"DE ha már tk, azt nem tudom hova tenni mikor tétován néz mert nem tudja eldönteni hova tartozom, majd minden mindegy alapon leszed! Mi a francot gondol?"
Nem a penalityre gondoltam, egyébként sem szoktam sűrűn TK-zni ! DE ha már tk, azt nem tudom hova tenni mikor tétován néz mert nem tudja eldönteni hova tartozom, majd minden mindegy alapon leszed! Mi a francot gondol? Ha ellenség lennék nem lenne ideje ennyit bámulni!
Egyébként egyetértek veled jobb is lehetne a hozzáállás, de még így is bőven élvezhető...úgy 1 -2 hónapig, ha nem lesznek új pályák és egyéb kedvcsináló!
Nem azt mondom, hogy nem fordulhat ilyen elő... ha rendszer van ebből az a gáz. Én nem vagyok jó játékos, de néha olyanokat látok amik egyáltalán nem idevalók, (szerintem!)
- saját tüzérségi tűz jelölve van a térképen, ennek ellenére belefutnak - ellenséges tüzérségi tűz alatt a fedezék keresés helyett rohangálnak - tüzérségi tűz, napalm, stb után nem indulnak el az adott zónába - elfut mellette a saját társa, de azért a gránátot előre vágja - a szektor továbbtolása után ellenség marad az adott területen, ahova aztán a respawn is kerül... hallani, észrevenni, hogy darálja a "tömeget" az ott maradt ellen, de basznak rá, rohannak tovább ahelyett, hogy segítenének megtisztítani - SL a zónában vagy annak közelében van, basznak "ráspawnolni", rohangálnak a világ végéről. - sárga SL nem készít "alagutat", ha bedől nem építi újra
Tudnám még sorolni... a lényeg, hogy elvileg a többihez képest ez egy realisztikusabb, több észt kívánó játék kéne, hogy legyen (az elődök nyomában) nem csak a készítők, de a júzerek részéről is.
Nem azért van sok TK mert kicsi a pálya és nagy a káosz, hanem azért mert sokan az alap dolgokat sem teszik meg annak érdekében, hogy elkerüljék a TK. Ez igaz a gránát dobálóra, igaz az ész nélkül szemberohangálóra, és arra is aki belerohan a tüzérségi tűzbe...
Persze ez csak szigorúan magánvélemény, lehet az én elvárásaim túl nagyok. Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.27. 15:16:50
Az a baj hogy kicsik a pályák. Meg hogy mindenki rohangál össze vissza. Volt már olyan hogy láttam egy nagy halom amcsit rpgvel rá akartam lőni. Erre befut közvetlen elém egy csapattárs és olyat robbantunk hogy jött velünk még kettő másik is.
Szerk: Másik meg az, hogy én csak 64 fős szervereken játszok, viszont a játékmenet ilyen kicsi pályákon nagyon kaotikus lett. Nagyon sok TK van úgy általában. Utoljára szerkesztette: Madi92, 2017.06.27. 15:02:44
Lol vagy nem lol, elég szomorú, hogy "triplák mennek"... ilyen minden mindegy csak hangos legyen és sokan haljanak meg stílusra ott a BF1 és társai! Aki ilyen slotot választ az kommunikáljon, vagy legalább nézzen rá a térképre egy RPG eleresztése előtt. Az, hogy 1-1 reflex lövésnél becsúszik egy TK az még benne van, de az a halálom amikor ész nélkül dobálják mindenhova a gránátot, lövik az RPG-t stb.
Mivel én nem kommunikálok, eszembe sem jut ilyen slot-t választani...
Csak feltételezés: Lehetséges hogy az éledési idővel balanszolja az aránytalanságot? Értsd.: Sokszor észrevettem hogy később indulok míg valaki már bőven foglalja a pontot! Nos ebben az esetben is igy lehet és akkor kb hasonló arányban vannak facetoface! Vagy sületlenség amit irtam.
Tudtok valamit az új pályáról? Eddig egyszer sikerült rajta játszanom, azóta se híre se hamva! Az egy mod vagy a fejlesztők rakták bele?
ha tudok en is a 40-1 szervereire jarok, de nehez bejutni. ismerem a custom szerveruket is. sajnos nem emlekszem mar melyik szerveren volt ez az aranytalansag, de sehol nem volt emlitve, hogy custom lenne, es 1,5 kor tok normalisan lement
Én ezért járok csak olyan szerverre amit ismerek. :D Ro2ben is csak "40-1"-es klán szerverére járok, itt is csak az övékre. Van egy custom szerverük, ahol a killfeed is ki van kapcsolva. Mondjuk itt nem annyira zavaró mint Ro2ben volt. Egy idő után már azért meg is ismerek egy két állandó embert, commander is általában olyan, aki mikrofonnal játszik. És mindig televan, ami bejutás szempontjából annyira nem jó. :D
ma en is belefutottam abba bugba, hogy 23 vs 40 volt a jatekosok szama. 1. kor lement hiba nelkul, majd a 2. kozepe fele lattam, hogy teljesen felborult az arany.
