Egy ideje megvan az utód, ami Kards néven fut. Marha jó, érdemes kipróbálnia annak, aki szerette a Generals-t.
Nagy számok törvénye! Annyi síró wotos barom van hogy még a 2 éve leállított wot generals forumára is betoppan egy és kiönti a lelkét :D
Milliószor járok úgy, hogy nem oly messze tőlem áll egy tank, rálövök, és egyszerűen eltűnik, és az a tank a semmiből, több lövést is lead rám és kilő Ez ám a korrekt Na szóval, elég volt belőle
Ennek a játéknak is vége, me, fejleszti tovább a WG. Kár érte, alapban jó ötlet. Jó játék válhatott volna belőle, ha nem megy a szokásos szovjet/amerikai op-oskodás.
Jó ez a játék, főleg hogy van olyan olyan meccs mikor konkrétan 0% esélyem van nyerni, élmény. Volt.
Miért nem tölt be? hiába csinálok bármit(chrome)
Azt hiszem, megint abbahagytam egy időre, egyszerűen felhúz a játék, nem szórakoztat.
Sikerült összehozni nagy nehezen a 15 res-t, de az új feladat, hogy zsinórban 3 meccset kell megnyerni, német bázissal eléggé fantazmagória feladat.
Pl. itt van a support hq 3. küldetése, a saját kör indulásakor 15 res-nek kell lenni. Na, most ez német HQ-val elég nehézkes összehozni.
Továbbra is azt mondom, hogy van olyan jó néhány op lap (akár harcjármű, akár parancskártya) a szovjet és az amerikai oldalon, ami magasabb szinten szinte lehetetlenné teszi a német hq-val való győzelmet.
Gratulálok, szép teljesítmény. Én csak német bázissal játszom, és azzal elég nehéz teljesíteni a feladatokat.
Az utolsó patch - 7th Armored erősítve, 60th Division gyengítve - nagy hiba volt szerintem. Több játékos játszik 7th Armoreddel magas szintű csatákban manapság, mint az összes többi HQ-val együttvéve. Utoljára szerkesztette: Akitlosz, 2016.01.16. 04:29:25
Már nincsen senkinek. Azokat a lapokat kivették a játékból. Egyszerűsítették a játék elejét, ezért nincsenek többet 1-es szintű századok és páncélvadászok.
S már leírták itt neked, hogy olyan nincsen, hogy egy lapot csak egy nemzet paklijába lehet rakni. Minden lapot be lehet tenni minden főhadiszálláshoz. Más kérdés, hogy nem mindig érdemes, mert nemzeti bónuszt adnak 7-es szintig, 8-as szinttől pedig már típus bónuszt is.
Én első perctől profin áltam hozzá a játékhoz :D, azaz mindent jegyzeteltem egy excel táblába, oszlopok: dekk/power, győzelmi arány, és az összes lap. Ha kikaptam 5 ből 2x az azt jelentette hogy valamit változtatni kell, változtattam, és volt úgy hogy rossz irányba mentem el és még szerencse hogy megvolt az amelyikkel legalább 5ből 2x nyertem :D, így pályafutásom végén (peccs előtt) hát 10 ből max 1x ha kikaptam. De a paklinak ki kellett fejlődjön hogy akárki ellen jó eséllyel nyerjen. Pl clau-val ha clau-t vagy 4.div-t kaptam akkor zene kikapcs és nagyon kellett koncentrálni mert csak ez a két dek volt rá veszéllyel. De az utsó peccs kukába dobta a 3 hónapos munkámat, és most pihi van, mert ha mindig ezt játsza a wg hogy alapjaiban rengeti meg a dekkeket akkor inkább várok 1 évet hogy kiforrjon.
Azt hiszem, letettem ezt a szart, játszhatatlan német oldalon. Már nem szórakoztat, hanem idegesít. Akármit csinálok, előbb-utóbb védekezni kényszerülök, onnan meg az iszonyú res-ekkel bedarál az ellenfél. Wolverine +4 res-el, meg a kurva sok hp-s szovjet szarokkal küzdjön az, aki akar, én nem. Egyedül német bázis ellen van esély győzni. Aki kitalálta a hótankot, az is szopjon faszt, még idegesítőbbé teszi a játékot.
