neten a következőt írják : - Csatlakoztass 2 gamepad-ot (más oldalakon is írják, h kettő kell, 1 db + egér/bill párost nem enged) - Készíts két játékos profilt - Indíts egy "Single Player" játékot (logikát ne keress benne.. ) - A karakter készítő résznél a 2. játékos nyomja meg az "options" -t a kontrollerén
Most szereztem meg az első részt. Kimondottan az tetszett meg, hogy osztott képernyőn is lehet játszani. Na igen, de hogyan? Nem igazán találom azt az opciót. Valaki próbálta már, lehetséges?
Elég erős önmagában, nem kell semmilyen mágia mellé. Tud teleportálni, területre sebezni, vannak páncélt átütő vagy távolsággal erősödő lövései, bónuszt kap ha magaslatról lő, stb.
érdeklődnék az íjász mennyire erős, mert nem tudom eldönteni hogy egy íjászt vagy inkább egy mágust vigyek. Mert az íjász annyira rougoval nem lehet keverni, de az íjásznak mágiát adni nem tudom mennyire érné meg.
Lehet, asszem akkor még classicon toltuk, gondolom tacticalon már kap plusz pár skillt. De classicon posion(morg) és burn(gorg) meggátolja a regenerációt, ahogy a Book of Trolls is irja ir még valami 3. féle trollról is, de a 3. trollt elérve már rég visszaküldtem a hajóra a könyvet, szóval passzolom. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.10.25. 21:22:16
A gyengeséget és erősséget csak akkor látod ha a loremaster-re van adva. Pl én soloban toltam le az ogréket és Jahan-t is és a loremaster-t alapból hanyagoltam, tehát csak arra hagyatkoztam amit tudtam fejből. Az ogréket egy kör alatt kell tudomásom szerint letolni. Jahan pedig annyival erősebb Gorg-tól, mit Gorg Morgtól. Aki még fejfájást okozhat az act 2-n az a tűzes boszi és a közben lévő gyík portál mester, aki lava portal-t tud nyitni. Living on the Edge skill nélkül insta megöl. Ha megölöd akkor meg nyit 3 portált amin jönnek a void szörnyek, végül pedig ő is feltámad csontiként. Persze ha már farmolsz egy kis xp-t és nem lvl12ként mész oda akkor már nem vészes, csak figyelni kell. Jahan is ha nem tud első körben immobilizálni (stun, shocked, stb) akkor már nyertél is, bár ettől függetlenül ő a legerősebb az act-on.
Igen. Gorg immunis a knock down-ra. Meg ő a tűz érzékeny.
Igen, ha megvizsgálod, akkor látod, hogy Morg asszem poisonre, Gorg meg asszem fire-re gyenge. Ráadásul Gorg mellett ott van egy pár Voidwoken hullája is, amik alá ha begyújtasz, kapsz jó kis Necrofire-t, amivel 1-2 körre mindig firet adsz neki. (Asszem van neki Walk it off-ja, amivel -1 kört kap a statuszokra)
Aztán már csak túl kell élni az ütéseit, mert talán Knockdownra immunis(?). De ha van Dorothytól lopott feltámasztó staffod, akkor az is meg van oldva. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.10.25. 18:40:06
Van pár módja annak, hogy megöld. Amúgy ha megvizsgálod (examine) kiírja a statjait és a gyengeségeit/erősségeit. Mondjuk ez minden mobnál így van. Csak lvl 11-en meglepődtem, hogy hogy megborította a partit Gorg. :) A The Namless Isle-n lévő trollhoz nem nagyon tudok hozzászólni, még nem tartok ott. De javaslom vizsgáld meg mire immunis és mire nem. Meg a teleport jól jöhet, ha minden kötél szakad. ;)
Gorg is sétagalopp egy partyval, ha kihasználod a gyengeségét, és nem engeded regenerálódni. :-o (Már, ha olvastad a Book of Trollst)
Egyébként Nameless Islanden lévő trollnak van valami status weaknesse, amitől nem tud regenerálódni, vagy őt tényleg dmg-el kell letolni? Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.10.25. 18:05:27
Hát Jahan meg a troll Gorg pont az a két dög, aki szerintem azon a mappon a legerősebb. Eddig legalábbis más nem gyalázta be a partit annyi idő alatt, mint ez a kettő. Igaz a Bloodmoon Island-ot még nem csináltam meg. Marg a másik troll az ezekhez képest sétagalopp.
