Sikerült megcsinálnom, valójában nem volt annyira nehéz, a zöld tea segített igazán, amivel 2 kör alatt lehúztam a mágikus ellenállását, és elcsábítgattam őt is meg az ellenfeleket... na meg előtte beszéltem a dokival egy karival, a többivel meg levertem a növéreket. De valószinű e trükk nélkül is összejött volna.
A final boss meg meglepően könnyű volt, gyakorlatilag a legkönnyebb harc volt a játékban, 3-4 kör alatt vége is lett, de ha tudtam volna h elég csak azt az illetőt megölni, kb 1 kör is elég lett volna lehet...
A játék nem volt rossz, de amiatt h egész végig kb össze-vissza kellett rohangálni, hogy merre tudok valakit leverni, nagyon levett a flowból... Nagyon nagy különbségek voltak 1 szint eltérésekor, tehát ha 1-el kisebb szintű voltam, mint az ellenség, esélytelen volt, de ha én voltam +1 szintű túl könnyű volt...
Kicsit fura ez a Divinity, nem érzem azt a mélységet amit más rpgk-nél, de nem volt rossz azért... Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.12.03. 16:43:01
beszarok h beleölök 200 órát egy játékba, belenézek az összes ládába, megcsinálom az összes questet, beszélek kb mindenkivel többször, és az az eredménye h totál esélytelen legyőzni egy bosst...
Fasza, nézegethetek kb 40 oldalnyi google táblázatokat hogy hogy a fenébe győzzem le 2 kör alatt....
2 heten szünetel a játék, mert csak a doctor van hátra és a játék vége. A szünet oka, hogy Lohse-val vagyok, és a doctor mindig elcsábítja a karakterem. Googleztam is, van valami sisak ami segít, és a másik megoldás hogy öljem meg Lohse-t ... A sisak 13-as szintű, már jó rég eladhattam.
Viszont nem érem, hogy a játék készítői is úgy tervezték, hogy öljem meg a fő karakterem? Nincs is más lehetőség? Azon kívűl hogy a doktor még emberi alakban ölöm meg? Ha tudom, úgy még nem próbáltam, úgy meg nem is akarom..
Így meg elég nehéz, hogy Lohset megölöm, és 3 karakterrel öljek meg vagy 10 lényt, + a bosst... Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.12.02. 13:56:58
Hát ma se haladtam semmit, 1 órán át próbáltam ezt a valamit legyőzni:
Rengeteg rpg-vel játszottam, és nem vagyok kezdő, de szerintem itt valami el lett baszva. Megcsinálom az összes mellékküldit, benézek minden ládába, és ez az eredménye hogy van 3-4 boss a városban mindegyik 1 szinttel erősebb, és nem tudok haladni semerre... Csak az időmet baszom el, van más játék is, nem akarnék heteket erre tölteni.
Az a baj inkább hogy az egy szinttel erősebb lények túl sokat sebeznek, általában leveszik a full pajzsot, és az életerőből is egy keveset.
Hát szerintem a vége is elég flippergolyós lett, 19-es szintű vagyok, de sok helyen 20. szintű ellenfelek vannak Arxban, az előbb próbálkoztam Lord Kemmel harcolni, de mivel két csapásából meghalt Arthu is, és egy emberem, ezért inkább későbbre hagyom...
Az első rész sokkal könnyebb volt, ott csak az eleje volt ilyen, itt a vége is nehezebb, illetve a közepe is ilyen volt.
Érdekes h más játékokban nem kell ennyire körbe-körbe rohangálni, hogy merre nincsenek erős ellenfelek, itt ez az egész játékra jellemző, és elég fárasztó...
mégse volt nehéz, elég volt csak a csápokat leszedni
A másik meg úthoz meg talán a Krakent kell legyőzni, hasonlóan nehéz...
Jó szivatós lett, Arx-nál ahol van az a 3-4 paladin, kb 7-8 ellenfél van egyszerre, ahol egy ellenfél leszedi a harmadát a pajzsnak/életnek... Erre még jönnek a robbanós gurulós lények... A paladinok meg kb 2 kör alatt ki vannak csinálva.
Hát tapasztalom ezt a midgamehellt, 12 -es szintű vagyok, a mappon (amelyiken található Sodrásfalva) voltam már mindenhol, bármerre megyek 14-es szintű ellenfelek vannak. Természetesen minden mellékküldit csinálgatok, nélküle még itt se tartanék...
Bizonyos nehézségi szint felett érdemes is választani, hogy vagy full fizikai sebzést okoz a party vagy full mágikust. Mert, ha vegyes akkor két szék közé lehet esni vele. Hiába, hogy bizonyos ellenfeleknek a fizikai védelme a nagyobb, a másiknak meg a mágikus.
Ezért szeretik harcosok mellé a necro-t tenni, mert az fizikai sebzést okoz a varázslataival. És igen, ha van mágus az inkább a csapatot segíti mint, hogy az ellenséget sebezné.
Most a 4. fejezetben néz ki úgy, hogy a fizikai, és a mágikus pajzsok miatt totál felesleges az, hogy a csapatom egyik része harcos, a másik varázsló... van 1 ijjászom, harcosom, és 2 mágusom, de mivel a 2 fizikai sebzést okozó emberem okozza a legnagyobb sérülést, ezért úgy néz ki felesleges a 2 mágusom. Ha mind a 4-en fizikai sebzést okoznának, jóval egyszerűbb lenne... Esetleg, az egyik tudna gyógyítani, és idézni...
