sõt én meg is vettem és nem a törttel szívom a brét, de jelenleg bughalmazok sora telíti a piacot... hiába alfáznak nem lesznek készen soha... DayZ is olyan mintha tegnap kezdték volna fejleszteni, modhoz képest 3 év visszalépés...
Az Arma2 DayZ modja ingyenes,de az ARMA2,és kiegje kerül pénzbe ami kell alá! A Standalone DayZ viszont már odáig jutott hogy lassan jobb mint a DayZ mod,igaz el is kérik érte a pénzt rendesen,de ez nem tántorít vissza sok embert,elsõ helyen van a steam eladáslistáján. (és igenis a tört szerók már sokkal jobbak,többet tudnak mint az alap Dayz,én pl a Kortal.org-on játszom néha amiben az összes jármü be van már rakva,és tovább van moddolva a játék)
A DayZ mod nem alfa... Az Infestation nem alfa... Nem fejlõdik sehova se a Rust, se a DayZ... Ez nem lesz egyik pillanatról a másikra bugmentes, fõleg ha az alapokat nem sikerült még letenni.
Nekem is az a bajom, hogy aki ezért a zsánerért (sandbox hardcore survival game) van oda az választhat lelkes de pénz nélkül fejlesztõ moderek munkái közül az egyébként is ezer sebbõl vérzõ ARMA 2 vagy 3 alá vagy megveheti a DayZ/Rust játszható tesztverzióit amik közel se mutatnak pillanatnyilag akkora fejlõdést mint amekkora bizalommal állt feléjük a közösség a kezdetekkor. Ebbe a mostani állóvízbe robbanhatott volna be a H1Z1 egy komoly kevésbé vagy másképp bugos MMO motorral, egy óriási, tapasztalt kiadóval, megfelelõen nagy és tõkeerõs fejlesztõcsapattal. Erre melyik utat választják? Kis csapat, majdhogynem amatõröknek kikiáltva magukat és pre-beta kiadás ala DayZ standalone/Rust. Gondolom õk is beszedik a maguk milliószor 20 dodoját az elsõ pár hónapban aztán szépen, lassan, kényelmesen pakolgatják bele a fejlesztéseket hiszen a pénz már ott pihen a bankban. Remélem, hogy csak az eddigi rossz tapasztalat beszél belõlem és mondjuk fél év múlva jól kiröhögöm magam a rosszhiszemûségemért de eddig nem ez a helyzet az említett játékok kapcsán. Nem akarok negatív lenni csak SOE-tól sokkal de sokkal többet és mást vártam még a Planetside 2 után is mint ezt az early access bohóckodást/lehúzást/tesztelgetést, lelkes de amatõr színvonalat.
A Rust nem az Arma motorját használja, hanem a Unity 5-öt.
Nem egy esetben volt már, hogy fizethetsz a korai hozzáférésért holott maga a game f2p lesz :) Ezzel támogatod a fejlesztõket ha úgy érzed + idõ elõtt kipróbálhatod a stuffot ha türelmetlen vagy. Márpedig ha tetszik amit amit mutatnak és mûködik a PR akkor bizony türelmetlen lesz az ember és megveszi. Plusz most õszintén mi az a 20$? Van rá igény különben nem csinálnák :) Lásd EQN Landmark stb. És mivel ez is a SOE égisze alatt fut mint az EQN így hasonló lehetõségekre lehet itt is számítani a korai hozzáférés terén szerintem.
Na hát ez tényleg alakul! Odavágnak rendesen a DayZ-nek! Engem idegesít nagyon az a játék,kicsit túl van komplikálva benne minden,inkább szimulátor,mint arcade a DayZ.
Egyre jobban azt érzem hogy ez a játék amit kerestünk.gyors erõõs zombik amik miatt a KoS kiszorul és inkább a csapatmunka dominál.
Lesznek attachmentek a fegyverre.távcsõ stb. Fasza ötletek is vannak.nagy épületek amik bejárhatóak és nem kell izom vas alá.Na meg f2p(méglehet befeccölök a early alpha-ba is ha így folytatják).És remélem nem tudják feltörni majd.