Annyi kérdésem lenne, ha Xbox Game Pass for PC szolgáltatás alatt megvettem a game-et olcsóbban (Deluxe-ot 23920 HUF- ért) és ha lemondom, vagy nem hosszabbítom meg a szolgáltatást, a játék megmarad ugye? Szóval nem kell hozzá ez az Xbox Game Pass a későbbiekben ha a játékot megvásároltam, a szolgáltatást lemondhatom majd. Jól gondolom?
Tényleg kifagy ettől a gépi v.mitől.Tehetem újra hurrá..
Ha meglevő SSD mellé ( operációs rendszer, mentések, stb miatt kevés helyet tartalmaz) még egy SSD-t beszerzek és erre telepítem a programot ( Official/ Steam ), miközben a Steam common mappába is települnek fájlok, az működőképes? Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.09.26. 13:43:03
Következő frissítésben benne lesz Debrecen is, számtalan új landmark Budapesten, Bp csomag része Esztergom is.
Egyetértek! Újabban nagyon ráfeküdt egy igénytelen társaság, és rengeteg játékot "lefordítanak" ezzel a rettenetes módszerrel. Olyanok is. És a durva az, hogy komolyabb szövegállománnyal rendelkező programoknak is nekimennek, holott a google fordító legtöbb esetben még egy tőmondatot sem képes helyesen fordítani, nemhogy összetett mondatokat. Borzalmas és igénytelen az egész...
Komolyan leállhatna ez a gépi fordítás. Fly - légy... ez tényleg egy igénytelen és szánalmas kategória.
"elborzadkodtam" ... Komolyan?
A fordításról...nyílván azért készült, hogy a kis pöcsös vérpistikék is megértsék, miket irkál ki neki ez a nyüves cucc, akik majd jönnek szembe veled a pályán, vagy szállnak le előtted a gurulóúton. És jó magasról szarnak rá, hogy a repülés nyelve az angol, meg vannak mindenféle hülye szabályok.
Ez egy JÁTÉK. Bármennyire is hívjuk mi szimulátornak, használjuk komolyan, komoly célokkal, attól ez még egy boltban kapható avagy netről letölthető JÁTÉK. A szimulátor ott kezdődik hogy Ferihegyi reptér, "A" porta után rögtön jobbra 150m.
Aki pedig eddig is komolyan vette, komolyan használja, - mondjam inkább: helyén tudja kezelni a dolgokat - annak meg sem fordul a fejében hogy egyáltalán rákeressen a gugliban arra hogy "fs2020 magyarítás".
Én megnéztem, de elborzadkodtam... Ez egyszerűen szőrnyű! Tutorial résznél a "Landing" ---> "Lerakás" ? Komolyan? ? "Fly" ---> "Légy" ? Angolban kétértelmű. De itt ez ige. "Repül" Egész pontosabban igéből képzett főnév: Repülés.... Voltak még már borzasztóan kínosan félrefordított más szavak is... Ha már alapvetően gépi fordításra adod a fejed, legalább tessék kézileg lecsekkolni a fordítást! De nem is értem hogy miért ilyen rossz fordítómotorral csinálod.... Ha jól tudom elvileg a Forza Horizon 4 is gépi fordítással készült, ott is vannak akiket zavar, de én úgy itélem hogy az FÉNYÉVEKKEL jobb! De lehet azért mert egyébként is van emberük, aki leellenőrzi azt a publikáció előtt... Egyébként is a tutorialban, a felirat amikor az oktató beszél, nincs lefordítva.... Sőt, a szabad repüléskor a betöltés után, rögtön kifagyott a program, gondolom az ATC fordítás miatt, ami meg totál fölösleges!
