Akárhogy is lesz, felesleges az NMS-el összehasonlítani. Ez egy narratíva orientált RPG lesz és nem egy sandbox túlélő/akciójáték. Inkább legyenek fix leszállópontok, ha mindegyiken minőségi kézzel alkotott tartalom fogad.
Egyébként az ezer bolygós dolog elvileg úgy fog működni, hogy van több száz mellékküldetés, event, outpost, stb. és mikor leszállsz valahova ami nem POI, akkor a játék odagenerál neked valamit random kasztodtól, korábbi döntésektől, stb.-től függően. Így mindig, mindenhol lesz valami érdekes, illetve minden játékosnál más. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.06.13. 11:12:36
Ugyanolyan bugos sz*r, csak most már alig 1000-en játszanak vele, plusz több a prefab építmény (automatizált rendszerek) ami építhető és amely elromolhat - el is romlik. Továbbra is a hajóépítés a legjobb rész benne, ahogy saját magad rakod az utolsó deszkát is a helyére és indulsz neki a világnak abban a hitben, hogy mindenre gondoltál és minden(ki) elfér a ladikban.
Évente egyszer nyáron elő szoktam venni, építek egy újabb hajót, megyek pár kört, megnézem az új térképet (minden évben variálnak vele) és uninstall. Döglött játék, egy baromi jó shipbuilder résszel és gagyi fapados ARK assetekből összerakott többivel. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.12. 16:14:18
én egy űrös fallout szerűséget várok a játéktól,kicsit jobban eltolva az akció elemek fele ,mint az rpg elemek fele. ha hozza azta színvonalat,egy szavunk nem lehet. meg single is,nyugodt játék ,nincs ideg hogy Pistike szétbarmolja a 10 óra napi szabadidejével a dolgaid amit te napi 1-2 órában izzadsz össze :D
Atlassal mizu? ezer éve nem játszottam vele,akkor még egy bughalmaz volt,és egyedül esélyed nem volt,meg a nehézség is furán volt beállítva,de a tengeri hajózás az nagyon nagy feeling,még a legkisebb ladikkal is :) megnéztem utoljára indítva 2021 február 5 :D
Ahogy látod, én irigyellek az éleslátásodért, én ebből a 45-perces reklámanyagból ennek századrészét nem tudtam leszűrni a játék kapcsán, de majd meglátjuk.
Az NMS nyitottabb/szabadabb bejarassal rendelkezik a rng miatt, es talan komplexebb is bizonyos tekintetben a weapon es ship building a NMS moduljainak koszonhetoen, ez teny, de ennek ellenere nekem tetszett amit lattam. Kvazi azokbol a jatekokbol lopkodtak ossze a dolgokat, amikkel jatszok (Elite, NMS, SC, FO76, FNV, Skyrim, Atlas (ship building miatt - ez lesz a legjobb resze az egesznek szamomra), stb) es adtak hozza latvanyt.
Ha nem cseszik el es jol implementaljak ezeket a rendszereket, akkor en elleszek vele egy ideig. Csak az elso felevet kell turelemmel kibirni a bugok miatt.
Sajnos ugy fest, hogy a bolygok nem lesznek szabadon bejarhatoak, hanem helyette zart (de nagy) zonakat kapunk, amelyekbe raktak fix handcrafted kontentet (amit mindenki megtalal majd ott), a kornyeket meg felturboztak procgen elemekkel (ami minden jatekban mas es mas). Ha tenyleg lesz 1000 ilyen bolygo, akkor nem gond, hatalmas a terulet. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.06.12. 14:41:09
Kb annyi lesz benne, mint a Skyrimben vagy a Fallout 4-ben. De volt erről szó a 45 perces bemutatóban: beszéltek a perk/trait rendszerről, háttérről, frakciókról, a csapattársakról, a potenciális romance option-ökről stb. Az 1000 bolygóból gondolom 950 procedurally generated izé lesz és 50 meg kézzel csinált és sztori szempontból fontos.
A Bethesda rpg-k mindig is light-ok voltak rpg rendszerek terén, de a starfield nem lesz kevésbé rpg light, mint a skyrim volt pl.
