Sokkal izgalmasabb lehetne, ha a valóságot tükrözné. Migránsok támadása a franciáknál; rablók, kurvák támadásai a parkolókban; konkurencia, ráfizetéses körök, befuccsolt biznisz stb.
Hát kérlek szépen én 10 bírság után sem aludtam el. Bár ki tudja hány patch ment fel a játékra közben...
A tisztelt cikkírónak üzenem, hogy csatlakozzon a "pár ezres" közösségünkhöz, tájékozódjon minálunk elsőkézből, ami a fejlesztésekkel kapcsolatban történik. Részletes, mindenre kiterjedő leírásokat és ismertetőket, valamint az éppen aktuális zárt béta teszteléseink beszámolóit nyújtunk a közösségnek egyenesen a SCS Software hátsó udvarából.
További szép napot: Boxer http://restacar.hu (owner)
mert unalmas szarok.
Nekem is megvan, elég sok km-t vezettem le benne. (dobozos sörike, és hard rock net rádió mellett egész pofás fílingje van, kár hogy nincs hálós bézbózsatyeszom, meg szaggatott ujjú kockás flanelingem XD ) Amíg magamnak termelem a pénzt és keresem az újabb és újabb kamionra a pénzt, netán a garázs bővítésére, addig nem tűnik olyan egyhangúnak. De amint elkezdődik a sofőrök managelése, és az összes típusú rakomány megvan... onnantól kissé egyhangú lesz a játék. Csak azért vezetni hogy még egy újabb sofőrt felvehessek meg egy kamiont neki, valahogy nem buli.
Az elalvás meg hát.. nekem jobbára 14-15 óra vezetés után kezd el pislogni meg ásítozni a sofőr, és ha rövid a fuvar nem érdekel, hosszabb fuvaroknál meg úgymond be van tervezve az alvásidő is a határidőbe, szóval annyira nem gond ez a rész sem.
Én mondjuk örülnék ha lennének más játékosok is a játékban akik beelőzhetnek a fuvarvállalásnál (ha nem a teleportosan vállaljuk), netán az autópályán is ott mennek és a közeliekkel lehetne rádiózni. Természetesen ezt egész mapra lehetetlen lenne megoldani, de kisebb zónákra bontva 8-10 játékost összeengedve nem lenne lehetetlen.
A steames teljesítmények meg szemetek. Minden utcát járjunk be, meg minimális fuvarból baromi sok pénzt és xp-t szerezzünk (ehhez jóformán új karaktert kell indítani, ha az elején nem erre gyúrtál).
Amúgy igen, a cikk korrekt példája annak hogy akik erre az oldalra írnak azoknak fogalmuk sincs a cikk témájával kapcsolatban.
akkor meg ha már megvette az ember a kormányt elmegy inkább dirt rallyzni és soha nem hall róla a kamionszimulátoros közösség :D
nekem volt olyan hogy ásítozgatott 1-2 napot, majd egyszer csak az út mellett a szalagkorlát fékkel álltam meg...