Nem igazán értem hogy mire jó Fane arcletépő eszköze, ha alapból a sisakja miatt át tud változni a 4 faj egyikévé.
Akkor miért is lehet letépni a hullákról az arcot?
.
D:OS1-2 esetén valahogy nincs jól elkapva az egyensúly, az első részben early game hell van, az elején kb pattogsz körbe, mint a flipperlabda, aztán azon átjutva, kicsit összeszedve a csapatot, hogy ki mit hogyan, akkor már folyamatosan csökken a nehézség. A második részben figyeltek erre, hogy sok volt a picsogás az early game hell miatt, ne legyen ez, szóval gyorsan rúgtak egy kapufát és az early game hellt elkerülték, cserébe ott a midgamehell, amikor is kifutnak az induló szálak lazába, majd a játék közepén jön egy kis szenvedés, hogy akkora merre tovább, ha nem a taknyán akar csúszni a csapat. Aztán a végjáték fokozatosan könnyebb, ahogy sorban fejlődnek a karakterek.
A karakterek tudnak egymásra épülő skilleket, illetve rengeteg félhack megoldást ki lehet találni, mint ez a kiportolgatása az ellenfeleknek, amit lent is ír Anonymusxx, úgyhogy nem az a hagyományos harc élmény, mint pl a BG1 volt vagy dragonage1. Nem tudom a BG három melyik vonalat vitte harc szempontból, a klasszikus BG-DA:O irányt vagy ezt az új módit, ami a DoS1-2.
Konzolon, coopban toltuk, nem is emlékszem volt e nehézségi szint választás, de ha igen, akkor valszeg normálon, vagy annak megfelelően nyomtuk.
Közben megcsináltam, volt vagy 2-3 óra, azt a módszert alkalmaztam, hogy a szobába a bejáratot ládákkal elzártam, és egyesével kiteleportáltam őket, közben meg begyújtottam a padlót alattuk... Nem tudom h ezt trükközés nélkül hogy lehetett volna.
Most fejeztem be a BG3 -at, gondoltam rápróbálok erre a cuccra is. Viszont a BG csak hard -on (tacticial) volt élvezhető, alatta nem sok kihívást találtam, viszont erre azt mondják, hogy tényleg nehéz. Ez valid? Vagy ha könnyen ment a BG, akkor itt sem érdemes alá menni?
Captain Zapor és bandáját valami iszonyat nehéz kinyirni, még a közelébe se jutottam, az összes többi harc aránylag könnyű volt, még a mocsár közepén található harc is, amitől paráztam, mert sokan voltak, amiben volt egy nagydarab démon, elsőre sikerült, az Alexander is kb elsőre...
Itt meg ötletem sincs... ilyeneket csinálnak: Az egyik ellenfél varázsol őrületet, egyik idézett lényem 8 körre megörül, az idézője 2-re, a másik dob egy altatást, hiába van maxon a varázspáncélom, mégis elalszik...
Nekem pedig az első rész tetszett. Abból még emlékszem is valamire. A II. rész végén már azt se tudtam, hogy mi történik... A II. rész elején a szigetről megpattanás a legszebb Gothic 1/2 érzés hozta vissza nekem. A legnehezebb szinten tolva az egész szigetet ki kellett irtanom, hogy legyen XP-és és szintem, hogy legyakjam a sárkányt.
Nektek mennyi idő volt, amig kijutottatok az első szigetről? Még csak majd 30 órával az első szigeten vagyok, kb a fele van csak felfedezve, de eddig rohadt jó a játék, én ezt a szintet vártam volna az első résztől is. Az első se rossz, de nem volt benne ennyi duma, karakter...
A Fane az a poisontól gyógyul, a sima gyógyítás sebzi. Gondolom így értetted a terület alapú varázslatokat.
Tartsd a szemed a fizikai és a mágikus armour-on is, mert ha ez lecsökken akkor a státusz effekteket is benyeled és az nem egészséges. Persze ez az ellenfélre is igaz. :)
Nem kell nagyon agyalni a karakteren, mert szinte bármi lehetsz ebben a játékban. Szerintem, ami hasznos lehet az elején az a (minél nagyobb) summoning, hogy tudj lényeket idézni. A tolvajlás és a lopakodás, hogy el tudj lopni dolgokat pl. könyveket vagy fegyvereket pénz spórolás végett (ha lopsz, akkor azzal akivel loptál menj messzire, mert utánad megy az áldozat) és a loremaster, hogy lásd az ellenfelek statjait.
A többi játékstílus kérdése, hogy mivel szeretsz játszani: közelharcos, íjász vagy mágus. Ezeknek megfelelően kell a tulajdonságaidat elsődlegesen húzni.
Sziasztok a következő kérdéseim vannak. 1, A zsarnok ereklyéit hogyan lehet megtisztítani az átoktól? az áldást próbáltam de nem használt. 2. A Larian kiegészítőiben a fegyverek feljavításához vettem higanyt stb de mi kell még hogy sikerüljön?