Érdemes lehet levinni a nehézséget, ha nem boldogusz, illetve minden karakteredet egy valamire építeni először, hogy abban erősek legyenek. Sok poti és tekersz le van nézve, pedig nagyon sokat érhetnek csatákban, még egy egyszerű rain spell tekercs is. Az sem hátrány, ha az adott act-on nem mész tovább a következőre hanem ott maradsz és megcsinálod a legtöbb feladatot. Kevés xp, de egyszerűek s szinte mindig lvl előnyben vagy. Pl én az act 2-t lvl17-en hagytam ott, addig maradtam amíg nem tudtam megölni Jahan-t és az ogréket.
Háát ez nem egy tucat RPG az biztos. Az ellenfelek nagyok okosak és taktikusak és ha kihagysz egy kicsit, akkor hasal pár ember vagy kakukk a partinak. Azért ilyen könnyen nem kellene feladni, szerintem. De a te időd, szóval te tudod.
Jól leült a topic... mondjuk nem is csodálom én most uninstalláltam le level 13-on megtelt a tököm, hogy feszt többszöri próbálkozásos csaták vannak. Látom valaki háromszor végigtolta nekem ehhez már nincs időm/elszántságom az egy sem volt könnyű de ez normálon is nehéz vissza lehet tenni explorerre a nehézséget de valahogy az egész nem állt össze...arról nem is beszélve, hogy ha valamikor most aztán tényleg van mire nézni játékok szempontjából.
Ime, ma este sikerült Adramahlihk-ot megölni soloban Lone Wolf nélkül. Eddigi leghosszabb csatám volt, szó szerint minden döntést meg kellett fontolni. A csatát nem vettem fel, mert a fraps elég sok helyet zabál, így csak a felszerelést örökitettem meg amivel sikerült ezt elérni.
Szerk.: Most nézem, kb 1 óráig tartott a csata. :D
Persze, így jó gear-ben jó is amikor már a cuccoknak hála immun vagyok sok mindenre, meg van egy rakat strong will potim is, de amúgy bekapsz pár stunt vagy frozen-t és már újra is kezdheted a játékot. Pajzsot és magic armort szinte mindig tölteni kell, ezért is nagyon nehéz lone wolf nélkül mert körönként 4 cselekvés pontért ez nem mindig fér bele, amúgy meg marad a glass cannon, amivel ismét taccsra rakhatod magad gyorsan. Aki ilyen könkínzó játékmódra adná magát annak azt jaslom, hogy mindent össze kell szedni, mindent le kell kraftolni, mindenkit meg kell lopni, mert ritkán van olyan cucc amit találsz és jó is, főleg NPC-k unique cucca a jó, vagy marad a vásárlás, ami ugye nem olcsó mulatság. Act 2végét act 4 közepéig egy fegyoval toltam le mert nem találtam jobbat, 3 socketes cucckat meg alig találni. Runa craft is elég döcögös, mert veszi be a matit gyorsan. Könnyebb egy kicsivel ha villian leszel és mindenkit megölsz, jó loot és xp. Amúgy már csak az várat magára számomra, hogy Lone Wolf nélkül soloban úgy őljem meg Adramahlihk-ot, hogy engedem átváltozni. Ez még nem ment, hozza a négy csatlósát, s hipp hopp lent is van a hp-m. Anathema már felejtős lone wolf nélkül mert kell a pajzs, ami 4k armort ad.