De én már azt sem értem hogy mi a francnak fordították a programot hivatalosan néhány más nyelvre?! Német, spanyol, francia, lengyel, olasz, japán... A pilóta, repülésszakmában, légitársaságoknál KÖTELEZŐ az angol nyelv! Kötelező, egységes nyelv, pont azért hogy mindenki megértse, hogy ne legyen légibalesetek egy másik idegen nyelv miatt, amit az ATC-s nem ismerné.... Ráadásul ezek a hivatalos fordítások még az ATC-hez is hozzányúltak... MINEK?! Namost ha egy fiatal kezdő spanyol aki simulator-ban ismerkedné meg a repüléssel és a szakmával, azt hiszi hogy bármely nyelven szólhat az egész (hobbi)hivatás, így spanyolul is?! Megszokja és aztán jön a koppanás... Tényleg nem értem MS-ot és az Asobo-t hogy miért nem maradtak csak az angolnál.... Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2020.09.25. 11:12:36
ehez MINEK? max a tutorial részét lehetne lefordítani de az pár sor.
rádiózást lehet automatára tenni.
kapcsolókat meg értelmetlen, hisz a fele ugyanaz angolul mint magyarul. (jó egy boeingbne lehet már más :D
de látom a railworkshöz is készült, oda meg pláne felesleges. mivel az alapjáték elég szegényes, a dlc-kből él, meg a fizetős letölthető tartalmakból, és azokhoz külön le kéne igy fordítani a dolgokat. (plusz a pályák, feladatok leírásai többnyire külön PDF fájlban vannak)
Üdv Mindenkinek! Gondolkodom a játék megvásárlásán, természetesen valami pénztárca kímélő módon. Ti mit gondoltok a fizikai változatban való megvásárlásáról? Talán idehaza, így lenne a legolcsóbb beszerezni, ha összevetem pl. a Steam jelenlegi 380Ft/€ horror árfolyamával. A Steam verzióhoz képes, nagyjából 4500-5000Ft megspórolható a dobozos verzióval. Az az egyetlen gondom, hogy a fizikai verzió a 10 DVDs tartalmával szintén horror, és feleslegesnek is érzem. Valószínűleg telepítést követően úgyis lehúzza majd az internetről a frissítéseit. Ti mit tudtok erről a verzióról? Nem tudjátok, hogy tartalmaz-e letöltési kódot is, vagy csak a lemezekről telepíthető fel? Nekem elég lenne egy kulcs is hozzá. Gondolom csak be kell regisztrálni a játékot, ahhoz meg kell valamiféle kód. Van valakinek ilyen verziója/tapasztalata vele? Köszönöm a válaszokat.
Így van. Van pár videó a csövön, ahol megnézik a hurrikánt az Fs-ven. Nem tudja szimulálni, bár ez nem is várható el szerintem, de méretes vihart azért találni a helyén.
Anno annyi volt a felhő, hogy csomó 2D rectangle-re kifeszítettek cloud textúrákat, aztán azon repdestünk át. Igazán kiábrándító volt "kijönni" belőle. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.09.23. 21:04:47
Nekem a tanyán 100/100MBit van, és az a legkisebb egyben a legnagyobb. Mondjuk nem is használom semmire, ha lenn vagyunk a telók csatlakoznak fel, ritkán viszek lapot wifi-el. Digi okoscsomag van ott is, elvileg csak tv kellett volna, de így jobb lett. Furcsa világ ez.:)
Nos én sem "tanyán" élek, kis városban,de sajna a netem majd hogy fele a tiédnek,de működik a játék. Asszem az mindent elárul hogy a játékot 111 GB-ot, kb 38 óra alatt töltött le Nem steam-es, M.S Store-s, HDD-vel megy ,nincs SSD-m. 5760x1080 felbontással , high-end beállítással,igaz be be esik 30fps alá is a nagy reptereken,városokban 700 láb alatt repkedve,magasabban már stabilabb,na de egy 1080ti és egy i7 proci csoda hogy ennyit is ki tud szolgálni. 32GB ram van, de ahogy elnéztem kell is mert néha 11-15 Gb memóriát is használ. Nagyon nem panaszkodom,még így sem,volt hogy 1,5-2 órát is repkedtem gond nélkül ,majd ha jön az új GTX 3000 generáció akkor újítok,meg már illő lesz egy SSD-t is beszerezni.