Örök hála a magyarítóknak! Csak emiatt kezdtem újra a játékot jó pár évnyi szünet után. Egyszerűen elvesztem a sok angol szövegben, amihez az én angolom már kevés volt. Fogalmam se volt, ki kivel van és mit akar tőlem, mi a jó válasz a párbeszédekben, vagyis beleélés, játékélmény szövegértés nélkül nulla volt. Most viszont kimondhatatlanul élvezetes lett a játék! Még egyszer köszönet érte! Más: az egyik legfrusztrálóbb csata számomra Jonathan megölése volt a Black Pit-ben. Hiába javasolnak különböző fórumokon trükköket, kit hová teleportáljak, mégis rengeteg olajos-tüzés izé spawnnol a csatatérre. De azért túléltem és Jonathan is meghalt(sajnos akasztásra váró potenciális tanítóm is, de van máááásik!) A loot viszont megérte a hosszú csatát!!!
Most, hogy kész a "magyarítás" elkezdtem komolyaban. (régóta megvan a játék, de a sok szótárazás miatt túl lassú volt nekem). Tényleg magával ragadja az embert. Jelen pillanatban túl sok is a tennivaló. Úgy érzem csak megyek össze-vissza. Van egy csomó küldetésem amiről fingom sincs merre kellene menni :D
Sziasztok,tudnátok segíteni? Elakadtam a hét akadémiáján a névtelen szigeten ,nem tudok bemenni a döntő bíróhoz mert a szobát egy erőtér védi amit nem tudok megszüntetni. Arra már rájöttem hogy a mesterek szobájában kell villámot lőni a szerkezetbe majd a tükrökkel el tudom juttatni a döntőbíró terméig ami a jobb oszlopba csapódik.,utána nem történik semmi a kart se lehet meghúzni a földön.... Az arénában már kinyírtam az őröket de ott se tudok mit kezdeni mert nem tudom hogyan kellene a tükröket aktivizálni...
Na rájöttem. 15 ravaszság kell, hogy észrevegyél a szobron egy nyílást :) Meg is lett a szett, azért adhatna valami szettbónuszt mint a Kapitány szettje. Utoljára szerkesztette: cikasz, 2022.08.27. 13:38:38
Szeretném megszerezni a zsarnok cipőjét, de hiába kattintok a szoborra nem történik semmi. A leírás szerintem 6-os szint és 11 erő kell legalább ami meg is van. De csak mond egy mondatot, hogy "Nem tetszik amit a hellyel tettél" és ennyi. köszi
"A játékosok akkor kapják meg első forráspontjukat, ha megtalálják az Istenek szobrát, és átjutnak a visszhangok csarnokába." LINK
Sziasztok! Elkezdtem a játékot, Ifan a vezető, lekerült a nyakörv is, de nem tud farkast idézni, mert azt írja, hogy nincs elég forráspontja. Ez mitől függ, hogy mennyi? A forráspontokat hol látom? Köszi a segítséget előre is.
Ha közel vannak egymáshoz, az avatarjaikat tudod 'összeláncolni"úgy, hogy egymáshoz húzod őket.
Sziasztok. Most , hogy lett Magyarítás én is elkezdtem, de egy kis problémába ütköztem. Még a játék elején lementem az arénába és utána csak egyedül mozog a karakter, nem mennek vele a többiek. Elnyomhattam valamit? Próbáltam gombokat meg a beállítást is néztem, de sehogy sem találok ilyen opciót hogy újra együtt mozogjanak! köszi
Én a fórum témáját biztosító játékkal kapcsolatban szóltam hozzá és igen, nekem nagyon tetszett a harc. Az első részé is jó volt, de a második magasan túlszárnyalta.
Nálam meg ez alapján biztosan nem. Én még soha nem rendeltem előre semmit. Nem érdemli meg senki. AAA játékot teljes áron nem is tudom mikor vettem utoljára teljes áron. Szerintem a Rise of the Tomb raider óta nem. Előtte meg a Witcher III volt. CP2077 lesz ilyen, a Dying Light II és a Wasteland III talán, de mire oda jutok az már lehet, hogy akciós lesz...
Kar, hogy neked nem tetszett annyira. En megkonnyeztem mindket jatekot annyira jok voltak. Tipikus 10/10-es jatekok sztem. En meg SOHA nem rendeltem elo jatekot de a BGIII valszeg preorder lesz.
Tegnap fejeztem be második alkalommal a játékot, honour nehézségen toltam, volt egy-két necces szitu. Régen játszottam ennyire kiváló játékkal, 11/10 nálam, bátran ajánlom mindenkinek, aki egy jó történettel, karakterekkel párosított kiváló harcrendszerrel rendelkező játékot keres. Most egy-két hónap pihi és kezdem újra más buildekkel. Utoljára szerkesztette: Gepo, 2020.07.20. 10:42:27
Nah, befejeztem. Hát, nem volt egy nagy durranás, sajnos nem mondanám, hogy ez megért 150+ órát. Senkinek nem merném nyugodt szívvel ajánlani, legfeljebb könnyű szinten, de akkor meg sanszosan nincs kihívás benne. De tactician-on meg eszement az egész.
(A DOS1-et bárkinek ajánlom, aki szereti az RPG-t.)