Meg azt is mondták hogy "több mint 1000" felfedezhető bolygó", és azért ez a játékokban sokszor erős ellentétben áll az "élő világal, sok-sok NPC-vel, csapattársakkal, történettek, küldetésekkel, dinamikával, stb."
Ez a bemutató egy sima PR-rendezvény volt (számomra pl. erős "Vidám Vasárnapos" hitgyülis "mindenqrvapozitív" beütéssel...XD) várni kellene talán valami három percnél hosszabb játékmenetvideót is, hogy ilyeneket ki lehessen jelenteni...
Az elmúlt évek történéseit figyelembe véve szerintem akkor beszéljünk a Starfield RPG-elemeiről majd ha megjelent, és lesznek is benne...XD
A NMS az nem RPG, ez meg az. Ott repkedsz, lövöldözöl meg craftolsz és kész. Ott az a hangsúly. Itt kapsz egy élő világot, sok-sok NPC-t, csapattársat, történeteket, küldetéseket, dinamikát, frakciókat stb.
Azt mondják: "you can choose a landing spot", ami nem azt jelenti, hogy bárhol leszállhatsz. Hanem hogy választhatsz egy leszállási pontot... mondjuk a felkínált X db közül. Ezt tegnap mondták, itt már pontosan tudták, hogy nem lehet majd akárhol leszállni.
Minimum OS: Windows 10 version 22H2 (10.0.19045) Processor: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K Memory: 16 GB RAM Graphics: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070 Ti DirectX: Version 12 Network: Broadband Internet connection Storage: 125 GB available space Additional Notes: SSD Required
Recommended OS: Windows 10/11 with updates Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K Memory: 16 GB RAM Graphics: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080 DirectX: Version 12 Network: Broadband Internet connection Storage: 125 GB available space Additional Notes: SSD Required Additional Notes: SSD Required
Ilyet szerintem nem ígértek soha, hogy bárhol le lehetne szállni. Én is sajnálom, hogy nem ez lett, lényegében nincs is járműhasználat a bolygókon: vagy sétálsz, mint falloutban vagy repülsz az űrben és ennyi. Ettől még nagyon jó lesz a játék szerintem.
Sajnos ahogy nézem a landolás úgy néz ki hogy kijelölöd a helyet,cutscene ahogy leszáll a hajód,aztán lehet menni. nem úgy volt hogy bárhova le lehet szállni ,nem csak outpostokra vagy küldi helyekre? ráadásul manuálisan mint az elitben vagy a star citizenben? ez persze lehet hogy most tűnik kicsit negatívumnak,de megleszek nélküle ha a többi része jó lesz. mass effektben is automata dokk,leszállás volt,és faja kis game volt az is Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.06.12. 12:15:51
Egyébként elnézve a pc recommended spec-et, egyáltalán nem tűnik vészesnek a dolog. Mondjuk a kötelező ssd az erős, de azt leszámítva sem a proci, sem a kártya nem az.
Szerintem némi kompromisszummal lehetett volna 60 fps a konzolon is, csak gondolom arra készülnek, hogy sz.rrá lesz modolva, ezért jobb, ha inkább 30-ra lockolják és akkor nem lesz baj.
Phil Spencer egy podcastban a minap egyértelmű igennel válaszolt arra a kérdésre, hogy a júniusi xbox - bethesda showcase napján egyértelmű választ kapunk-e, hogy a konzolon 30 vagy 60 fps lesz a játék. Már csak egy kicsit kell várni ...
Elővették a shattered horizon zero-G szkafanderharcát. Ez gamepaddal meg 30fps-el nem igazán kivitelezhető.
Gondolom azért kajánkodtak tegnap a japánok hogy már csak azért is jobb lesz a dragon's dogma mert innen nem "kell" átvenni semmit.