Helló, A beállításoknál a data fülön ki/be lehet kapcsolni, hogy mit töltsön le és mit nem. Én a helyedben kipróbálnám, hogy kikapcsolom az összeset, akkor megy-e. És utána szép lassan vissza egyesével ha az össze kikapcsolása segített. Elméletileg offline módban is működnie kell. (Ami azért nem igaz, mert anélkül nekem nem indul el, mert nem tudja ellenőrizni a licenszt. Store verzióm van előfizetéssel)
Erről van szó. Most is megmértem, 13, 6 letöltési sebességgel, 1, 5 feltöltéssel rendelkezem, ennél többet nem nyújt nálunk egyik szolgáltató sem, pedig nem tanyavilágban élek.Vagy 120 Euro-t kiperkáltam a Steam-es verzióért, cserébe a program használhatatlan. A választható cenary el sem indul , az elérhető Nizza küldetésből kidob, mielőtt betöltene, egyedül az oktató küldetés működik, méghozzá szép látvánnyal. Jó, bevallom, HDD csak a háttértároló ( a hardverfeltételeknél kizárólag ULTRA beállításnál említik, hogy kellene SDD) de közepesre visszaállítottam a beállítások zömét, ehhez képest még akadozva sem indul el, hát ez így nagyon durva. Akinek nincs Erős Pistás internete,el is áshatja magát. Legalább lenne egy kézikönyv fájl, hogy mit hogyan lehetne beállítani...Könyörgöm, Red dead redemption 2 , GTA 5 ultrán robog, miért nem tud ez a ... legalább közepes beállítással futni?
Azért hova jutottunk technológiában! Amikor az Fs2000 kijött, még az Index fórumon volt nagyobb polgári szimes élet. Ott volt egy srác, aki tervezett egy kisgépes világkörüli utat amit akkurátusan le is repült a szimben. Az újaknak mondom, hogy az Fs akkoriban kb. 6 féle terepet tudott megjeleníteni, 2-3 textúra kevergetésével, ami hát hogy is mondjam...A reptereken kb. semmi nem volt csak a kifutó és néhány taxiway. Az immersion növelést úgy oldotta meg a srác, hogy amint leszállt egy reptéren, a neten rákeresett annak weboldalára és a történetére (pl. mióta üzemel, kik használják, milyen gépek stb.), majd az infókból és a fotókból csinált egy komplett (út)leírást. Szerintem zseniális volt.
Ma meg már ott tartunk, hogy real-time látjuk a valóságot. TileProxy-t használtam sokáig, ami a Google Earth-ből leszedte a képeket, és betette a szimulátorba, kb. azonos hatást elérve, mint most az Fs2020. Egyetlen fájó hiánya az volt, hogy nem volt képes objektumokat ráhelyezni (nem is csoda, ez akkoriban lehetetlen volt), így utazón csodás volt a látvány, de leszállás közben kilapult a kép. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.09.22. 02:37:02
Kisgéppel én sem, de valami felfoghatatlan kényszerből, úgy döntöttem, hogy Cessna-val végigrepülöm a transszibéria express útvonalát, végig a vasúti útvonalat követve mindenféle navi műszer nélkül. Tehát ha elvesztem a vasutat, akkor vizuálisan kell megkeresni, ahogyan azt tanították. Nem mondom, hogy könnyű volt, mert azért Szibériában vannak érdekes dolgok, és az időjárás sem volt annyira kegyes. Most már Perm-ben várakozik a masenka, 2 reppenés van már csak hátra (Nyizsnij Novgorod(zúg a Volga) és Moszkva). Utána valszeg Kijev és Budapest még belefér szintén "vasúton". Alapvetően kíváncsi voltam, hogy le van-e fedve annyira a föld ritkábban használt része is, hogy lehessen rajta VFR-ezni. Meglepő, de lehet, bár vannak elég szar részek is. Az a MI amit használtak elég jól megoldotta azért a dolgot. Na+ annyi a tanulság, hogy élesben sosem csinálnám meg. Nem csak a repülős részt, de a vonatot sem szeretném ebben az életben látni.:) Hülyék ezek az oroszok.:))) Érdekes az orosz felfogás: inkább megkerülnek 3szor 1 hegyet minthogy alagutat fúrnának. Összesen 2 rövid alagúttal találkoztam és a hátralévő részen már nem lesz.
