Nekem is az a bajom, hogy aki ezért a zsánerért (sandbox hardcore survival game) van oda az választhat lelkes de pénz nélkül fejlesztõ moderek munkái közül az egyébként is ezer sebbõl vérzõ ARMA 2 vagy 3 alá vagy megveheti a DayZ/Rust játszható tesztverzióit amik közel se mutatnak pillanatnyilag akkora fejlõdést mint amekkora bizalommal állt feléjük a közösség a kezdetekkor.
Ebbe a mostani állóvízbe robbanhatott volna be a H1Z1 egy komoly kevésbé vagy másképp bugos MMO motorral, egy óriási, tapasztalt kiadóval, megfelelõen nagy és tõkeerõs fejlesztõcsapattal.
Erre melyik utat választják? Kis csapat, majdhogynem amatõröknek kikiáltva magukat és pre-beta kiadás ala DayZ standalone/Rust. Gondolom õk is beszedik a maguk milliószor 20 dodoját az elsõ pár hónapban aztán szépen, lassan, kényelmesen pakolgatják bele a fejlesztéseket hiszen a pénz már ott pihen a bankban. Remélem, hogy csak az eddigi rossz tapasztalat beszél belõlem és mondjuk fél év múlva jól kiröhögöm magam a rosszhiszemûségemért de eddig nem ez a helyzet az említett játékok kapcsán. Nem akarok negatív lenni csak SOE-tól sokkal de sokkal többet és mást vártam még a Planetside 2 után is mint ezt az early access bohóckodást/lehúzást/tesztelgetést, lelkes de amatõr színvonalat.