Ez csak diákverseny, a HT és HTT teljesen függetlenül fejleszti a saját módszerét amik asszem kompresszorosak, de lényeg hogy sokan gondolkoznak sok féle megoldásban, biztos a legjobb valósul majd meg.
Külföldön a vonatoknál is sok helyen van bombavizsgálat. Pl. Madridban (nem véletlenül, atochai katasztrófa óta muszáj), Kínában is a pályaudvar teljesen olyan, mint egy repülőtér.
Ahogy olvasom akkor dobták az óriásszagelszívós, sűrítettlevegős lebegtetést!? Helyes!
Nade akkor mitől lesz ez más, mint egy sima csőben küldött mágneses vasút, ami már évtizedek óta létezik.
Amúgy. Sose értettem, hogy miért van a repülőgépeken ekkora ki- és becsekkolás őrület, mikor egy bőröndbe rejtett bomba ugyanúgy megöl mindenkit egy sima vonaton is (itthon talán nem mennek 120 km/h fölé, de külföldön csakmár)