egyébként szerintem azért unják meg sokan mert nagyon repetatív, első héten érdekes, mert vesz fel az ember új dolgozókat, rpg-szerűen fejlesszük a soffőrünket, új szállítmányokat kapunk, új kamiont veszünk. de mikor már az 5. garázsunkat is megtöltöttük valahol Olaszországban sofőrrel és kamionnal, onnantól elég meh. már mindent láttunk 50-szer és nem tartalmaz új kihívásokat. nem tudom hogy lehetne megfogni több embert talán ha elmenedzseresedne segítene pár új, de sokaknak meg túl bonyolult lenne szóval 2 mód kéne bele... de akkor sem sokkal többen játszanának vele szvsz
Hát ez a cikk eléggé semmitmondó, tele pontatlanságokkal és légből kapott fals adatokkal. Ez a mondat pl komplett baromság "Azonban sem a 18 Wheels of Steel sem pedig az Euro Truck Simulator nem tudhat maga mögött milliós eladásokat"... Közel 3 milliót adtak el csak a második részből (ETS) az 18WOS-al együtt ha a teljes szériát nézzük 5-6 millió között van az eladás. Arról nem is beszélve hogy egy büdös szó sem esik arról miért nem népszerűek ezek a játékok, csak egy több évet késett gyenge kedvcsináló a cikk... Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.12.20. 02:37:29
És néhány pénzbírság utál elalszol, és feltekeredsz a korlátra. Úgyhogy de, elalszol. Hogy téged idézzelek: "Felmerül, hogy a postoló játszott-e egyáltalán és ha igen, mennyit a játékkal...?" Amúgy az ETS2 elég népszerű pont. Utoljára szerkesztette: bunny, 2015.12.19. 23:17:17
Egyetértek. Egy idö és megtett km után az ellenségemnek sem kívánom a vezetést. Már várom azt amikor csak beülök a jármübe az meg elvisz a célhoz, én meg közbe kockulhatok a monitor elött miközben piálok vagy ...
Nem sikeresek? Évek óta a TOP50-ben van az ETS2 a Steam ranglistáján az aktív játékosok számát tekintve, most éppen a 25. legjátszottabb cím a Steam rendszerében!
Minden autós címet utcahosszal megelőz népszerűségben... azért tájékozódhatna a cikk írója, mielőtt billentyűzetet ragad... Utoljára szerkesztette: neilszab, 2015.12.19. 20:04:12
2 milliós eladás az akkor is siker, ha filléres. Nem a bevétel szempontjából, hanem a játékosok érdeklődése szempontjából. És ha csak 1 eurót kapnak minden példány után, az már nem rossz egy alig 50 emberrel dolgozó kis csapatnak. Siker ez a javából. És meglepődnl Tinman, ha tudnád, hogy hány kamionos szeret még játékból is vezetni...:-D
Egyetlen baj van, hogy a rendes játékélményhez szükség van egy nemolcsó kormányra is.
Csak az a gond, hogy ez távolról sem teljes áron történt eladás. Sokszor volt már filléres bundle része és a nagy 75%-os akciókkor szokott jobban fogyni. Jelenleg a 2. részből éppen tegnap vitték el tőlem a +1 db. feleslegem. Filléres tétel.
2,3 millió eladott példány. Tényleg nem sikeres. :D
http://steamspy.com/app/227300
En szivesen eljatszenek vele napi egy-ket orat, ha valaki jol megfizetne. Ha esetleg nem jelentkezik senki, hogy fizet nekem azert, hogy ez elott uljek, akkor mar tudom, hogy miert nem mennek ezek a jatekok.
Ezért:
Nekem IT melóm van, de sokat kell vezetnem, nem kamiont, de magából a vezetésből elég egy életre. Amikor az ember 1 millió levezetett km körül jár, már rosszul van, ha autópályát lát. A játék nekem is megvan, de még el sem indítottam... talán majd, ha egyszer nyugdíjas leszek. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.12.19. 14:27:40
Az ETS 2 kurva jó játék. És tényleg nagyon szép. De az, hogy "egész Európát bejárhatjuk benne" nem igaz. Még a DLC-kel sem. Fél Európa is túlzás. Mo-ból csak Bp és Debrecen. Ha minden igaz, készül az amerikai kiadás, ami Kalifornia útjait mutatja majd be egyelőre...
"különben simán elalszunk a kormánynál"
Nem igaz. Csak ásítunk, meg elhomályosul egy pillanatra a kép, de nem alszunk el. Simán vezethet, aki akar 20 órát is, csak egy idő után a pihenőidő megtagadását pénzbírsággal sújtja a játék, úgyhogy nem kifizetődő.
Felmerül, hogy a szerző játszott-e egyáltalán és ha igen, mennyit a játékkal...?