Manapsag mar nem annyira fontos a failsafe tervezes, tehat olyanra epiteni egy autot, hogy szandekosan is csak nagyon nehezen lehessen elrontani es a vezetonek/utasoknak mindig legyen kezi felulbiralasi lehetoseguk (veszleallito gomb).
Tekintve, hogy a legtobb auto varhatoan amugy is automata lesz par even belul, igy a gyartok inkabb a meglevo tavvezerlo rendszerek biztonsagosabba tetelere koncentralnak inkabb. Ezert is nem kerul a legtobb autoba ma mar veszleallito sem, ami a palyaautoknal meg sok helyen kotelezo, a regi autokban pedig a gyujtaskapcsolo reszet kepezte.
Ha nem javul a tavvezerlesi rendszerek biztonsaga, akkor egyre tobb gyerek jatszik majd karambolosat a kornyekukon mozgo autokkal.
remélhetőleg ez extra lesz csupán, mint most, és ha nem, akkor remélhetőleg ki lehet valahogy iktatni... a rádiójeles ajtónyitókat elég régóta lehet machinálni, úgyhogy az internet már csak egy apró lépés a fostengerben, amit a 21. század technológiájának erőszakos térnyerése jelent.
Ha belerakják az autókba az internet elérést, és azon keresztül el lehet érni az elektronikát akkor már elég csak az érzékelők adatait módosítani és már majdnem mindent megtehetnek. Sajnos.