MMost nem írom össze az összes paklit, mert kicsit sok idő lenne, de általánosságban vegyes mindegyik, van mindenféle kártyából. Amivel Blitz-elni lehet, az mind bent van, mindig jól jön az erőforrás nélküli lap. Abból is sok van, amivel közvetlenül lehet támadni a bázist. De próbáltam többféle taktikát, pl. alacsony res értékű lapokkal teletömni a paklit, az sem vált be, mert hiába hozok be egy csomót, a következő körben ki is lövi az ellenfél azokat. Túl nagy értékű res-es lapokat meg egy-két kivételtől eltekintve nincs értelme a német oldalon használni.
Nem vagyok egy húdetapasztalt játékos (170 csata), de ha megmutatod milyen paklit használsz, esetleg tudok ötleteket adni, min kéne változtatni. Mert valóban, a kártyahúzás az egyetlen szerencsefaktor a játékban (még a sima WoTban is több múlik a randomon).
Tessék, itt egy jellemző csatakimenetel. Millió Res-e van az ellenfél bázisának, fossa be a lapokat, meg a tüzérséget, esély nincs az ilyen ellen, amit én beviszek, a következő körben már ki is lövi. Ez a csata is így alakult, a kép készülte után még bejött két tüzérsége, a végkimenetel természetesen vereség.
Német erős lapok? Kizárt.
Az viszont érdekelne, hogy ki milyen paklikat állított össze német oldalon.
A legújabb patch óta nem játszok, annyit változtatnak hogy jobbnak láttam nem foglalkozni a játékkal, nyugodjanak le és majd utána előveszem újra. Egyébként ha valaki jól összerakja a pakját akkor egy 70%-os winrate-t ki lehet hozni. pl nekem csata/győzelmi arány: Clausewitz : 364->73,65% 21.battalion: 137->89,78% 4.div: 89->74,16% kurmark: 69->95,65% :) 2.armored: 81->67,9% 11.squadron: 131->71,76% 7.tankcorps: 93->76,34 3.airborne: 202->73,27% jüterbog: 158->65,19% Az 1-eseket nem írom mert ott amatőrök is vannak, nem adna valós képet, illetve a tier8-akat se írom mert ott még nincs minden kifejlesztve. A jüterbog-ot komolytalan deck-nek tartom, arra jó ha valaki gyorsan pl munkahelyről akar játszani akkor ezzel lehet mert vagy te kapsz ki max 10 körön belül vagy ő. Ha valaki szeret gondolkodni, vagy fél a demenciától egyéb elbutulástól annak Clausewitz, gyorsan kell gondolkodni mert hosszú gém várható és nem kéne idő-hiány miatt kikapni, viszont itt majdnem minden körben számolni kell, ez nem sablon játék lesz. Ha valaki szeret könnyen nyerni annak Kurmark. Ha valaki hosszú sakk szerű gémet akar annak 21.battalion A többinek megvan a szépsége, airborne - partizán taktik, 11.squadron - 99hp-és lee-t csináltam egyszer :) az m2mt-éknek köszönhetően.
"Na, ez új. :) Tehát akkor egy szovjet bázis nem tud Blitz-elni egy Bison-nal, vagy Marder-rel ezek szerint." Így van!
Mindenesetre, tervezik az új lapokat, szóval gondolom ha látják, hogy a németek gyengébbek, ők is fognak kapni, csak idő kérdése.
Mindenesetre a béta idején szerintem játszhatóbb volt, kiegyenlítettebbnek tűnt az egész játék.
A Kurmark valóban nem rossz, ha pl. pont Te kezdesz, és úgy adja a lapokat (Blitz, vagy kezdésnél pont alacsony Res-es lapok), hogy hamar nagy lesz a tűzerőd, esetleg csak alacsony Res-es lapokkal teleszórni a paklit). De a Müncheberg sem rossz talán a német oldalon. De mondjuk a Clausewitz szopás az egy FP miatt, főleg ha nem dob tüzérséget, vagy tűzerő növelő lapot. Most lett meg a Sclesien, ez sem néz ki valami túl jónak.
"egy szovjet lap különleges képessége csak szovjet HQ esetén működik" Na, ez új. :) Tehát akkor egy szovjet bázis nem tud Blitz-elni egy Bison-nal, vagy Marder-rel ezek szerint.
"Kártyajáték, ez ilyen. Mikor neked jön jó lapod, gondolom akkor nem tűnik fel ez a "hiba" :)" De nekem SOHA nem jön ilyen megmentő lap...