A fagyásokat valószínűleg a qtorrent kliens okozza...
Minél többet javítanak rajta annál rosszabb! :D
LOL
Amúgy próbálta már valaki a helikopterből a parancsnokkal való ügyködést? Úgy már egész értelmesen lehet utasítást kiadni, hogy kb belátás az egész területet!
Na nem csak a játék bugos, az sg.hu is elfelejti elküldeni a hozzászólást! :)
Valóban! Értelmetlen lenne a távirányító, ha magától robbanna! Lehet valaki rálőtt és azért gondolhattam hogy automata!
Aham, utánaolvastam, tényleg csak távirányítással működik a játékban. Viszont állítólag 35 méteren belül leszed mindenkit, szóval elég ütős a cucc.
Igen magától tud robbanni! Sűrű helyekre érdemes rakni, de ha nem jönnek felszedem és teszem máshova. Bug report nálam sokszor volt már, remélem én is hogy nem csak valami kattintgatós marhaság!
Én egyszer használtam, de nekem kellett robbantanom...
A claymornak van valami haszna? C4et még el-el dobálgatom, de Calymore? Mire valaki odajön, hogy felrobbantsam már 3at lelőttem volna helyette.
Ja-ja... ma vagy kétszer kivágott asztalra, egy alkalommal valami bug riport ablak is megjelent... remélem nem valami adathalász szarra nyomtam okét! :D
Megvolt az első 300 méter feletti találatom, kapásból egy 344 méteres... mára elégedett vagyok! :)
Tegnap szentségeltem rendesen! Egyre több az anomália! Volt vicces rész is amikor már csak az F pont lett volna vissza: Az utolsó nagy rush-t akartuk megkezdeni amikor egy szakaszon mindenkinek kiírta a játék hogy hagyjuk el a területet!!! Majd instant halál 20 mp bünti és megnyertük a meccset!? :O
Üdv!
Nemrég volt free a steam-en a Rising Storm/Red Orchestra 2 multi kombó... Letöltöttem, de az istenért nem indul. Rákattintok, egy darabig homokórázik (5-10 mp), a steam kiírja, hogy a játék indítása, de aztán elmúlik... :-) Win10 Pro x64-en próbálom.
Én egyedül játszom, szívesen csatlakoznék , szintén hétvége a jó esti órákban.
Van kisebb társaság, akik érett(ebb) kategóriát képviselik és néha(értsd. főleg hétvége pár órát) tolják? Közös squadolás jó lehet. Értelemszerűen valami VOIP-al.
Nem tudom miért nincs külön billentyűzet beállítás a helikopterre! Lehet más igen de én nem tudom irányítani vele a madarat! Így elég szívás lőni. Amúgy nálam otvar szarul megy, össze vissza repül...Hát még eltalálni egyáltalán vmit! Azt sem tudom miért más és más fegyvernként az érzékenység??? Ráadásul pont a snipernél hihetetlen gyors! Mintha elfelejtené az egér beállításokat!
Commandernek bombázási célpontot miért csak távcsővel lehet kijelölni? Nem túl életszerű! Azt még megértem hogy az SL úgy ad meg de egy elviekben akár kilométerre lévő parancsnok? Vagy hogy volt a vietnámi háborúban? Vagy azért van így hogy ne legyen túl egyszerű?
ugye-ugye, a leggyorsabban betöltő, snipert lenyúlók átka? :DD squad, player neve, jobbra a slot szélén kis nyíl, klikk. promote to sl, kick, stb. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.06.08. 11:31:57
Ez, hogy átrak egy kör végén a másik csapatba, plusz a sniper-re rábassza az SL-t, komolyan legyalulja az idegrendszerem!
Ööö a szövegbevitelel hülyeségeket ír, nem tudom módosítani bocs! Elöbb lövök mégis én halok meg előbb.
Eddig nem figyeltem fel rá de tegnap minden a nyakamba zúdult, elakadás, nem vált fegyvert, előbb lövöldözés én hálók, gránát nem robban halál után stb... Az ördögöt festetted a falra! :) Visszatérve a tegnapi balanszra: de szarul osztja szét, simán váltok menet közben oldalt...Igaz custom szerver volt.
sajnos ezek nem egyéni anomáliák, dugig van vele a reddit/fórum. néha előkerül pár ember, akinek simán fut, úgy látszik ti a szerencsések közé tartoztok, de a többségnek a péló másik vége jutott. nagyon bízom benne, hogy az első patch nagy segítség lesz, és az új rendering engine beválik.