Most vittem ki 3. alkalommal a játékot. 1. classic- 4fős, 2. honor solo-lone wolf, 3. tactican solo lone wolf nélkül. Az utolsó végigjátszás már megizzasztott, de azt kell mondanom nagyon magával ragadó játék lett. 100 óra belemegy úgy hogy kb 10-20nak érzed. Aki kihívást keres annak ajánlom a solozást lone wolf nélkül, feladja a leckét. :D Illetve még itt egy one hites honor solo vidim:
Tobb mint 4 gigas patch jott ki ma, sok mindent fixaltak.
Iszonyu jol szorakoztam kozben meg akkor is ha azert igy utolag belatom vannak vele problemak. Foleg az inventory kezeles, es a hotbar amivel nagyon meggyult a bajom, ez ugy latszik maradando problema a studional. Sebaj, ez sem vette el a kedvem, a 4 fos csapatommal vegigvertuk a vilagot, par csata volt amit ujra kellett jatszanom mert leradiroztak, amugy eleg siman ment. Par kuldetes minden terkepen kimaradt vagy felbemaradt valamiert, szoval legalabb egy ujrajatszas meg tuti benne lesz a jovoben.Plane hogy elkezdtek kemenyen modolni is a tisztelt felhasznalok. Eddig nalam GOTY :)
Itt nézz körül milyen játékok mennek co-op-ban. co-optimus
Ketten is tudtok játszani. Körökre van osztva a harc. 4 karaktert lehet irányítani, szóval ha ketten játszotok, akkor 2-2. De lehet variálni, szóval 3-1 is lehet az elosztás, ha úgy tartja kedvetek.
Viszont érdemesebb lenne youtube-on nézned egy videót.
És mégis hogyan működik a multiplayer ha pl a haverommal akarom végig vinni? Ugyan azokat a küldetéseket csináljak? Hogy néz ki a harc? Nagyából le tudod írni?
Perfekt angol nem kell, de középszint alatt szenvedni fogsz mert sok szöveg van benne. Az újrajátszhatóság óriási, a rengeteg választási lehetöség és a társak cserélhetösége miatt.
Teljesen amatőrként állok a játékhoz, teszteket, videókat néztem és nagyon megfogott! Lenne néhány kérdésem, mielőtt megvásárolnám. Ha tud valaki egy kis felvilágosítást adni azt nagyon megköszönném :)
Hogy néz ki a játék coop része? Milyen a körökre osztott harc multipalyerben? Lehet ha csak ketten is, de úgy is végigvihető vagy kötelező a 4 fő?
Illetve mennyire kötelező a perfekt angol tudás hozzá? Nem mondom hogy teljesen nulla vagyok, de ahogy néztem rengeteg szöveg van benne, és nem tudom mennyire nehéz az angol része.
Végül mennyire újrajátszható a játék? Ha egyszer végigmegyünk rajta utána már nem tud újat mutatni?
Köszi a válaszokat előre is!
D.
Persze a hidrosophist meg az aerotheurge is kell hozzá. Főleg a hidro.
Én úgy csináltam, hogy a mágusoknál is a magas sebzésre gyúrtam az életerő és más helyett, hogy a lehető leghamarabb legyőzzem az enemy-t. Felnyomtam az intelligenciát és a strength-et jó magasra és folyamatosan fagyasztottam mage-el a warrior-okkal meg lassítottam őket. Iszonyú a fagyasztás meg a víz hatalma a villámmal együtt :) Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2017.10.02. 08:48:08
Ez már egyéni döntés, hogy ki mit szeret jobban használni. Igaz, hogy a teleport több AP, de több taktikai lehetőséget is hordoz magában. Főleg ha már előre"előkészíted" a terepet és oda portálod a kiválasztott ellenséget. :)
Azért Dallist megölni és közben Maladyt is életben tartani nem lenne gyenge. Amúgy is elég necces, mert az a jópár mob qrva nagyokat sebez. Igaz Dallist távolságival el lehet érni, de ahhoz marha nagy dps kellene, hogy megöld és közben Maladyt is életben tartsd. Alexandert le lehet nyomni a féreggel együttt. A jó hír az, hogy a mobok úgyis a féreggel lesznek elfoglalva, a rossz hír az az, hogy féreg nem egészen. :)
Hát, úgy gondolták, hogy amikor jön a féreg, te szépen elvonulsz, hátradőlsz, és nézed, ahogy egymást püfölik, majd a legyengült győztest szépen levered...