A gameplay videok es az interjuk alapjan a Starfield inkabb arkad jelleggel kozeliti meg a space sim (repules, dogfight, stb.), a harcok (fps harc) es a felfedezes/crafting megvalositasat, vagyis nem egy SC vagy Elite szintjen lesznek itt komplex es egymasra utalo rendszerek, itt inkabb egy "leulok es ket perc mulva mar jatszok" fele allapot lesz, lasd No Man's Sky, termeszetesen meghagyva a fejlesztes es az ujdonsagok iranti hajsza szuksegesseget. (SC-ben ket perccel a login utan meg liftre varsz az allomason, itt mar szerintem kint leszel a vilagurben)
Emiatt minden feature a jatekban inkabb egyszerusitett lesz, konnyen ertheto es kezelheto. DE! Rengeteg apro feature es a procgen vilag a karakter allapotahoz es a sztorihoz generalt random tartalmakkal a vegen osszeallhat egy szorakoztato eleggye, ebben bizik mindenki. Pl a videoban latszanak olyan bazisok a bolygo felszinen, amelyeken felulnezetbol tisztan kiveheto, hogy ezt siman ossze tudja rakni a kliens random, igy minden esetben mas es mas fog fogadni (amig velhetoen meg nem unod, hogy csak az alaprajz es az ellenfel valtozik)
Pár dolog azért látszik a felvételen. Ha néha leállítod a felvételt. - A karakterfejlesztés az fapados, képesség meg 1,2,3 szint. Ahogy nézem fejleszteni való se lesz sok. Ami pozitív, a Fallout 4 primitív PERK rendszerénél jobbnak tűnik. - A craft az összetettebb lesz ennél. Tökéletesen látszik Toddék már nem változnak meg alap mmo solo módban. És igen a Sims véglegesen beépül a rendszerbe. Építhető állomás, űrhajó. Ez azért tartalom. Bolygók jó része érthetően egyenlőre üres lesz. De végtelen lehetőség fejleszteni a játékot. Ami nagy kérdés milyen lesz a sztori+karakterek rész ami egy rp alfája és omegája. Jó olaszunkat ismerve. Rossz nem lesz. Fallout4 szintnek speciel én örülnék, beérném.
A fő kérdés. Megéri megvenni teljes áron vagy inkább akciósan :)
"(ugyanitt jó sci fi könyv tippek jöhetnek még :) )"
Hogy akarok-e egyáltalán figyelni ilyen dolgokra egy játéknál, az akkor derül ki, amikor elkezdek vele játszani, és világos lesz számomra, hogy mennyire veszi komolyan magát az a játék. Tehát most lehet csinálni egy Diablo 2 labirintust, amit teledobálnak szörnyekkel, meg lehet csinálni egy Star Citizent, amiben mindent logikusan raknak össze, és még kaja-pia-kaki is van, és még a kajálásnak is van animációja, és nem azért, hogy fárasszák a gamert, hanem mert ennyire veszi komolyan magát az a játék. Na Star Citizennél nem lehet olyan, hogy a kopár bolygón megjelennek az autó méretű szarvasbogarak, amik odáig köveket ettek. :P
Tehát nem az a döntő, hogy fantázia szüleménye-e az a világ, hanem hogy a megalkotott világnak milyen keretszabályai vannak, és azokat mennyire veszi komolyan. Minél kevesebb szabálya van, annál inkább megyünk a gyerekmese irányba, ami persze tud szórakoztató lenni egy felnőtt számára is, de komolyabb játékoknál több a követelmény, és ha disszonanciát okoz azzal, hogy komoly keretbe rak hülyeségeket, akkor egyszerűen kidobál a világából.
Például a Death Stranding, ami indult nálam vérkomoly játéknak, rendszeresen megzavar valamivel. Például az Öszvérek. A fosztogatók, akik támadják a hordárokat. De nem ám azért támadnak, mert a szervezett társadalomtól külön élve szükségük van a szákmányra! Nem nem. Azért támadnak, mert régen ők is hordárok voltak, és ráfüggtek a csomagokra. Ha a szkennerjük befog egy csomagot, akkor ellenállhatatlan vágyat éreznek, hogy megszerezzék. Ekkora baromságot ritkán lehet olvasni, egyszerűen amikor szaladnak rám, elröhögöm magam, hogy ezek ilyen fanatikus izék, és szerelmesek a postaküldeménybe. :)
Amikor zart korben ilyen melysegekbe megyunk le a racionalitast es realitast keresve egy teljesen fantazia szulte vilagot mustralva, en mindig az emberi szuksegletet es ahhoz kapcsolodo dolgokat hozom fel peldanak, mely szerint amely jatekban van budi, az korrekt es realis, amiben nincs, meg mutatoban sem, az egy ordas nagy kamu baromsag...
