Charles Simonyi 2x volt fenn és másodszorra már 30 milliót fizetett 10 nap tartózkodásért az ISS-en, utánna az egész űrturizmus azért állt le mert az USA az űrrepülőgép leállítása után megvette a szabad helyeket a Szojuzokon és j´val többet fizetett ére mint az űrturisták, utoljára már 80 millió dollár körül utasonként.
Bizony ez komoly problema , főleg szilárd hajtóanyag esetén, ott ugyanis az égés nem szabályozható. A mentőrakétát egyszer tesztelték de az bizony pörgött összevissza. a nyilvánosságnak szánt videókból ezt a részt kivágták de azért van belöle pár helyen, elég riasztó látvány. A Spacex Dragon 2 űrhajójának 8 darab SuperDraco hajtóműve oldalt helyezkedik el és egy egészen okos szoftware szabályozza a teljesítményüket külön külön hogy arra menjen amerre kell. Ez viszont annál sokkal primitívebb megoldás.
Mar az ablakok meretebol es a tagas belso kialakitasbol latszik, hogy nem orbitalis palyara terveztek. Raadasul a mentoraketa elhelyezese alapjan nem tul stabil a veszhelyzeti hajtomu, mert aktiv kormanyzas nelkul egyenlotlen sulyelosztasnal konnyen bele tud allni a talajba. (szinte minden mentoraketa huzo elvu, hogy a kabin imbolygasa ellenkormanyozzon, ebbe viszont tolo rendszert terveztek)
most rendeltem egy utat a haveroknak, de úgy látom kutyának nincs hely.... akkor lefújom....
Egyetértek, vajon last minute jegyek milyen áron lesznek?