Nem mondom, hogy elsőre egyszerű, mert nekünk is negyedszerre sikerült... Legfőképp az első játékból adódó szar Talentezésnek köszönhetően. :-D
Szerencsére a hajón ez már megoldódott. :-) Fuck Glass Cannon.
És van olyan Achi, hogy Dallist abban a csatában megölöd. :-D Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.10.01. 20:07:06
Nahát én classic módba nyomom de szerintem ez nagyságrendekkel nehezebb mint az első rész volt. Itt mindenkinek van mindenféle armorja és addig hiába knockolnám le őket ugyebár a phisyc armor miatt nem sikerül. Ez a Fort Joy utolsó fight meg hááát hogy gondolták a készítők, hogy kéne Alexanderéket leverni csak level 7 voltam hiányzott vagy 10000 exp a 8-hoz mikor mejelenik a féreg is szerencse sikerült elcsalni addig Alexandert meg egy csicskását és kettő a kettőben lepofoztam őket addigra már a másik két tagom rég elhullt... de nincs hátradőlés mert most meg már a hajón kéne életben tartani a varázslónőt szóval szinte nincs csata ami elsőre menne a másik két nehézségi fokon már biztos uninstalláltam volna:D
es csak en vagyok ilyen retard hogy tacticanon kezdtem? :D
A rouge természetesen, én nem alakítottam át másik kasztra. Nagyon bírom odateleportálom az enemy mellé aztán már az adrenalinnal meg a másik megtanult skilljével amivel eret vág :) egy kör alatt felét leveszem az enemy életerejének az armorral együtt :)
Nálam Sebille szintén shadowbladeként indult, de inkább a 10 warfare/2hunt/2scoundrel felállás felé mentem és rangedként gyilkolászik. 1-1 pont van még itt ott a hybrid skillek miatt. Próbáltam és tudom milyen erős a dual daggeres karakter, denem szeretek ennyi fele pepecselni.
Ezért maradtam a 2 melee 2 ranged partynál. Az íjász Sebille és a summoner Lohse nem kíván túl sok figyelmet. :)
Nagyon untam hallgatni Red Prince és Fane baromságait arról, hogy ők mekkora ászok. Így nálam a sorrend maradt a Sebille, Lohse, Beast, Ifan. Ifan karakterét viszem én, így kevésbé gagyi, mint amikor csak társ volt. :D
"Sebille, ha feltápolod"... Inkább buildek vannak, mint karakterek. Melyik Sebille? A Witch? Rouge? Shadowbane?... Én Shadowbanet indítottam coopban, DualDagger-Geo-Scoundrel-Warfare-LuckyCharm, és imádom. :-)
Ha eljutsz a hajóra a tükörig, onnantól bárkiből lehet bármi.