- az optimalizáció pedig nem rossz, ott szerintem nálad lesz a baj. Nekem 4590-nel semmi teljesítménygondom nincs, memory leak-et sem tapasztalok, fut a játék, mint az olajozott golyó. Esetleg próbálj meg egy vinyósöprögetést, netán ha belefér, win újrarakást. - crash nekem eddig egyszer volt, ha jól rémlik az is mapváltáskor, de átmeneti megingásnak fogtam fel, mert azelőtt, és azóta sem történt hasonló - a karaktermozgás tényleg kicsit esetlen, de nekem úgy rémlik, ez mindig a RO játékok sajátja volt - ilyen hitreg anomália viszont nekem is gyakran van, van, hogy istennek se akarnak megfeküdni az emberek, M16-tal egy sorozat arcba, aztán még ő lő le AK-val. Úgy rémlik, ilyen a béta wave 7-ben még egyáltalán nem volt, az open bétában figyeltem fel rá először, hogy mintha sokszor nem úgy sebeznének a fegyverek, mint kéne. - az UI szintén nekem is nagy szívfájdalmam, de ezt meg sem mertem említeni, mert féltem, hogy a RO veteránok lehurrognak :) Tudom, mindig ilyen volt, de nem értem, miért nem lehet egy normális UI-t csinálni ehelyett a spártai sufnibarkács stílus helyett. No mindegy, az idő nagy részében úgyis minimális UI van csak a képen, de azért egy normális arculat és dizájn hatalmasat dobna a felhasználói élményen meg a minőségérzeten
Én mindenesetre a hibáival együtt élvezem, és még egyszer, teljesítményproblémákat illetőleg szerintem próbálj meg kicsit tisztogatni a gépeden, mert a te konfigoddal simán kéne mennie, bármi akadás nélkül.
Az optimalizációval nekem nincs bajom, vaj simán fut minden térképen fix 60 FPS-l, két CPU mag 30-40% körül, kettő 15-20% körül, és a maradék 4 szál is 5-10% körül. A GPU meg malmozik... szerintem a 4K fix 60 FPS is simán meglenne a 980Ti-l. Memory leak-t sem tapasztalok, igaz nekem 16GB rendszer memóriám van.
Azokat a bugokat sem tapasztaltam amiket felsoroltál, pedig tegnap viszonylag sokat játszottam... talán egyszer volt olyan, hogy úgy éreztem én lőttem előbb de mégis én haltam meg. Amit furcsállok, hogy még egyszer sem volt "együttes" találatom... RO2-l sokszor előfordult, hogy reflexből pofán lőttük egymást és mentünk mindketten a levesbe. Itt úgy érzem az alapján dönt, hogy ki lőtt előbb... ugyanez érvényes gránát dobásra is. Bedobom közéjük a gránátot, lelőnek dobás közben vagy után, gránát robban, és semmi...
A karakter animáció, elakadás tényleg vicc, ezen bőven lenne mit javítani. Az én kedvencem az, amikor teljesen véletlenszerűen rám dobja az SL-t... végre megszerezem a mesterlövész slotot, erre én leszek az SL, és ezzel ennyi is volt a messziről történő commander vadászatnak! :) Mondjuk emlékeim szerint már az előző résznél is beígérték, hogy a mesterlövész karaktert átdolgozzák, abból sem lett semmi.
No meg lehet én megyek rossz szerverre, de alig valahol van bekapcsolva(?) a normális lövedék átütés... simán lehet bujkálni a vékony falak mögött is. Ennek és még pár alap dolognak alapértelmezettnek és nem kikapcsolhatónak kéne lennie... nem egy helyen találkoztam azzal is, hogy miután lelőnek, megmutatja honnan lőttek! Ne már... ezekkel egy ostoba lövöldévé degradálják, így is eléggé bazári lett az előző részekhez képest. Gondolom ezért is kerültek elő a gyökerek akiket említettél... mostanra mondjuk már alapnak kéne lennie, hogy a csapattárs lelövése esetén respawn! Ha nem is az első, de a második után... Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.06. 15:46:07
a kezdeti lelkesedés után kissé kiábrándultam. úgy érzem, mintha az utolsó beta hétvégén jobb lett volna az egész játék, főleg az optimalizáció. szóval: - fos optimalizáció, gyakorlatilag két magon fut - folyamatos stuttering, főleg hue cityn, song ben sok helyen szimplán szar az fps emellé - memory leak, egyre rosszabb a teljesítmény ha nem indítod újra a játékot - gyakran crashel a játék, nálam sokszor mapváltáskor, meg a már említett dshka bug, röhej. - nyögvenyelős karakter mozgás, minden láthatatlan élben megakad, fekvésből sprint bug. a fegyverváltás is kínszenvedés, van hogy háromszor nyomom be a számot és akkor sem vált. - hitreg bug, vagyis amit annak vélnek, még a fejlesztőknek sincs lövése. valaki feldobta, hogy lehet nem is hitreg bugos, hanem a sebzés. velem is megtörtént sokszor, egyes lövés vagy sorozat, mindegy, hallod is ahogy a lövéseid landolnak, és semmi sebzés, simán lelő az ellenfeled. - zavaros, átláthatatlan ui. tudom, kb ugyanaz, mint régen, de olyan baltával faragott az egész. kommunikálni alig lehet, chatet nem látod, a spawnscreen rálóg mindenre, stb.