A monitorozás pont ezt a célt szolgálja. Meg lehet nézni az alkalmazás főbb adatait időszakosan ill. összesítve. Ilyenek a memóriahasználat, CPU, GPU idő, háttértár használat, nethasználat, stb. Itt megkaphatod a felhasznált erőforrás adatokat kategóriákra bontva (olvasás,írás,egyéb,átl.elérés,stb.). Ha egy átlagos grafikai megjelenítőt nézünk, akkor ott nem is igazán az adathasználat mennyisége a mérvadó, hanem az elérési idők. A CPU, GPU, memória hármas, iszonyatos feldolgozási sebességre képes, ami hatalmas adatmennyiséget igényel a legrövidebb elérés mellett. De nincs olyan eszközünk ami ki tudná elégíteni a triumvirátus adatéhségét, csak elég nagy adatkésleltetéssel. Mert még nekem a 3000MB/s-es elérésem is kevés hozzá (mármint az MSFS-hez, de pl. a P3D-re teljesen jó). Vannak különböző technikák amivel lehet javítani a helyzeten (pl. cache,előtöltés), de ezeket sem lehet a végtelenségig használni (nálam az MSFS 128GB-ot cachel SSD-ről állandóra beállítva, de még ez is lófüggy). Manapság már ezekért van az, hogy játékot csakis SSD-ről kell futtatni.
Pár hónapja kipróbáltam a P3D-t ugyanazon a gépen, de az egyik esetben SSD-ről futott, míg a másikban HDD-ről. Szemmel látható a különbség, sőt mivel az időt folyamatosan mutatja egy repcsi, ezért számszakilag is egyszerűen különbséget lehet tenni a két módszer között. 1 órás intervallumban az SSD-s verzió 1-3 percet késik (ennyi ideig van lehalva az alkalmazás 1 óra futás alatt), míg a HDD-snél 4 perc volt a minimum (csak tenger), de volt több mint 10 perces is. Az MSFS-nél sokkal rosszabb a helyzet.
A 747-es valóban kritikán aluli. Nem csak a kacsázás miatt, hanem szinte az összes tulajdonsága miatt. Azért nálam a listavezető az MTOW meletti 15000-es, vagy 26000-es vario. Naná, hogy átesik, túltrim-el, akármi. Ha jól emlékszem talán az FSX-ben láttam utoljára hasonlót. Az sem tegnap volt.:) De csak azt tudom mondani, hogy olyan géppel repülj ami szerinted jó. Annak sincs semmi köze a valósághoz, de ezt egyelőre el kell fogadnunk.
Lehet, hogy elindul, de nagy utat ne tervezz. 16GB-al, kb. 6-9 óra után stabilan kidob. Eseménynapló szerint sikertelen memóriafoglalás miatti fatális hiba miatt. 32GB-nál jó eséllyel nincs ilyen.
Igen így van. A 320-as szépen megy, még a csillagok, hold is stabilan egyhelyben látszik az ablakból repülés közben. A 747-es pedig himbálózik mint a hétszentség. Szerintem nem indul tiszta lappal a játék mikor új repülést kezdek, megmaradhatnak az előző beállítások ez okozhat kavarodást. Másik problémám viszont megoldódott, a tegnapi 11 gigás patch óta már meg lehet változtatni a játék idegesítő zenéjét, akár az FSX zenéjét is ki lehet választani. Ha még a kondenzcsíkokat is belevarázsolják amit rohadtul hiányolok akkor első osztályú lesz. Utoljára szerkesztette: Rodman6, 2020.09.21. 11:14:08
Köszönöm. Legalább valaki valós értékeket számol. Egy átlagos régi 19 colos monitornak 1280 x 1024 a jó felbontás. Erre volnék kíváncsi amúgy ha betöltött a játék, mennyi lenne a valós adatolvasási maximum amit többször is bekövetkezik.
Igen, erre írtam, hogy olyan amilyen. Kell keresni valami jobban működőt. Amúgy nálam a 787-es ebből a szempontból jól működik. Közeli waypointokra és transzatlanti útra is. Kanada előtt akkora szél volt, hogy 18 fokos kitérítés kellett és ott is jó volt. Nem az enyém, de legális és frissítve van. Frissítés előtt milyen volt azt nem tudom.