Mellékkarakterként nekem Fane jön be legjobban, az ilyen világtól teljesen lekapcsolt karakterek 0 common sense-l mindig felvidítanak. :-) Kíváncsi vagyok, mit fog tolni Black Pitben, most jutottunk el oda 50 óra coop után. :-)
Single kampányomban Honorra gondoltam, hogy indítok majd, 4 darab summonos karakterrel, elég OP-nak tűnnek. Kérdés, hogy Fort Joyban mi lehet a legéletképesebb alacsony szinten? (Tuti, hogy Lohse lesz az) Az utolsó FJ-s csata elég keménynek tűnik, mindenképp egymást kell elintéztetni az ellenekkel. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.09.29. 14:21:39
Nálam Sebille aztán Lohse majd Red Dragon aztán a többiek. Sebille alap skilljét(scoundrel) felnyomni meg a finesse-t, brutális dupla késsel. Lohse nagyon brutális hydro és aero, én a hidro-ra mentem rá iszonyatosan tud darálni jéggel. A Red Prince meg iszonyatos piro, egy kis geo-val feléget mindent :) Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2017.09.29. 13:25:01
A kriptában ahol illúziók vannak ott lopakodni kell és akkor meg sem jelennek az ellenfelek. A banyánál meg vissza kell menni a szurdokba és ott be lehet őket szorítani. Küldeni kell rájuk hátulról a mágusokkal a fagyasztást meg a tüzet és szét lehet őket kapni. A banya nem jön el odáig így csak a zombikkal meg a bogarakkal kell harcolnod. Ja és Sebille ha jól feltápolod iszonyatosan durva. Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2017.09.29. 13:15:57
Én Lone Wolfba viszem és csak Ifant vettem magamhoz, csináltam belőle tankot. Eléggé meh karakter, hatalmas klisétenger, de az early access alatt a Red Prince-szel mentem és ő vicces volt. Az elf orgyilkos spiné nekem túl grimdark bugyutaság, nem jött be. Fane tűnik még jónak.
ha sorrendbe kellene állítanotok a companionokat aszerint, hogy melyik a leghangulatosabb társ, mi lenne a sorrend, kiről mi a véleményetek ?
1h shield karakterek nem igazán jönnek be ebben a játékban. Egyetlen skill ami warfare-ben shieldre épít hiába jó, akkor is kevés. Nálam Beast csak az egyik társ szerepét kapta meg de 2h warfare+geo+poly+necro karakterként még mindig a legstrapabíróbb karakterem.
Most hogy nerfeltek a lucky find-ot, erdemes minden ellenfelet kinyirni Fort Joyban szerintem, mar csak a loot es xp miatt is. Trompdoy pedig eleg fun harc volt meg classicon is, tetszett :)
A boszorkanyos csatat viszont utaltam, sokszor elhasaltam a sok genyo bogar miatt.
jo lassan :) bar nem feltetlen a nehezseg miatt. Van hogy ujra kell tolteni harcokat es masodikra esetleg harmadirka le tudom verni tobb halal nelkul. nem sok resurect van szoval probalok nem meghalni. raadasul meg csak fort joyban vagyok level 6 kent. de pl lent a braccus rex elrejtett kriptaban levo illuzionistas harc a hidakon az jo nehez volt. Meg most a jegsarkanyos banya jon, de elsore eros wipe lett a sok bespawnolt zombi meg bogar miatt, de majd neki esek meg valamikor. nagyon nem varialtam csapattagokkal sem, felvettem elso 3t aki utba esett.
red prince - pyro, geo, es par pont necro lone wolfos - ranged, huntsman, geo undead fane vagy mi a neve- aether, hydro, necro o a fo support kari, heal, magic armor regen, teleport stb fo kari meg torpe - 1h shield, warfare, poly
targyakbol tud red prince es a fo karim is healelni. ill arab ijasznak van first aid spell
torpevel probalok tankolgatni,meg CC-zni, fane healelget + cc, red prince magic damage, arabgyerek meg lovoldozik a crossbowval, crossbowos csinalja a legjobb damaget, eleg jol lehet vele osztani, ricochet, barrage eleg jo. de basic attackja is jot sebez. valahogy tulszinteznem kene a kontentet ugy konnyebb lenne. de igy az egy szintben levo ellenfelek nehezek, bar pl a seeker vezer garreth (?) csata ott amikro tamadjak ot a magisterek, az eleg sima volt, bar garreth segitett szepen :)
Igazad van, de nem voltam játékban, mikor írtam. És természetesen tudok róla, hogy minden varázslatnál le van írva, mi reziszteli, de kösz a helyesbítést! A Resurrect tanulást én is skill könyvre értettem, de sajnos még nem találtam ilyet.
hat en tudatlanul neki kezdtem taticanon, minden jatekot a legnehezebb alatt egy szinttel tolom,itt hozzaad +50% hpt, physical/magical armort, damaget, meg talan resistancekat is minden ellfenelhez, szoval kurva nehez minden harc, de nem kezdem ujra classicon az is biztos.