sorolhatnám még, de ezek már vagy kényelmi funkciók, vagy játékosokhoz köthető bosszúság. pl nagyon díjaznám, ha külön billkiosztás lenne a helikopterekhez, semmi szükség, hogy össze legyen rendelve a gyalogos irányítással, és sokkal hatékonyabban lehetne repülni. ha nem futna ilyen szarul az egész, akkor szemet tudnék hunyni a többi dolog felett, mert még így is jól szórakozok, de ez gáz, hogy u3 engines játék manapság így jöjjön ki, félkészen. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.06.06. 14:59:54
nem lehetnek másfélszer annyian, mert kettővel többnél már fullt jelez, és csak a másik oldalra enged lépni. hacsak nem valami elcseszett custom serveren láttad, lehet nincs is ilyen beállítás.
jelenlegi kedvenc bugom, az összes többi kritikán aluli dolog mellett: ha a cobra megszórja rakétával a dshka-t és te épp a közelben vagy, vagy a látómeződben van, akkor instant crashel a játék! :DDd ja, az összes köcsög csapattársnak meg, aki még felszállás előtt kilő pisztollyal a cobraból, szívesen kiszabnék pár év végbélrákot. remélem most csak a megjelenés miatt jelent meg ez a legalja, féreg réteg.
Sőt! Menet közben válthatsz oldalt illetve a végén újra lehetsz mondjuk az amcsikkal, nincs megkötés! Ezért van hogy valamikor az egyik oldalon másfélszer többen vannak! Nem tudom ez éledési időben jelent e valamit, mert ha igen akkor nem számítana, szépen tudná balanszolni a játék az egyenlőtlenséget!
4690k + gtx 970, 2 éves win 8.1-en. nem tudom, hogy jobban járnék-e win 10-zel, sok negatívat is hallottam már játékokkal kapcsolatos teljesítményről, eddig még halogattam a váltást.
Akkor passz! :) Én egy 4770K + 980Ti párossal játszom, 60 alatt még nem láttam FPS-t úgy, hogy minden maxon van. Ja és a kártya még egyszer sem volt maximum óra jelen, és így is csak 40-50% a kihasználtsága.
engem inkább az zavar, hogy hiába 50-60% a cpu és gpu kihasználtsága, egyes mapokon mégis stuttering van és 40-50 fpsre esik, pl hue city-n, meg a folyós supremacy pályán.
Nem, nem elmosódott hanem konkrétan kis kockák vannak a távolban, de a fák lombján lehet látni igazán. Kb olyan mint PUBG-ben ha nincs bekapcsolva az anti aliasing. Ott többen panaszkodtak rá! Itt is az van hogy amit lehetne szépen látni , pl kuksoló manus egy picit mozog nem tudom kivenni hogy csak a környezet vagy tényleg van ott valaki pedig kéne látnom a különbséget. Videókon faszán kiveszem de itt borzasztoan kell fókuszálnom. 24 colos 144 hzes monitoron ennek nem kéne problémának lennie. Lehet monitorbeállítási gond? Mert én tisztán látom a képeken a pixelesedést! Utoljára szerkesztette: etejedu, 2017.06.02. 22:17:17
Áháá. Hát én nem látok rajtuk semmi furcsát, ennek ilyennek kell lennie :) Ha arra gondolsz, hogy helyenként elmosódott a kép, az a depth of field miatt van, a szem fókuszálását próbálja szimulálni, tehát ha egy 100 méterre lévő fát nézel, akkor a kezedben tartott fegyver elmosódott lesz és vice versa. Ha ez a gond, ezt ki tudod kapcsolni a grafikai beállításokban.
Rosszul raktam be de nem is tudom feltölteni mert tul nagy és nincs kedvem szarozni vele, viszont a steamen nyilvánossá tettem a képeket! Maci vagyok ott.