Egyáltalán nem gyengék a német lapok se, sőt, úgy vettem észre, mostanában népszerűek, főleg Kurmark. OP lapok a szovjet-amcsi oldalon. Ez igaz, németeknél én még nem találtam ilyen jó kis trollkodós lapokat, de ez változhat.
"Ami meg nagyon érdekes, hogy vannak bázisspecifikus lapok" Ez nem igaz, ezeket a lapokat te is berakhatod a paklidba pl: egy szovjet lapot amerikai pakliba. A zászlócska a lapon csak azt mutatja, hogy egy szovjet lap különleges képessége csak szovjet HQ esetén működik.
"amikor egy pic előnyre teszel szert, és véletlenül nyerésre állnál, az ellenfélnek mindig pont olyan lapja jön" Kártyajáték, ez ilyen. Mikor neked jön jó lapod, gondolom akkor nem tűnik fel ez a "hiba" :)
Megnéztem, hogy mi változott a béta teszt óta. Hát annyi, hogy német oldallal kb. játszhatatlan, ha az ellenfél szovjet/vagy amerikai. Nagyon op lapok vannak a szovjet/szövetséges oldalon (pl. M3 Lee, 15 HP-al, bázis mellé letéve meg fedezéket ad neki, bonts le mondjuk egy Clausewitz-el tüzérség nélkül, ha épp olyanja van, hogy nem ad tüzért, persze hasonló német lap sehol, vagy a borzalmas mennyiségű Resources, szarja be az ellenfél a lapokat, Te meg kínlódj egy 4 Res-es Kurmark-al. ami duplán szopás, mert ott ugye minél kevesebb lap van a kezedben, annál több a tűzerő). Plusz itt is előjön a tüzérség probléma, ha az ellenfél telenyomja a pakliját tüzérséggel, és behoz 4-5 darabot, akkor megintcsak annyi.
Ami meg nagyon érdekes, hogy vannak bázisspecifikus lapok, pl. a Bison, amit elvieg csak német bázis hozhat be, de akkor szovjet, vagy amerikai bázis hogy hozhatja be mégis? Meg azok a rejtélyes dolgok, hogy főként szovjet bázis elleni harcban, amikor egy pic előnyre teszel szert, és véletlenül nyerésre állnál, az ellenfélnek mindig pont olyan lapja jön (pl. bázisvédő kártya), amivel simán megfordítja a meccset.
Szóval szopjál faszt WG, ezt az amúgy jó kis játékot is sikerült elbaszni a faszágaitokkal.
Lehet bérelni ezeket, de én sose béreltem egyet se, kibírtam várni mig kifejlesztem :) a kövi deck kifejleszéséhez nem kell, szal a válasz: nem kötelző kifejleszteni.
az idő, na igen nem picit voltam ideges, legelső PVP csata, beszorítottam az ellenfelet, nem volt helye pakolni, erre kiírta , hogy veszítettem, utána láttam, hogy két idő tényező van. o0
meg a piros kardos egységek a zsoldosok? azokat nem kötelező kifejleszteni?
Igen jól látod, nagyon fontos hogy ameddig megtanulod a játékot csak is orosszal játszál!!! valóban sokkal erősebb mint az amcsi, a németet meg ne is említsük, nagyon gyenge. Amikor már játszottál vagy 20 gémet, kezd el az amcsit. A németet meg csak azért kell majd elkezdeni hogy kifejleszt belőle a 3 Kurmarkot, Juterbogot, Klausevitzet. Ez a 3 német deck nagyon változatos játékstylust követel, egy stratégiai játékosnak ez a desszert. Pl a clausewitz ad egy nyersanyagot azon nyomban amikor valami megsemmisül, ellenfél vagy tiéd mindegy, pl egy 2-nyersanyagba kerülő 2 damaget kiosztó kártyával megölsz egy egységet, ekkor 2 nyersit kapsz 1et saját maga megsemmisüléséért 1-et meg az ellenséges egység kinyifanása miatt azaz ingyen volt :) na minden körben számold ki hogy jársz a legjobban, de gyorsan mert ketyeg az idő, 10 játékból 1 általában az időn dől el!!, szal gyorsan kell lépni, gondolkozni, ezt a játékot kötelezővé kéne tenni a nyugdijasoknak, tuti nem épülnének le sose agyilag.
na, gondoltam, kipróbálom, de jól látom, hogy ez egy olyan játék, ahol, ha szovjet vezetőt választasz, akkor másfélszer annyi supplyval kezdesz, ugyanazokkal az egységekkel, mintha mondjuk némettel játszanál? annyi a különbség, hogy a HQ, eggyel kevesebbet sebez?