Igy van, fizikai armor kell lenyomni az ellensegrol hozza. A masodik terkepen mar zuhognak a jobbnal jobb cuccok, 100 k folotti penzzel maszkaltam ugy hogy folyamatosan fejlesztettem a csapatot.Igaz van egy barter-es es egy lucky findos karakterem is, ezek sokat segitettek. Na meg a tolvaj akivel kb. vegigraboltam az egesz elso terkepet.Erdemes annyi kuldit megcsinalni Fort Joyban amennyit csak tudsz, mert 8-as szint alatt az utolso csata is nagy szivas tud lenni. Ha sokat halsz, erdemes megfontolni hogy kesobb atrakosgatod a pontjaidat es a Picture of Health-et valasztod talentnek.Nalam a fizikai harcosoknak kivetel nelkul megvan, sokat jelent.
#63 : szerintem a classic siman megfelel a regi szintnek.Ha nem figyelsz oda akkor siman leradiroznak az egyszerubb ellenfelek is, nem beszelve a bossokrol.Tacticalt meg nem probaltam, felek tole hogy az csak time filler lenne es annyi idom nincs hogy minden csata 5x annyi ideig tartson, vagy a lopakodj, olj meg par karaktert, tunj el es menekulj...kezdd ujra,stb taktikat folytassam.
Bizony physics armor van ellene, de segítségnek oda van írva minden skill leírása alá, hogy milyen fajta armor véd ellene. Hasznos, mert nem mindig logikus a dolog (pl. pont a chicken, miért nem magic véd ellene?)
Téves. A csirkzéséhez először a phys armort kell leverned az ellenről, teljesen. Ezután ha rányomod a csirkét, 2 körig megszabadulsz tőle... És futhatsz utána, mint egy majom. Jól jön ilyenkor egy Teleport, vagy Nether Swap, hogy visszarakd a közelharcosaidhoz.
Res-t tanulni nem lehet, csak venni, vagy craftolni. Craftoláshoz 1 sheet of paper, 1 life, és 1 water essence kell (asszem). Venni meg 300 gold, minusz barter. Driftwoodot elérve már nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy a kereskedők ne tudjanak felzárkózni a keresletedhez. :-D
Max akkor kell búcsúznod, ha pl. Fort Joyt elhagytad, miközben halott volt valahol valaki. Egyébként azért van ennyi tag, hogy ha pár elhal, vissza tudd őket szerezni a maradék tagokkal.
Nekem már megvan a Chicken Claw és valóban nagyon hasznos, de célszerű először a célpontról leamortizálni a Magic Armort, mert könnyen blokkolhatja. Ez a varázslat a Wow-os időket idézi, azt hiszem, abban volt hasonló birkával(?)
Amit nagyon elszúrtam, elég sok küldetést nem fejeztem be az első szigeten, pedig tudtam, hogy nem jöhetek vissza, emiatt elég kis szinttel érkeztem a második pályára. Sajnos nekem elég nehezen érthetőek a hosszabb párbeszédek és így nagyon nehéz rájönni, mit is kellene csinálnom? A második pályán már fórumozok keményen a küldetések kapcsán, szeretnék minél több questet befejezni, hogy felszinteződjön a csapatom.. Lehet majd valahol Resurrection-t tanulni? Vészesen fogy a tekercs. Tényleg, mi van olyankor, ha páran elhaláloznak a csapatból és nincs tekercsem a feltámasztásukhoz? Tőlük végleg el kell búcsúznom vagy valahogy feltámaszthatók?
Lassabb nalam is az Act2, sima vinyorol legalabbis 2x annyi ido egy-egy load game.Gondolom ez magyarazhato a terulet nagysagaval az elsohoz kepest.SSDrol biztosan simabban futna.