A legnagyobb jóindulattal is csak 5/10 táját tudnám adni a játékra. Egész egyszerűen túl sokszor cseszte fel az agyam végletes hülyeségeivel. Az is látható, hogy a a kiadás óta patchelték és sok helyen finoman szólva érdekesen és nem előnyére.
A játék harcrendszere szerintem úgy el van rontva, ahogy van. Egy ideig tűrhető volt, de aztán kijött minden hibája. Ez a pajzsos rendszer egyszerűen isten csapása. Semmiféle ellenállás nincs semmiféle hatás ellen. Legfeljebb az ellenfélnél, ha possesed, akkor nem működik a charm.
Az első részben a nagyon erős lények ellen a charm hol ment, hol nem. Ez RPG szempontból is reális, nehogy már tényleg nagy mágikus monsztákat csak úgy befolyásoljon már valaki. Itt, ha nincs pajzs, akkor kész vége, a legerősebb ellenfél ellen is minden működik. A játék egyetlen célja elérni ezt a pontot. Semmi más. Iszonyatosan balanszolatlan ettől a játék főleg úgy, hogy az ellenfeleknek irreálisan nagy pajzsai vannak. Ez lényegében egyetlen taktikát tesz lehetségessé egy ponton túl. A helyzettől függően vagy próbáld leütni őket, de inkább elcsábítani. Kész, passz. Ennyi. Mivel a charming gránátokból van kevesebb ez kb. ki is jelöli az utat, hogy mi működik.
Íjász charming arrow Egy brutálerős harcosnak, aki addig képes túlélni meg kell tanulni a charmot. Nálam tárgy/skillel 3-an tudták a négyből végül és az íjásznak meg hegyekben álltak a charming arrow-ok.
Hiába van egy rakás fajta gránát, semmit sem érnek, mert olyan nevetséges sebzéseik vannak, csak a hatásaik miatt éri meg használni őket, de a 10 szint után kb. a terror és a knockdown gránáton túl kb. semmi sem volt jó. Mert addigra annyi charm képességem volt, hogy a bénítással nem is érte meg foglalkozni. Minek, ha lehet charmingolni...?
Az első rész tactician beállítással simán végigtolható volt, alig pár csata volt, ami piszok nehéz volt, de azok már megtanítottak a játék használatára. Ez a DOS2 esetén egész egyszerűen nem áll meg. Egész egyszerűen olyan erős ellenfeleket dob rád, hogy semmi esélyed nincs ellenük a feltámasztó botok nélkül. Olyan karaktert, akinek bőven 1000 feletti pajzsa van, de inkább 2000 tája és mindenre 40% feletti csökkentéssel egy támadással megöl az ellen, úgy, hogy 50 táji kezdeményezésem volt. Ezzel mégis mi a f*szt kezdjen a játékos...?
A játék meg mintha visszafejlődött volna az első rész óta. Ott a játék elején levő elhagyott csapdázott villában több ötlet volt, mint talán az egész DOS2-ben... Vagy lehet, hogy csak az újdonság varázsa. A DOS2-ben kb. a legötletesebb rész a lángokban álló harc volt a villában és ennyi.
A játék nagy részében az egyetlen megoldás szinte csak a harc volt. Alig volt rész, ahol a kidumálás segített, hiába volt mindig max. táján. Lopakodós trükkös quest se volt nagyon.
A játék vége meg egész egyszerűen kb. a vérlázító szinten van. A Doctors szál kb. a semmiből jön és nem is értettem, hogy mi. A másik, hogy végén olyan statjai voltak a többi lénynek, hogy teljesen esélytelen volt velük szembe szállni. Viszont a BR-t leverni velük meg semmi nem volt. Nekem kb. semmi dolgom nem volt. Balansz sehol...
A skillek nagy részének is semmi értelme, vagy tisztán látszik, hogy legfeljebb lone wolf-ban van értelme, vagy még ott sem. A retribution meg a másiknak.
Ezek után valahogy aggodalmain lettek, hogy milyen lesz a BG III... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.04. 09:34:41
A játék peccselése is muris. Megnéztem akkor, hogy ez mi akar lenni.
Ő is tactician-ban tolja. Ehhez képest nálam van 20 ezres (!) pajzsa. Mindkettőn. Ja, hogy utólag ekkora belenyúlásokat csinálnak? Zseniális...
Ez a játék úgy nem tiszteli a játékost és annak szabadidejét, ahogy van.
Az, meg hogy tudom az igazi nevét szart sem ér. Akkor meg mi jelentősége van...? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.01. 13:36:46
A legvégén vagyok, de már tudnám minek. Kb. most jött el az a pillanat, ahol kb. dühből egy nagy egyest adnék ennek a játéknak. Minden téren.
Komolyan mondom, a tök jó első rész után, mintha meghallgatták volna az összes fórumozó tanácsát és minden téren szar játékot csináltak volna.
*A harcrendszert úgy elcseszték, ahogy vagy. Aránytalan a pazsjok miatt az egész. *A végén a történet érdekes lenne, ha láthatnám a végét. De nem tudom, hogy hogyan fogom, mert a végén jön a teljesen logikátlan twist. Ok, Lucin mellé állok... ...majd jön a Doctor és teszi amit...