az nem lehet hogy inkább pont a táplálék hiánya miatt agresszívek,mert küzdeni harcolni kell a kajáért akár egymással is ? :D és mi van ha nem növényeket eszik,hanem a légkörből szűri ki valahogy a táplálékát amit mi emberek szabad szemmel nem is látunk? mint a bálna a planktont? és mi van ha homokot eszik? vagy sziklát? az van elég.
most vitázni arról hogy mit ehet /tehet egy fantáziavilág fantázia bogara,tök fölösleges. lehet nem is bogár hanem emlős :D vagy kétéltű :D vagy valami egészen más ami a Földön nem is létezik :D régen énis csak földi szemlélettel rendelkeztem,de aztán olvastam pár sci fi könyvet,pl háromtest probléma trilógia,vagy egy másik most nem jut eszembe a címe,de a lényeg hogy a földi pókok egy új bolygón mesterségesen durván evolúciós lépést tettek,hangyafarmot használtak munkásként,űrhajójuk volt,és konkrétan megmentetették az emberiséget ... szal nyisd ki a szemed,mert
Több dolgok vannak földön és egen, Horatio, mintsem bölcselmetek Álmodni képes.
:D
(ugyanitt jó sci fi könyv tippek jöhetnek még :) ) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2022.06.16. 16:31:46
Várhatóan több fegyver lesz a játékban, mint a kétcsöves shotgun. :P
Ha már kötekedni akarok, akkor a teljesen kihalt bolygón megjelenő rovarlényekbe kötök bele. Mer ez a koncepciótlanság és a fantázia hiányát vetíti elő, legalább is pályatervezés területen. Teljesen kihalt bolygón ugyanis nincsenek agresszív támadó rovarok. Mert nincs táplálékuk. Egy olyan pályatervező, aki rovarokat dobál random bolygófelszínekre, az sok egyéb butaságra is képes, és akkor lehet tele van hülyeséggel a játék, ami összességében már felverheti a vérnyomásom.
De. Amíg nem jött ki a játék és nem játszottunk vele, addig kár nyafogni.
Bazisodon az NPC-nek a diszleten kivul annyi szerepe lesz, hogy ok tartjak mukodesben a berendezeseket, termelik az aramot, mukodtetik a gepeket, futtatjak a kutatasokat, stb., valamint boostoljak azok teljesitmenyet, a skilljeik fuggvenyeben. Hasonlo, mint mas survival/crafting jatekban, amikor "hozzarendelsz" egy allatot/szolgat/npc-t es akkor mukodik az adott struktura/egyseg. Itt is az lesz. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.16. 13:51:55
Nekem már most bántja a szememet egy dolog a Starfield-ben. Röpködünk a csillagok között a távoli jövőben, de még mindig duplacsövű shotgun-t használunk, amit kézzel (!) kell megtölteni minden lövés után? WTF? Hello Bethesda, már ma léteznek automata, félautomata shotgun rendszerek, amik tárakat használnak! Ez ugyan olyan erőltetett baromság, mint anno a Doom 3-ban a kétpercenként lemerülő fegyverlámpa. Egy valamire való zseblámpa is órákat kibír, de a jövő szuper űrtengerészgyalogosainak 2 percenként lekapcsolt a lámpája... Hihető...
De, legalább a bázis építésnél nem erőltették tovább azt, hogy szinte téglánként kelljen meghatározni, hogy mi hova kerüljön, mint a Fallout 4-ben.
És vajon merjünk abban bízni, hogy a bázisunkon az npc-k az állandó rinyáláson kívül valami hasznosat is fognak majd csinálni?
Tudom, "nyitottság", meg "adjunk egy esélyt"... Meglátjuk.
Jó az ha van. Egyelőre neked bőven elég egy A class-ú is ha van rá guba. Amúgy pár óra játék és 5 warp után INGYEN kapsz egyet. Tipp: amikor elindul a harc NE HARCOLJ. Indulj a space station felé szállj ki a hajóból. (autosave). Aztán irány a harc. Megnézed milyen class-ú hajót kapsz. C? reload. Harc megint. Aztán addig csinálod amig meg nem unod, ha szerencséd van INGYEN kapsz egy S class-ú hajót. Csak türelem kell hozzá. Ha megvan, SOHA többé nem kell ezzel foglalkoznod. Ha csak egy B vagy egy A-t szerzel, 50-60 óra játék után rájössz, hogy kéne az az S és akkor kell nekiugrani és akkor már 200 misibe lesz a csere.
