"...mely sajnos nem olyan minőséget képvisel mint amit vártunk..." Őőőőő, de! Én ezt vártam, mivel kb. ezt nyújtja mostanság a "játék ipar". 0, trágya játék. Fos hegyek 3 dollár 30 cent fejleszési, 100+ milliós marketing költséggel. Amerikai módi. Utoljára szerkesztette: ugh, 2016.11.03. 19:04:19
Nekem a grafikával volt rögtön gondom, ne mondja már senki, hogy ilyen 5+ éves grafikával kell egy új játékot kiadni.
De a GTAV sikere sem feltétlenül a hihetetlenül változatos küldetéseken, vagy a soha nem látott sztorin alapult. Valójában a 3 föszereplő viszonylagosan kidolgozott és konzisztensen végig vitt karakterén, párbeszédein.
Az a dúrva, hogy abban a hasonló költségvetésű mozik is sorra hasalnak, pedig a játékoknál ez egy viszonylag új követelmény. Ha nem lett volna a GTAV akkor a Maffia3 még akár jól is szerepelhetett volna.
Azért csak lett volna róla egy-két "picike" hír, ha valami ennyit ráver az eddig messze legdrágább GTA 5-re (265 millió). Persze ettől még lehet bukás, csak ez a cikk semmi olyan hiteles információval nem szolgál, amit eddig nem ismertünk.
Abból kiindulva, hogy a 2013-as Tomb Raider 8,5 milliós eladással profitot termelt (100 millióba került), a Mafia 3 valahol 100-125 millió között lehetett. Lehet, hgy ez lesz a 2K veszte? Ilyen léptékű bukta még egy EA-nek vagy Ubinak is fájna...
helyes, bukjon is
"A Hanger 13 éveket és dollárok milliót költötte a Mafia III elkészítésére..."
És mégis egy katasztrófa lett. Milyen lett volna a játék ha csak feleannyi ideig készítik,és feleannyi pénzből? Belegondolni is rossz.
8 millió példány? Ha csak a felét kapják példányonként az is kb. 50 milliárd forint. Valami nagy baj van a számításaitokkal...
nem attol lesz bukas meg rossz, hogy nem megy a potato pc -n