Aki ki a tököm is egyébként? Egy tök lényegtelen Jahan féle mellékszálban tűnt fel. Ja, hol is van Jahan...? Kb. nem is értem már, hogy mi a túrót keres itt. Mitől is ilyen OP? Hol is volt eddig? Mit is csinált eddig...? Ez miféle történetvezetés...?
Ha betartom az egyességet, ami kb. meg se volt fogalmazva micsoda, akkor minden társam ellenszegül. Ha nem, akkor meg a fő karakter elveszik. Az igen...
Ja, hogy annál volt az összes poti, hogy átlátható legyen kinél mi van és elveszi az összest? Micsoda fantasztikus logika... Reload...
Áh, a tököm ki van ezzel. 150+ óra után viszont most akkor ne lássam a végét...? Szépen indult és most ott tartok, hogy ez a hulladékot senkinek nem ajánlanám. Senkinek. Az elsőt igen.
Még szerencse, hogy a doctors előtti rész el van mentve. De akkor most megint lehet órákat vacakolni ezzel.
Nekem az a rohadt erős érzésem van, hogy a sok teszter oldal, aki hozsannázta a játékot kurvára nem játsztotta végig. Hogyan is tették volna, amikor nekem 150 órám van benne és 3 hónap ota megy? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.01. 13:19:21
Ti hogyan oldottátok meg a 20. szintű mobokat arx-ban erőforrás pazarlás nélkül? Mert nekem a láthatatlanság potin kívül semmi nem működött, amivel elkerülhetőek voltak. A Doctor's orders quest hatásának tűnik, csak még semmibe nem ütköztem, ahol bármit lehetne tenni ellene. Az, hogy a játék 2-3 szinttel magasabb totálisan OP ellenfeleket dobál rád mondjuk úgy, hogy érdekes játéktervezési felfogásra vall...
Azon viszont meglepődtem, hogy a Swornbreaker kasza kétszer is felhasználható, Wendingo és a hajón levő csajnak is odaadható, akitől visszavásárolható (!), javítottan (!!). Van egy nyelem, meg tervrajzom, de pengét nem találtam sehol eddig, ezért gondoltam megveszem, telik rá. Bár használni még senki nem tudja, mert "sworn" tag kell hozzá. Arhu-ba belebotlottam már, de egyelőre lövésem sincs mit lehetne tenni vele. Ott volt a kasza, de semmit nem találtam, ami lehetővé tenné a használatát ott. Valamit nem vettem észre?
Most a nagykövetségen vagyok. Érdekes, hogy egyesek szerint lehetetlen megcsinálni és csak lopakodással lehetne, amit kereséssel találtam. Ehhez képest az első 2 fős csoport leverése tök sima volt, csak persze itt is a szokásos, hogy az első kudarc után, mikor kiderül,hogy azok micsodák mehet a reload...
El lehet oltani a harc előtt az összes tüzet. És mivel 19. szintű létük ellenére alig van pajzsuk simán leverve tarthatóak. Áldással necrofire megszűnik és megölhetőek, ha nincs közelben tűz A 3-as csoport leverése még hátravan, de az sem tűnik nehéznek. Egy emberrel el lehet csalogatni őket és az addig holttérben levő csapattagok szintúgy megint levernek mindenkit. Konkrétan ez az egyik legkreatívabb harcolós rész, amit látok. A tűz eloltása is egyszerűnek tűnik, mert teli van pakolva vizeshordóval a környék, ha meg van áldva a tűz, vagy maga a hordó, akkor gyerekjáték. (És akkor még azt meg sem próbáltam, hogy mi van, ha kicsalogatnám őket az épületből.)
Viszont más téren megint kicsit meredek a játék. Megtalálom a törpe királynőt, és tökmindegyed miket válaszolok, a vége az, hogy én vagyok odalent, ők meg odafent brutál erősek. Teljesen esélytelen 18. szintűként, amikor odaértem. Az ellenfelek skálázása teljesen aránytalan.3-5 ezer pajzsosak, amikor, ha nekem csak az egyik 1000 felett van már az is kivételes leszámítva a pajzsos törpét. 35-40 feletti kezdeményezéssel sem én kezdek. Amit próbáltam az, hogy a lehető legtöbb helycsere meg füst, de nem vált be, mert a 18. szinten levő embereim túl gyengék voltak. Az íjász csak kiugrott a tactical retreat-tel, egy másik ember helyet cserélt, egy ellent meg leteleportáltam és befüstöltem, hogy ne lássanak. Édeskevés volt... Viszont mivel máshol nem tudok XP-t szerezni, ezért mentem a követségre.
Leadership-et használtátok? Más módon magas ellenállást elérni bármi ellen lehetetlennek tűnik, de a karakternél saját magára nem hat. Kettőnek adni meg lehetetlen, pont pazarlás... Viszont az ellenfelek meg elég durva elementális támadásokat tolnak és a varázslatok ellen az evasive aura nem véd.
Hát, megint csak agyfelbaszós lett az egész. Az iskola előtt 20. szintű mob támad rám. Mondom egyre ragya, próbáljuk meg. Elbasztam két mind maggot gránátot egy csomó mindent és az egész vége az, hogy visszavonulnak mikor már leverném őket. Ok, egye fene, kibírtam. Van még kettő ilyen.