Btw en most vegeztem Driftwood terulettel, hat itt azert mar akadnak kemeny ellenfelek, volt ahol trukkozni kellett.Nagyon tetszik hogy szamtalan modon nekimehetsz egy csatanak, nagy kulonbsegek tudnak lenni. Nagyon nagyon javaslom hogy legalabb egy karakter tanulja meg a Chicken Claw varazslatot, eleg hasznos lesz :) Most 17-es szintu a party, kivancsian varom a tovabbi kalandokat.
Másoknál is jelentkezik néha, hogy a játék rettenetesen belassul a magas memóriahasználat(70-75 %) miatt? Act.2-ben vagyok, a Fort Joy-nál ilyen sose volt.
Igen, nekem is nagyon tetszik, hogy szinte mindent, többféleképpen is megoldhatsz. Kell egy item valakitől, akkor dumálhatsz vele hogy adja oda, megölheted, ellophatod, stb. És mind működik is! Persze a következményekkel számolni kell, de attól még működik Nagyon ritka az a helyzet, amikor csakis egyféle megoldás van. Utoljára szerkesztette: horika, 2017.09.26. 16:34:19
Vannak technikai változások, de nekem leginkább az jött le, hogy a játék kevésbé lineáris. Tényleg nem kell úgy végigmenni azokon a pontokon, mint pl. az 1-ben Cysealben a gyilkossági ügy felderítésekor, hanem eléggé rendesen szabad kezet kapsz. Ez óriási plusz nálam.
Szintén jelentős változás, hogy van lehetőséged előre készített karakterekkel játszani. Nekem egyik se jött be, de növelheti az újrajátszási értéket.
Hejj, ha nem heti 2-6 órám lenne játszani... úgy 10 hónapja csak a Skyrim SE-t nyomom, 140+ óra és még csak most kezdődött a főszál, a két kiegészítőbe csak belekaptam. De legalább az összes helyszínt bejártam.
Ha végre kivégzem (még 1-2 hónap sztem), utána gondolkodhatok, hogy mibe fogjak. Egyelőre eddig a Witcher széria tűnt nyerőnek, de most egyre jobban gondolkodom a DS:O-ban.Előbbi előnye, hogy megvan mindhárom része legálisan, de utóbbi meg nagyon kedves a szívemnek :)
Hát, a családos munkásélet hátránya a nagyon kevés játékidő, előnye viszon, hogy így minden játékom full legális ma már, a virágbolti korszaknak vége lassan teljesen :) Az mondjuk tény, hogy megjelenéskor soha semmit nem veszek meg, majd ha lemegy 20€ alá, jöhet akciósan.. Ráérek :)
DB Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2017.09.26. 14:26:03
Sziasztok!
Mondanátok néhány szót légy szíves, hogy szerintetek mi a legfontosabb változás az első részhez képest. Azzal játszottam, ezért jó lenne egy felhasználói tapasztalat, hogy miben változott leginkább a második rész.
Köszönöm,
72h alatt végeztem, egyértelmüen jár neki a GotY ha máshol nem is a rpg kategóriában mindenképp, ritka nálam az olyan játék amit azonnal újrakezdek de most ez szinte kötelezö, annyi minden maradt ki elsőre.
Huuu nekem most nagyon multifunkcios karaktereim vannak.
A fokarakter: Warfare +++ Poly ++ Hydro+ 2 kezes fegyveres CC felelos foleg STR-re, MEMO-ra es neha CON-ra gyurva, nemi heal-el. Civil skill: Persuation
Red Prince: Summoner+++++ 1kezes akarmi+pajzs (a lenyeg hogy lucky findot adjon) INT-re es MEMO-ra gyurva, kesobb support mage szerepe is lesz (geo es aero valszeg) Civil:Lucky find
The Beast: Dual Wield/Scoundrel ++++ Poly++ FINESS, MEMO, WITS a fo attribok nala. Civil:Thievery.
Kepeket is tolhatok de olyan gyakran valtozik a gear hogy szinte teljesen felesleges.A tuzvarazslo kicsit hianyzik de a Poly szinte mindent ver, elkepesztoen mozgekony a banda.