Meetingek mellett agyhalott módon megszerezhető. Egy harc nekem 2-3 perc volt az kb 200 perc. Addig lemegy egy meeting, nézel youtube-ot vagy akármit és már meg is van. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2022.06.16. 09:02:31
Kihagyhato teljesen, de egyebkent jo, ha van egy anyahajod.
1. Mozgo bazis, atepitheted, berendezheted, stb. - mint a survival jatekok bazisai, van ami hasznos funkcio, van ami csak dekoracio (sajat market kiosk, sajat portal oda-vissza, stb.) 2. Rengeteg rakter, bovitheto, minden lomot es nyersanyagot elnyel - nyersanyagok aztan elerhetoek craftolaskor, ha a rendszerben van a hajo 3. gyujthetsz kisebb hajokat (fregattokat) es azokat kuldheted missziokra, penz, loot, stb. 4. bedokkolnak hozzad npck akikkel tudsz bizniszelni 5. tarolhatod ott is a hajoidat es igy minden rendszerben eldontod, hogy melyikkel indulsz utnak (mikozben alapbol "lehivni" hajot csak felszinen tudsz, ez picit kenyelmesebb)
Onmagaban a 2. pont miatt erdemes egyet tartani.
Starfieldben is pl be lehet dokkolni az NPC hajokra es el lehet foglalni azokat, a kerdes csak az, hogy mit lehet utana kezdeni azokkal. Remelhetoleg le lehet nyulni es utana azt hasznalni sajat celokra, fejleszteni, epiteni, stb. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 21:24:44
hát kösz,nem hoztátok meg az életkedvem :D valszeg én kinézet alapján fogok választani,és birodalmi romboló jön be egyelőre a legjobban :) de én még messze vagyok onnan úgy érzem :D de amúgy mire is jó? lehet rajta bázis építeni,de a bolygó bázisnál több az építési variáció :D amennyit utánna olvastam annyi,hogy be lehet warpolni oda ahol vagy és úgy lehivni pl a robotot :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2022.06.15. 21:17:46
A modszert ismerem, mukodott is korabban, most a szezonban nem jott be. Az elso warpnal mindig van egy harc es ott, azt a freightert megkapod ingyen, ha lenyomod a kalozokat. Ezt szoktam visszatolteni meg az ugras elotti station allapotot, jott is mindenfele variacio, de nem volt szerencsem. Aztan feladtam, mert a szezon celokat anelkul is megcsinaltam, aztan majd par het mulva ujra nekimegyek, hatha... :)
Magaval a hajoval tobbszor is talalkoztam, dokkoltam es a kapitanytol meg tudtam volna venni penzert, de akkor meg pont nem volt annyi milliom, kesobb meg mar nem volt fontos. De biztos, hogy behuzom egyszer, mar csak a feeling miatt is, baromira tetszik a skinje. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 20:49:22
3 óra és 5 warp. KB. Amúgy amikor beadja, akkor szépen nem harcolsz, hanem elmész a space station-re ott mentesz és végtelenszer újratöltheted ugyanazt a harcot amig nem S class spawn-ol. T3-ban 2% az esély. :)
Van valami orai limit, hogy beadja az encountert, es nem adta be :) Aztan probaltam az elso talalkozasnal az ingyen "felajanlott" hajoval is, de ott sem adta be. Aztan rajottem, hogy ugyis csak ratarra hasznalom, a hajommal nagyobbakat ugrom, igy hagytam a fenebe. Majd a kov. szezonban, hatha :D
En feladtam egy ido utan, maradtam a csillagrombolo alakunal :)
#11 Olyan bolygot keress, ahol van "ancient bones", azokra leszallva megkeresed a szkennerrel, majd a terrain manipulatorral kiasod es kesz is. Egy ilyen csont alapbol 100-120k, ha regi es "rare", akkor boven 1-2 misi felett is lehet, sot... Az egyetlen hatranya, hogy a sentik ezeket nem szeretik, de gyorsan asol egy alagutat, elbujsz benne 30 secre es kesz is, mehetsz masik csontert. Egy ora alatt megvan annyi penz/credit, hogy a jatek vegeig az allomasok es npc-k kinalatabol craftolsz es nem futkosol nyersanyagok utan :)