Nem igazán értem mi a problémád. A játékhoz adott repcsik olyanok amilyenek. Én kipróbáltam néhány gépet és valóban van közöttük olyan ami rosszul repül. Modell hiba, vagy akármi más. Viszont van pár ami egészen jól működik. A Cessna kávédarálók pölö egészen elfogadhatóak. De szerintem inkább az időjárás az ami téged kissé zavar, de az meg egészen jól van modellezve. Bizony az időjárás egyáltalán nem egy statikus valami. Folyamatosan változik, erre reagál a gép. Ebben a szimcsiben a szelek változását sokkal dinamikusabban oldották meg, repülés közben állandóan változik. Grafikusan is lehet követni ha ablakban kirakod a weather adatokat. A megfigyelni kívánt wind layer-re kattintva megjelenik mellette egy futó grafikon, és az mutatja az állandó változást. Ha azt összeveted a gép mozgásával látható, hogy ezért ugrándozik a gép. Egyszerűen a rá ható erők folyamatos változásban vannak. Az, hogy egy modell mennyire jól repül magától, azt pedig úgy tudod kipróbálni, hogy beállítod időjárásnak a Clear skiest, és akkor rendesen kitrimmelve már nem szabad a repcsinek mozognia. Ilyenkor már csak a Gyro Drift hathat rá ami lassú elfordulást eredményez, de nem izeghet-mozoghat a gép. Amikor az időjárás határozza meg a repülést, akkor nincs olyan, hogy ráállsz a vonalra és akkor az azon is marad. Egyrészt a föld görbülete miatt, másrészt a szél elfújja a repülőgépet. A földgörbület elég bonyolult téma, annak utána kell olvasnod, nem is mindig kell figyelembe venni (pl. olyan műszereket használsz amik eleve számolnak vele). A szelet pedig ellen kell tartani, tehát nem nem egyesen repülsz a kiválasztott pont felé, hanem a szél ellen ki kell téríteni annyira nózit, hogy a gép a vonalon haladjon. Ezt lehet a rudder-el, de lehet a csűrőlapokkal is (az autopilot pl. nem használja a ruddert, a csűrőlapokat állítja el). Ha manuálisan repülsz, akkor elég nehéz folyamatosan kézzel ellentartani, a trim-eket szokták erre használni (az alap PPL oktatáson eleve tanítják). Viszont sok gépen nincs a csűrőn trimlap, ilyenkor marad a rudder trim. Ha az sincs, akkor lehet kézzel állandóan utánahúzogatni, de ilyen géppel már nem repülnek ennyire precízen. Ott már elég lesz akár a mágneses iránytű alapján nagyjából abba az irányba repülni. A magasság szintén egy ilyen téma, ott a légnyomásváltozás, üzemanyagfogyasztás miatt kell trim-elni, de mondjuk nem olyan sűrűn mint vízszintesen. De vannak "függőleges szelek" is. A meleg levegő fel, ill. a hideg levegő leáramlása miatt kell belenyúlni a kormánnyal/trim-el.
most nem vagyok benn a játékban, de a beállításokban, van egy lap ahol a nethasználatot lehet szabályozni. lehet offline is játszani, de be lehet állítani külön-külön, hogy letöltse-e a bing-et, a többi playert, az időjárás adatokat, stb. Plusz az adatforgalmi korlátokat is be lehet állítani akinek erre szüksége van.
Nagyon egyszerű. Bekapcsolod a háttértár monitorozást, és megnézed mennyi adatot olvas csak az idő alatt mire elindul az alkalmazás. Egyből érteni fogod. Azután úgy hagyod, repülsz egy kicsit és szintén meglesed mennyit olvasott. És az az olvasás azonnali, ott nincs idő holmi fejek mozgatásával szórakozni/várakoztatni. Nekem 3000MB/s-es az olvasásom (SSD-k raid-el) és észreveszem, a textúratöltögetéseket. Ma már minden kb.10GB feletti játéknál elvárt az SSD, mert a textúrát száma és minősége csak növekszik, elég csak megnézni mennyit tart egyszerre a memóriában egy bármilyen játék. És ha már itt tartunk egyre több játéknak kevés már a 16GB memória. Pl. ennek is. Ha jó pár óra után folyamatosan kidobál, igencsak sokat lehet javítani a 32GB-ra bővítéssel (kipróbáltam). A textúratöltögetésen és a memóriahasználaton elég sokat fognak még javítani, ugyanúgy mint a P3D esetében, de az egyre több addon megjelenése pedig el is fogja vinni azt amit az optimalizálással nyerünk. Mi már ezt lejátszottuk párszor.