Na, erre Kemm kertjében megint ezek jönnek. Menjenek a fenébe a készítők. Az ember elkezdené végre élvezni és ilyen szarokkal szopatják meg tök feleslegesen. Folyamatosan kizökkentik abból a flow élményből, amit tudna adni a játék azzal, hogy kvázi lehetetlen feladatokkal csapják tele az egészet.
Az meg külön vicc, hogy egyes erőforrások mennyire elérhetetlenné válnak. Van egy csomó üres parfümös üvegcsém, de méz, az persze beszerezhetetlen bárhol is... Szupererős tárgyak vehetőek, de méz, az nincs. Anyám...
Ez a játék max. egy 7/10. Kicsit logikusabb felépítéssel ez is lehetne 10/10, mint az első, de minden változtatás ellenére én nem érzem a fejlődést... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.22. 09:53:00
Végtelenül túlnyújtottnak éreztem egy csomó részt a játékban. Az Arx-ba érkezve most megint jobb. Viszont az homályos, hogy játék miért teljesen hülye néha.
A bejáratnál levő csatánál elbájolt lény miért támad szövetségesre? Ha el tudsz bájolni, akkor nincs immunitás. Akkor ezt mégis hogyan? És ezt nem először adja elő a játék...
Aztán valami homályos ok miatt átkerültek a lovagok ellenségesbe, amikor direkt semmi area effectet nem használtam. Reload... Ugyanazt léptem le, nem kerültek át. Érti a fene...
Swallow Men legyakva. Megyek vissza... ... és Alexander az összes hívével nincs a helyén. Ez bug? A Jornual szerint meg jelentkezzek nála...
Elvileg meg lehetne ölni a leírás szerint harc nélkül a Mother tree-t. Csak sehogy sem megy... A heard az gondolom heart akar lenni. De hogyan kéne "interact" részt értelmezni? Nekem csak azt sikerült elréni, hogy megeszi a szívet és ennyi.
Choice 3: Sebilla kills Mother Tree
If Sebilla is in your team, she can kill Mother Tree, without using the Shadow Prince's box. She just has to interact with the heard. Mother Tree and Elven Scion will be instantly killed and the quest will be finished.
Everyone in the Temple Of Tir-Cendelius will attack you as well.
Hát skacok, én elvesztettem a történet fonalát...
Van itt Alexander, akiről eddig senki nem magyarázta meg, hogy hogyan is lépett meg a 2. fejezet elején...
A black ring, a magisterek és mind a másikat akarja ütni úgy, hogy erre jön még rá Sebille régi tulaja meg random akárki, aki Duna-t akarja kinyírni, akiről már azt sem tudom ki, rég elfeledtem.
Ami még furcsaság, hogy a slowing arrowra azt írja, hogy a magic hatással áll ellen, de mégis a phy. amort csökkenti a találat. Ez azért furcsa, mert semmilyen más nyílnál nincs ez a kereszt hatás. Csak így kb. soha nem működik a slow, mert ha már nincs magic armor, akkor inkább stun vagy fagyasztok vagy charming. Viszont a durva az, hogy baromi nagy sebzése van.
A fire, poison, stb. a magic pajzsot lövi le és, ha 0, akkor hat.
Egyáltalán nem hülyéztelek le, csak amit írtál, abból az jött le, hogy jópár dolgnak egyáltalán nem néztél utánna. Nem akartalak ezzel megsérteni. Mivel nekem lövésem sincs a játékmechanikáról Tacticianon, ezért inkább bele sem szólok. :)
Ez így akkor vicces, hogy alig burkoltak lehülyézel, amikor, ha jól értem, akkor 14-15-16 szintű ellenfelek ellen nem harcoltál. Ergo lövésed akkor nemigen van róla.
Most a fánál lazán letoltam, egyszer támasztott fel csak a pálca, pedig elég durva volt azért az. A The Advocate elleni harc meg nem volt nagy szám. Csak azért tűnt elsőnek annak, mert a játék a lent említett hiba miatt azonnal rámdobta. A leharcolt csapatra egy teljesen új mob-ot...
Szóval eggyel kisebb szinten saszosan nem látnál tőlem semmiféle harci kommenetet. Bár ettől a potion és egyéb rendszere ugyanúgy értelmetlen, csak akkor ott nem számítana... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.05. 18:29:34
Nem írta ki ezeket. Mivel az első részt különösebb erőlködés nélkül toltam le, de kellett használni a craftingot és mást is gondoltam jó lesz. Tévedtem...
Nem látom mélységeiben a játékot? Ahaaaaaaaam... Felvegyem majd egy harcomat?
Mert az ellen semmiféle mélység nem értése nem segít, hogy egy 14. szintű ellenfél 15. szinten vagy 6-8 pontnyi cselekedetet tol és 1 varázslat insta megöl két ember. Úgy, hogy volt rezisztancia is....