Jó bizony, szerintem mindenki találhatna magának egy deck-et amivel nagyon jól játszik. Nekem a legjobb arányom Kurmark-al van, 50 csatából 96% win :)
korábban nem lehetett, azóta nem próbáltam még ki, mióta volt a nullázás
lehet ebben barátok ellen menni mint heartstone-ban?
Látom ez a topic nem valami életteli. :D Pedig szerintem nagyon jó ez a játék, csak nem árt hozzá tudni angolul.
Tegnap kezdtem, mentem 10 meccset, amiből 8-at megnyertem. :) Az első meccsem egy magyar srác ellen ment, ő volt az egyetlen, aki megvert, de aztán nagyon ráéreztem (a másikból még kezdésnél white flag-eltem véletlenül, mert azt hittem bot ellen mentem be). :D Utoljára szerkesztette: TiborTamas, 2015.05.27. 02:04:09
Általában 3 de bizonyos lapokból akár 10 példány is lehet a 40 lapos pakliban. 6 lapot osztanak kezdetnek, de a második játékos már rögtön húz is egyet, így ő 7 lappal kezd. Aztán kevés lap igazán különleges, több fajta is jó ugyanarra, azaz általában nem csupán 3 darab lapunk van egy pakliban ugyanarra a feladatra. Így elég magas az esélye annak, hogy van a kezünkben megfelelő lap induláskor. Akinek meg mégsem tetszenek a lapjai kérhet egyszer újraosztást 2000 ezüstért.
Szóval van a szerencsének szerepe a játékban. Csak kevés. Még annyi sincsen mint az ultiban.
Kifagyni pedig mindenki kifagy időnként. 3 perce van a játékosnak visszatérnie a játékba. Ha ennyi idő alatt nem tér vissza akkor veszített csak.
30 meccsem van kb. nyugtató játék, ami még is wot. Az, hogy az elején milyen lapokat kapunk, mit oszt a játék, az igen is szerencse. Sok meccset nyertem sajna úgy, hogy az ellenfél kifagyott.
Nem kell(ett) ehhez a világon semmiféle kód.
Jelentkezni kellett tesztelőnek a WOT-ban, és miután elfogadták a jelentkezést csak be kell jelentkezni a World of Tanks-os felhasználónévvel és máris lehet játszani.
777 csatánál tartok éppen 56%-os győzelmi aránnyal.
A játék a szokásos receptet követi, vagy rengeteg időt, vagy rengeteg pénzt kell beleölni, vagy a kettőt együtt, ha az ember sikeres akar lenni benne.
Állítólag a teszt után az addig eredményeket törölni fogják, és lehet elölről kezdeni majd.
Annyiból jobb, hogy itt nincsen csapat, nincsen kire fogni.
Bár itt is az ellenfelek szerint csak azért nyerek, mert szerencsés vagyok, vagy nekik technikai problémájuk van. Nyilván csak ezek lehetnek a magyarázatok. Technikai problémája mindenkinek van, nem is kevés, s a pakliját is mindenki maga rakja össze, s közel egyenlő erejűek kerülhetnek csak össze.
eu szeróra béta key :http://2p.com/30295898_1/WORLD-OF-TANKS-GENERALS-EU-amp-NA-CLOSED-BETA-INVITE-CODE-GIVEAWAY-by-2Pcom-Admin.htm Micunak jár a koszönet érte !
Márc.5-én regisztráltam a bétára és ma kaptam meghívót. Eddig nagyon tetszik a játék, edzettem és 3 csatát pakoltam.
Van egy oldal ahol amcsi szeróra ingyen kódokat osztottak és én így jutottam be. (csak amcsi szerón működik a kód) Aztán most e-mail.emre kaptam olyat hogy állítólag az eu-s on is tesztelhetek de nem kaptam invite kódot és így nem tudok belépni. Szerintetek hogy fogok tudni belépni eu-ra így?
Ez a game de izgalmas! :D Amerikai "főkártyával" mentem orosz ellen, 15 percen át nyomtuk nekem maradt 1sec-em a meccsből neki 0 és épphogy én nyertem :D