Szerintem nem kell egy játékhoz SSD, de megnézném miért is kellene neki mindenképp. Ne ultra grafikán normál képmérettel. Szerintem nem kell ennek se. SSD szerintem csak ha nagy képmérettel játszol (ultra grafikán) akkor kell. De majd megtesztelem.
Valaki tud arra választ, hogy ebben a verzióban miért nem követi se manuális módban, se ai vezérelve a gép az útvonalat? Az eddigi részekben olyan szépen, stabilan elért az ember A pontból B pontba, ebben meg egyszerűen nem követi stabilan a vonalat a gép. Jobbra-balra, fel-le hintázik így marad csak a környékén az ember már tisztára tengeri beteg lesz tőle. Gondolom hogy nem így realisztikus, mert a való életben ilyen repülés mellett csúszkálnának jobbra-balra a cuccok az utastérben. Ha ránagyítok a VFR map-re, látszódik hogy hol távolodok, hol közeledek a vonalhoz és ez így megy folyamatosan, és a vízszintes sík se marad nyugton fél percre se. Be kéne kapcsolni valami szárny-szintezőt még, vagy mi? Utoljára szerkesztette: Rodman6, 2020.09.20. 10:39:03
Biztos hülye kérdés,akkor bocsesz, A net nálam gyenge ,nem is tudom feltornázni sajna itt ilyen, fizikai akadályai vannak a szolgáltató miatt,ennyit bír kiszolgálni... A kérdésem mennyire befolyásolja a futás teljesítményt (FPS-t) mit érdemes lejjebb venni vagy átállítani,ha esetleg emiatt több lenne az fps. Nagyon nem panaszkodom ,mert működnek a dolgok ,a frissítés után is,csak érdekelne...
Nekem gyengébb konfigon is futott hdd-ről a "kipróbálós" verzió. De volt egy tartalék 120 GB-os ssd-m, azt beraktam, csak ez van rátelepítve, steam-es verzió. Működik.
Köszönöm a tájékoztatást. Sajnos , nem volt ennyi információ korábban ezekről, a hardverigényeknél csak a letöltési sebesség volt megadva meg a hardveres dolgok.( SSD nem!) Az SSD-re ettől függetlenül gyanakodtam, de akkora a game, hogy az op. rendszer mellett az SSD-mre nem telepíthető. ( 300 GB , Windows, és az alkalmazások, amelyek ide telepítik adataik egy részét, nélkülözhetetlenek.) Ha esetleg beszerzek egy újabb SSD meghajtót és csak ezt telepítem rá, jó megoldás? Látom, ezzel is úgy leszünk, mint az előző verzióval, hardverekre kell költeni, mert kényes a kicsike.
Nem SSD-ről futtatod? Nem néztem most a követelményeket, de szerintem az alapfeltétel. A neted nem túl gyors, de mivel cachel elvileg elégnek kellene lennie. Ha nem sikerül időben betöltenie a dolgokat, akkor sem akad meg, egyszerűen nem jeleníti meg. Mindig van egy alap, az van helyette. Viszont kipróbálhatod, mert a letöltések kikapcsolhatóak. A géped valóban közepes, az összetevők alapján mennie kellene, esetleg vedd vissza a gyári mediumra. Egyébként elég sok mindent lehet állítani/kikapcsolni, próbálkozhatsz bőven, előbb-utóbb kiderül mi a bibi. Ha elszáll, akkor pedig ott az eseménynapló.
Szerk: a "lobby"-ban a felhasználói ikonra kattintással, offline-ba teheted a játékot, úgy elég biztosan ki tudod próbálni az esetleges "nethibát". Offline csak a kötelező dolgokat kommunikálja (jogosultság, ilyenek). Ezenkívül még ott van a láthatatlan ellenség: a hő. Nagyon felmelegszik a gép és a CPU és a GPU-ban is bekapcsolhat a hőmegfutás védelem. Ha koszos, takarítás, paszta meg ilyenkor ami kell. Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.09.19. 18:24:06
Milyen az a középerős gép és mennyi a feltöltésed?