Az ellen simán OP. Ennyi. Ő kezd és mielőtt léptem megölte 2 embert. A játék rendszerét ellene fordítva győztem el úgy, hogy akkor léphettem én. Akkor meg simán levertem. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.05. 18:05:38
Én azt nem értem minek szivatod magad a Tactician nehézségi szinten, amikor láthatóan Mélységeiben nem ismered a játékot. Első nekifutásra nem hiszem, hogy jó ötlet ez, mert az ellenfelek elég komoly plusszokat kapnak: NPCs get +50% Vitality, +50% Damage, +2% Damage boost per/lvl, +50% Armor, +1.5% Armor Growth per/lvl, +35% Magic Armor, +1.5% Magic Armor Growth per/lvl, 10% boost to Chances to Hit. Enemies have more AP, skills (speculation).
A sneakingre gondolsz? stealth szóval nem találkoztam az egész játékban.... A Reaper C-t elhagytam 16. szinten. Összesen vagy 4 quest nem volt megcsinálva. Nem nagyon érdekelt már. Az egyiknél a karakternek valami gyűrűs questje volt. Talán még Fort Joy óta volt valami.
Az elfes oltárt sem tudtam megcsinálni. Az is megérne egy misét. YT videón azért megnéztem mi a pék van. 1-1-ben lekopiztam és mégsem jelent meg a lény. Variáltam a sorrendjét az aktivációnak, hiszen látható visszajelzése van, ha érzékeli a sikeres elemet a totem, de nem sikerült. Érdekes...
Egyébként te milyen nehézségi szinten toltad végig? Milyen karakterekkel?
Mert Tactician szinten nem lehet... Amin az első részt végigtoltam különösebb erőlködés nélkül.
És itt is a harc fő problémája a LVL differencia. Szart sem ér kb. a több stat. Legyél kb. egy szintű vagy eggyel nagyobb és kb. tök azonos stattal is leversz mindenkit. Tök mindegy, hogy akkor most +/- 1-2 skill pont és más hova megy. 5-10% sebzés változás. A lényeg a LVL. Ja, meg hogy te kezdjél...
Botrányos design. Nincsen erre más szó. És szégyen, hogy ez senkinek nem tűnik fel. Alibi az egész szinte. Így vittem le 10-szintről a pyrot 3-ra és tanultam meg n+1 varázslatot úgy, hogy 3 felett alig van valami.
4 emberből van amikor kell egy adott perk. Kiválasztok egyet az alapján, hogy jónak érzem. Már, ahol hagyja... Mert van ahol nem. Tök mindegy kivel mozogsz és szólítod meg, a másik karakterrel beszél. Mert csak.
Az esszencia az, hogy akkor reloadoljak minden párbeszédet, ha éppen nem sikerült a párosítás? Ez ám az RPG...
Mert nem mindenkinek lehet magas a meggyőzés pl... Rykernél két karakteremmel is megpróbáltam. Tök ugyanazon párbeszéd opciókat dobta fel.
Az első részben nem voltak ilyen gyökérségek. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.05. 00:25:37
Körülbelül 4 féleképpen el lehet jönni Ryker-től, amennyiben olvasod és felfogod, mik történnek a különböző történetszálakban, meg használod a meggyőzési képességet kombinálva HERO, NOBLE, Mystic stb. perk-ekkel. Majdnem mindenhol ki tudom dumálni magam, ami általában a legtöbb XP is, mivel utána még mindig le lehet gyakni aki nem szimpi :) Az Advocatnál nekem komoly munka volt elérni, hogy egyáltalán harcoljunk, sokkal több lehetőség lett volna simán otthagyni. Csakhát Jahan régi haver, az ő kérése szent :) A harcok során eszméletlen sok mindent be lehet vetni, összevissza lehet kavarni. Ha ennyire frusztrál a nehézségi szint, miért nem veszed lejjebb?
Ez a játék amúgy semmit nem ér, ha nem olvasod végig az összes sztorit (Nem a könyvekre gondolok, csak a mesélésre), nem próbálsz ki több lehetséges párbeszédet, stb. Ez adja az egész esszenciáját, az egészen kiváló harcrendszer mellett. A harmadik legkönnyebb (kb. standard) nehézségen kicsit izzadva, néha visszatöltve de azért simán lenyomtam Fort Joy-t.. Utána viszont amikor Dallis megjelenik, sehogyse bírtam megvédeni Malady-t (Gareth kb. egy idiótaként rohant összevissza ahelyett hogy segített volna), sokszori próbálkozásra. Itt visszavettem végül a nehézséget a második legkönnyebb módra, úgy már sima ügy volt.Érdekes módon Gareth is elkezdett nem gyengeelméjűként viselkedni, hanem taktikusan harcolni egyből. Különösebben nem nehéz a játék, ha az ember a kényelmi szintjén nyomja :)
DB Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2020.05.04. 22:31:15
Közben kiderült, hogy úgy tűnik annyira buta a program, hogy a csata végén a spawn pontja ott volt az Advocatnak, ahol még tűz volt. Zseniális.
Mondjuk itt is kimerült a nagy szerepjáték abban, hogy kétszer gyakni kellett. Semmi más mód nincs. Belépsz a területre és harc. A végén az Advocat nem téveszthető meg, nem dumálható meg, nem vezethető meg. Harc.
A Fort Joy óta nem volt olyan quest, amit lopakodással, tolvajlással vagy bármi mással kellett volna megoldani. Ja, de egy. A source felhasználók listája, de ennyi jut eszembe. Fura. Akkor még volt egy Gothic féle érzésem, meg amikor megérkeztem a parta. Azóta valahogy nem.