De, ez csak egy tipp, a cargo drop sem rossz, bar azokat inkabb recik es fejlesztesek miatt szoktam csinalni. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 19:15:56
igen tudom a slotot,de rohadt drága :) inkább településeken cargo drop kontis térképeket veszek,annak stabil az ára(1-200k kredit),aztán minimális alap nyersanyagból gyártott cuccal nyitható és ad slotot ingyen :) tipp havertól :)
ennél is a single része tettszik,még Arkban is bár multi szerón voltam,szeretek a magam ura lenni,és egyedül boldogulni,még ha a community segítene is egy táposabb dínóval vagy nyersanyaggal :) fallout is meg skírim is hatalmas kedvenc,nem hinném hogy nagyon mellé tudnának itt is nyúlni :) a scifi meg aztán gyerekkoromtól a mindenem :)
NMS-ben arra figyelj, hogy minden uj rendszerben az allomasokon kapsz +1 slotot, igy ahogy megvan a hajod es a hyperhajtumuved, menj egy kort a szomszedos rendszerekben, dokkolj be az allomasokra es mindjart fullos leszel. Csak bird penzzel, de ahhoz meg ass ki nemi regi artifactot (rare cuccokat) es lesz annyi milliod, hogy ihaj. (vagy adj egy npctol kapott hajokat, az is egy jarhato ut).
Lesz itt sztori, de szerintem kette fog valni a dolog. Az egyik egy kezivezerlesu minosegi sztori, ez a frakciok es a fo tortenet nyomvonala, majd lesz rakas random quest, amelyek random bolygora visznek ahol random generalodik le majd egy-egy outpost, egy-egy kutatoallomas, fold alatti akarmi, stb. Mivel single player, ezert szabadabban valtozhat a vilag is, mint egy massziv online space sim eseteben. Picit hasonlora gondolok, mint a FO4-es random fetch kuldetesek a BoS-nel, csak itt bolygokra kell menned es ott megoldanod/megkeresni valamit. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 18:46:29
ark kedvenc,atlas/conan nem fogott meg,elitet az új kieg előtt abbahagytam,számomra nem nyújt többet. most a NMS próbálgatom,még igencsak az elején vagyok de nem tudom mit érezzek...egyelőre farmolás szimnek tűnik,most épp a táska slotokat farmolom...jobban szeretem ha egy kicsit vezetik az embert... ark viszont nagyon bejött,sok órám van benne,több szerón voltak,és a bosskat még nagyon nem is láttam,talán csak a majmot ragnarokon...építeni szerettem nagy bázist,aztán befogni állatokat,de mire bossolásra alkalmas lettem volna többnyire ráuntam...aztán amikor jött a szeró wipe,újult erővel indultam neki a kezdetektől,hogy aztán a bossok előtt ismét elengedjem :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2022.06.15. 18:36:59
Tobb ezer oram van ARK/Atlas/Conan/NMS/Elite fele "ures" vilagokban, ahol a fantaziad alakitja a sztoridat, itt meg azert lesz egy atfogo narrativa is. Nem lesz itt gond, plusz annal hamarabb jon a TES VI :)
pedig egy fallout az űrben,jól indult...de azért még megvárjuk mit raknak össze,addig nem temetem amig nem láttam több gameplayt,vagy megjelenés utáni lets playt
Ez meg hagyjan, az jobban aggaszt, hogy a 1000 bolygon osszesen lesz kb fel tucaton varos/hub, a tobbi meg kvazi nyersanyaglelohely meg random kontent, ami siman ignoralhato. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 17:39:19
na sajnos nem kell olyan bolygó leszállásra számítani mint a star citizennél,gombnyomásos automata landolás lesz
Nem lehet a Foldre lejutni, kvazi elpusztult. Viszont a Marsra el lehet menni, ahogy irtad, ott lesz Cydonia, mint az elso kolonia :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.06.15. 10:49:16
Ami a legjobban tetszett a bemutatóban, mikor elsétál az opportunty marsjáró mellett (nyilván a Marson). Benne lesz a naprendszer, mennyire lesz kidolgozva a Föld?