A játék ( Steam-es verzió) ha betöltődik is, (a felkínált nizzai leszállás) egy idő után kidob az asztalra.Ha járatot indítanék a Fly gombra nem is reagál. Elvileg középerős gépem van,alapbeállításra is high-t-javasolt. A letöltési sebességem :13.95 Mbit /s . Talán ez kicsi? Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.09.19. 14:19:54
Én most akartam leszállni Moszkvában, de a 787-es nem reagál ha előrenyomom a joyt. Baxák meg.
Hát nálam például teljesen használhatatlan lett a NEO. Sötétek a MFD-k, nem működik az overhead, így inditani se lehet. Automatikus inditásnál meg csak a bal hajtómű indul, de a kokpit akkor is sötét marad. Köszi Asobo!
Igen, csak pár dolgot sikerült elrontani, ami már működött. Kell még pár patch, mire stabil lesz a dolog.
Nagyon jó lett az új Patch-el!!Olvasom hogy valakinek semmit nem számított de nálam nagyon észrevehető a Frame javulás
udv. Telepitenem game passban a jatekot, a G meghajtora ,amin 208 G van. Ranyomok ,hogy telepites, majd visszadob a kezdore , ahol ujra ki tudom valasztani a meghajtokat. Miert nem engedi telepiteni szerintetek? Koszonom
Eddig fps javulást nem tapasztaltam. De ezt már megszoktam ,leírnak mindent hogy optimalizáltak stb...,de majd kiderül legtöbbnél nem sokat változott... Biztos van akinél javult a dolog,de én sokat nem vettem észre belőle.... A javítási lista szép hosszú ,de azért ami eddig működött és benn volt (nem véletlen ) azt nem kellett volna kivenni .... Vagy gondolják úgy is controllerrel és billel irányítják a játékosok. Konkrétan a SENSITIVITY beállítás minden vezérlőből eltűnt.(nem csak nálam) A Pause bekerült,de annak sovány vigasz (fórumon olvastam) akinek a több órás rep.útja amiben benn volt épp emiatt hogy megállította ,huss eltűnt... Kell ide még rengeteg optimalizáció és javítás...
Nekem 11,46 gigát írt ki a peccselés elején és annyinál is ért véget majd megjelent a continue felirat. Szóval az annyi kellett, hogy legyen. FPS növekedést én tapasztaltam, pont a peccs előtt volt egy CTD-m. CTD-t megelőzően 24 körül volt az FPS egy bizonyos helyen, a peccs után 32-34 körül ugyan ott. Szóval egyelőre pozitív a dolog, de majd meglátjuk.
? Hivatalos fórumon páran jelezték hogy megakadt 11 giga körül, de aztán továbbment. Vagy ha elakadt akkor kilépés/újraindítás után ment tovább. Ami jó hír hogy többen jelentős fps növekedésről is írtak. Én a kis garminos C172-vel repülök annál nem vettem észre jelentős változást de a nagygépeknél állítólag észrevehetően javult a frame.
Tölthető az új patch, elég komoly. Több mint 15GB, sok mindent javítottak: MSFS v.1.8.3.0
Üdv. Csak nálam nem működik a "toggle active pause" funkció??? Bármilyen gombra,(vezérlőn) vagy billre állítom nem reagál rá nem működik... Más: láttam vidiken hogy az LCD kijelzőket ki tudták külön rakni nagyítással vagy hogy a játékon belül és ide-oda rakosgatták... Van ennek valami trükkje?? nem jöttem rá... Előre is kösz.
Sziasztok. Letöltöttem a magyar kieget, bemásoltam a kicsomagolt mappákat a megfelelő helyre, de nem veszek észre változást Pesten. Mi más teendő van még?