A harcrendszer szerintem totálisan kiegyensúlyozatlan az első részhez képest. Ott a hatások ellen lehetett ellenállásod, ha rászántad a skill pontot más kárára. Itt semmit nem tudsz tenni. Ha olyan ellen jön, ami nagyot üt, akkor kész, passz, leveri egy támadással a teljes pajzsot és a másikra meg már jön a stun vagy konock. Nekem meg adrenalin és 3 lövés is kell ehhez néha fentről vagy 3-4 odacsapás is.
(Az meg külön vicc, hogy a party formation el van dugva a menüben és állandóan reseteli magát... Nem mintha sokat hatna. A legjobban széthúzva is rakás area skill / spell elcsapja a csapat felé vagy egészét.)
Az elementális ellenállás képes lenne csökkenteni a mágikus sebzést.... ...ha tudnád, hogy előre mit kell meginni potiból és mindenki meg tudná inni. De ezt nem lehet, mert real time az egész és nincs benne pause, hogy egyszerre négy karakter igyon... Semmit nem érnek az ellenállás italok emiatt. Csak a lone wolf játékban jók. 16 .szintű vagyok és semmit sem érnek. Egy az, hogy 0 felhasználással is a játék eddigi szakaszában van talán 2-3 db 50%+-os. Az alatta levő szint meg 10%, A felette meg 75%. Teljesen kiegyensúlyozatlan ez is...
Az első részben tudtál esszenciával ellenállást felnyomni tárgyakban. Na, itt nem tudsz. Mert csak. Ha minden karakter 3 pontot elköltene leadershipre (ez rohadt sok) és van még mondjuk 1-1 tárgy, ami növeli akkor is csak 10-11 = 30-33% ellenállás lehetséges. Ha mázlid van, akkor esetleg egy tárgy ad még 10% táján és ennyi. ---> Nem is éri megpróbálni. Tök lényegtelen. Tudom, mert megpróbáltam, elengedtem... Erre poti képes lenne egyet feltolni 80%-ra.
Ha az első rész 9.5/10, akkor ez legfeljebb 6/10. Legfeljebb. Ha nem lenne két feltámasztás botom, akkor kb. esélyem se lenne sok harcnál...
Ööööö, emlékeim szerint semmiféle választás nem volt. Odaadtam neki, amit kért, megtanított, adott +1 SP-t... ...majd megtámadott. Semmiféle választási lehetőségem nem volt. Full linearitás volt. Összesen egyszer mentem vissza beszélni, amikor már lent volt pincében, de ahol igazából semmiről nem lehetett beszélni.
Olvasom a sztorit, attól sem esek eddig hanyatt. De mindjárt lesz egy másik hosszabb komment is... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.04. 14:32:57
Öö... egyáltalán elolvasol bármit a sztoriból? Én már a legvégén vagyok, iszonyatosan okos, logikus, értelmes a játék, rengeteg történetszál logikusan összefűzve... a csatákat pedig kb. 3-4 féle módon meg lehet oldani, a legtöbbet legalábbis. MInden attól függ, miket választasz a dialógus során. Ryker is azért gyakott le mert miután segített, valami nem tetszőt mondtál neki.
DB Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2020.05.04. 14:00:40
Belegyezem a The Advocatnak, hogy felaszabadítom a tetves fáját. Done. Majd insta odateleportál és csatázik velem.
Terrified hatás van karakteren. Rátolom a peace of mind-ot. Hatás? Semmi. A leírás szerint eltünteti. Kedves... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.04.27. 18:30:13
Na, elmentem az ÉNY-i részen levő szigetre át a hídon. Erősködtem és "tudjuk ki" nevének kimondására jött egy szörnyhegy. Az NPC-kel legyaktam. Ok. Csak minden karakter muted lett (amit érdekes módon nem ismer a leírása, mindenhol silencednek írja...) és fojtogatva is. Így senki sem tudott varázsolni, a first aid nem működött.
Reload...
Végre 14. szintű lettem, legyaktam mindkét trollt meg csak XP miatt a méz miatt két macit is, akikről kiderült nem is ártatlan macik. Irány Ryker. Na, ott is harc. De micsoda "logika" van a játékban. Előbb ad +1 source pontot... ...hogy aztán támadjon le. Anyám. Előbb feltápol, hogy aztán támadjon. Ez most komoly...?
Persze itt is reload, mert 20 feletti kezdeményezéssel a gép kezdett és helyből két karaktert stunnolt le.
Bakker közel vagyok ahhoz, hogy lerakjam ezt. Ha az első játék 9.5 pontos volt erre kis túlzással adnék egy 5-öst. Mert aránytalan az egész. Mintha a készítők elfelejtettek volna helyenként gondolkodni. Nem csak játékmechanika terén...
Nemigazán. Amire emlékszem, hogy működött az a Necromancer támadása általi hp elszívás és a leech talent.
Csak a leírása alapján olyan, minta reverzálna, hogy akkor a poison gyógyít stb. Csak nem ez van. Ha nem tudod leszedni, akkor IJ, nem lehet gyógyulni sehogy?