Igen, ezért írtam már a legelején, hogy modokkal azért elérhető a jobb realitás ezen a téren is. Az Alertet azért szerettem, mert bármilyen géphez működött, független volt az addontól. Még túlsúlyos landolást is szimulált és a legjobb az volt,hogy random módon. Tehát nem lehetett tudni, hogy a megengedettnél nagyobb leszállósúly mellett csak kicsit instabil lesz a gép, vagy úgy ahogy van összecsuklik a futómű és b*szhatod. :-) Pl. volt olyan esetem, hogy felszálláskor részben elment a hidraulika, így alig fordult a gép, de azért lehetett még irányítani. Viszont transzatlanti út lett volna egy 747-400-al, vagyis csurdultig a tank(ok). Igenám, de nem szállhattam le büntetlenül csak úgy az induló reptéren, mint az addon nélküli szimulátorban, ahol ezt probléma nélkül megtehettem volna (irreális módon), ezért ki kellett engedni a kerozint a nagykönyv szerint, miközben szét izzadtam magam, hogy egyáltalán levegőben/irányban tudjak maradni a géppel. Ja, és még azt is szimulálta, ha a futópálya mellé szálltam le, akkor tört a futómű! Nem lehetett nagy lazán gurigázni a füvön egy Heavy-vel, mint az alap FS-ben..
Nekem ez nagyon hozzátartozik a szimulációhoz, mert sokkal inkább visszaadja azt az érzést amit egy real pilóta érez, hogy itt nincs game over és kezdjük elölről, meg nincs kicsit mellé szállás, vagy túlsúlyos landolás mert "jóvanazúgy", úgysem lesz következménye. Remélem valaki ír majd ilyet megint, mert azt a programot nem fejlesztették tovább, az Fs2004 volt az utolsó, amivel még működött. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.09.13. 18:13:32
Van valakinek ötlete miért csinálja ezt a víz nálam?
Az, hogy a szimulátorban hogyan megvalósítva a hibák kezelése az egy dolog. Azt azért lássuk be, hogy elég sok minden meg van oldva. De ehhez az kell, hogy a modellben is "be legyen kapcsolva". Maguk az addon repcsigyártók is elég sokat tehetnek. A Realair gépeit pont ezért szeretem. Jól működik egy csomó dolog benne. Jó a fagyás, a motorhiba, fékszárny problémák, túlhúzás, gyro drift, stb. A Lancair-al egyszer már hasra is kellett szállnom, mert az egyik futó beragadt. Inkább visszahúztam a másik kettőt is és úgy tettem le. Az már egy más kérdés, hogy miután leszálltam, a futó kiengedésével felemelte a gépet a betonról.:) Az MSFS-nél ezt legalább már nem csinálja. Ennél az alkalmazásnál a meghibásodásokról egyébként sem tudunk szinte semmit, mert mielőtt beszélünk róla, ki kellene próbálni. A hasraszállást próbáltam már, azt jól visszaadja. A PMDG is elég jól csinálja, elég komoly energiát fektettek a degradációba. Ha bekapcsolod és feltolod a szorzót, majd elmulasztod a karbantartást, elég hamar, elég sok problémád lesz.
Törésmodell polgári repülőgép "szimulátor"-ba teljesen fölösleges. Csinálják meg a repmodellt a lehető legrealisztikusabbra (a mostani azért ettől elég messze van), a stress-damage kezelést szintén (adjon részletes debriefing-et arról, hogy mi tört/rongálódott, és miért), valamint a technika menedzseléséből származó következményeket szintén tegyék realisztikussá. Ennyi bőven elég a polgári felhasználáshoz. Ki a francot érdekel a szilánkosra tört futóműdarabokon megcsillanó napfény vagy a leszakadt ívelőlap vízbe érésekor a fröccsenő víz...
Törésmodellt szerintem is, csak azért írtam, mert az Fs2002-ben ezt megcsinálták már. Ha nincs a 9/11, akkor vélhetően mai napig benne lenne. Viszont az üzemeltetési szabályokat meghaladó, vagy attól eltérő működtetésből eredő meghibásodások szimulálása szeerintem fontos lenne, mert elég hülyén jön ki, hogy utazón simán nyithatok fékszárnyat vagy futóművet is. Vagy mondjuk hiába terhelem túl a hajtóművet, az soha nem fog kigyulladni, leégni, akármi. Egy kicsit összetettebb Runway Condition Simulation sem jönne rosszul, mert egy havas jeges pályán nem ugyanaz a féktáv, mint egy száraz pályán. Mivel sokat használtam anno az Alertet, mondhatom nagyon más élmény úgy landolni havazásban, hogy nem tudom előre, mennyivel romlik majd a fékhatás. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.09.12. 18:59:26