Gregoryan: én pl. csak egyedül játszom és ez előtt soha nem játszottam FPS-el. G3 ruhát, fegyvert szerezz be. Nem tudom van-e PVE mérnökölt combat hajód, nem árt, sokat segít, kb.40-50%. Persze nem kötelező a direkt combat küldiket választani, de az upgradehez kellenek a bázisokon található "itemek" . Ezekből folyamatosan gyűjteni kell, amíg a ruhád nem lesz G5-ös, ezzel kicsit védettebb leszel. Ezek nem cserélhetőek be más itemre,goods-ra. Az assets-ek viszont igen. Az adat letöltést is érdemes minden épületben elvégezni, mert később is kellenek ezek nemcsak a sima upgradenél. Nekem 2,5 hónap alatt meglett a G5 domi. és G5 maverick ruha plusz a 3 plazma fegyver is már G5. Jelenleg a mérnökölést is lassan befejezem. Mármint az első setupra. Megmondom őszintén az audio masking az buff gyanús. A többi engi. dolog csak kicsi pluszt ad. Például ha menekülsz egy military bázisról mert lebuktál és el kell érned a 15 km távolságot, akkor jól jön a +2,5min. levegő. :) , ugyanis a 15 km előtt 4-5 mérnökölt enemy hajó szétlövi az srv-det és a lehívott hajód, vagy az Apexet is simán. Ilyenkor a küldi elvész. Nem árt, ha megtanulod a riasztó kikapcsolást és az authorisation-t is ki kell kapcs. Szóval én megfogadtam a tanácsot,hogy folyamatosan játék közben lehet és kell farmolni és közben a rutin is megjön. Természetesen nem kell a legnehezebb settlementekkel kezdeni , lehet az agro-t választani talán ez a legkönnyebb, persze a mission threat-je ne legyen 3-as nál nagyobb. Viszont az is tény az agrocultural bázisokban kevesebb farmolható anyag van. Utoljára szerkesztette: buke, 2022.02.12. 18:31:22
Hat, magambol kiindulva.... :D De tenyleg meg sem neztem, ahogy leszalltam a verdaval valasztottam az srv/urruhas gyaloglas kozul es fel sem teteleztem, hogy az srv-t valasztva meg azt is el lehet hagyni. Hiaba, a szokas nagy ur! Pedig bejartam jo par bolygot, jo par roncsot, bazist, stb., de mindig az volt a modszer, hogy a konda/aspe leparkolt a kozelben, en meg mentem a helyszinre es kozben figyeltem, hogy legyen eleg nafta az urruhaban.
Most mar csak arra vagyok kivancsi, hogy ha kiszallok az srvbol majd gyalog megyek vissza a hajomra, akkor a kiskocsi ott marad a bolygon, vagy automatikusan "felszippantja" azt is, mert amilyen benan dokkolok az srvvel, orulnek ennek a megoldasnak :)
Megvettem az Odyssey-t is a Gamehez. Eddig nincs sok sikerélmény benne ,mert egyedül tudok csak játszani, és mindig az a forgatókönyv hogy felveszek egy FPS feladatot, fél óra alatt megérkezek a helyszínre ahol péppé lőnek, majd utána köv 1 óra hogy visszaszerezzem a hajómat.
1, mit csinálok rosszul 2, van e itt 1-2 vállalkozó szellem akikhez be lehetne szállni coop-ba és együtt csapatni? Köszi előre is.
Szép szombatot mindenkinek! Greg Utoljára szerkesztette: gregoryan, 2022.02.12. 10:36:15
Erről jut eszembe, kíváncsi lennék mennyire zúgolódnának a játékosok, ha nem lehetne. Egy olyan kisebb forradalomra tippelnék.
a sztori haladt már valamit? én már pár hónapja nem toltam,de random thargoid állomás támadások voltak már. meg ugye az előttem szóló egyik képén lévő thargoid bázisról már van valami,vagy maradt ami eddig is volt ? :D
Béna lövölde? Nagyon szórakoztató :) Mind amikor területet foglaltok, mind amikor az üres, elhagyott településeken 8-an 10-en kergetnek és ki akarnak nyírni :)
Segítségre van szükség az NMLA hálózatának feltöréséhez
03 FEB 3308
*Pilóták Szövetsége FIGYELEM*
A Társult Terrorelhárító Egység erőfeszítéseket tett az NMLA sötétkommunikációs hálózatának felkutatására és megfejtésére.
A felkérést Saskia Landau kapitány, az ACT egyik társvezetője küldte:
"Az ACT azon dolgozik, hogy hozzáférjen az Omega Grid verziójához, amelyet titokzatos jótevők bocsátottak az NMLA rendelkezésére. Az IISS-től kirendelt ügynökeink többségét visszahívták, és néhány szenátusi vezető akadályozza az előrehaladásunkat. Ezért sürgősen szükségünk van független pilóták támogatására, akik hozzájárulnak a hálózat dekódolására irányuló szélesebb körű erőfeszítéseinkhez."
"Kezdetnek háromszögeltük egy Omega Grid jeladó lehetséges helyét valahol a HIP 290 rendszerben. Ha sikerül megtalálni, az megerősíti a stratégiánkat, és gyorsan további felfedezésekhez vezethet."
"Az ezen a hálózaton keresztül továbbított üzenetek valószínűleg titkosítva vannak. Az elemzőink más adatokból összeállítottak egy részleges rejtjelkulcsot. A jeladóból visszaszerzett fájlok segíthetnek a rejtjelezés többi részének kikövetkeztetésében."
"Ha a HIP 290 rendszerben lévő jeladót megtalálják, minden pilóta, aki beolvassa, további utasításokra számíthat a következő napokban."
Itt Torquatus. Hagyd abba a munkát egy új NMLA figura létrehozásán. Egyetlen létező jelöltnek sincs elegendő támogatottsága ahhoz, hogy leváltsa a Theta hetest. A mártíromsága várható volt, de sajnos idő előtt bekövetkezett. Egyelőre koncentrálj arra, hogy elkerüld a lebukást. Lesz még más lehetőség a megmaradt Duvaln eltávolítására.
>És lehet a leszálló bázisokon,felszíni városokban,termekben is mászkálni,mint pl a Star Citizenben? Igen, a legtöbb bázis tele van loottal (szekrények, ládák, tárolók, stb.), de vigyázz ha fosztogatsz, mert őrség is van és szkenelnek elég sokszor, ami nem jön jól, ha épp valaki szekrényéből valami csempész holmit tettél zsebre :)
> az SRVből is ki lehet szállni? Nem, viszont amikor a hajóddal landolsz valahol, választhatsz, hogy SRV-vel hagyod el a hajódat vagy gyalog, űrruhában.
Köszönöm szépen! És lehet a leszálló bázisokon,felszíni városokban,termekben is mászkálni,mint pl a Star Citizenben? Mondjuk ez a béna lövölde,helyet jobb lenne egy pl egy No Man sky féle felfedezősdi.vagy valami rpg elemekkel megspékelve...stb. ilyen lövöldére sok alternatíva van.De ettől függetlenül meg fogom venni mert gondolom bárhol ki lehet szállni és mászkálni?az SRVből is ki lehet szállni?
ChuckYeager: * még valami: ezeknél a lentebb leírt feladatoknak van illegális verziója is, de nem érdemes belemenni,mert növeli a hírhedtési szintet sajna. Többször jártam így. Nem elég,hogy wanted lettem még ez is. Sőt volt olyan LEGÁLIS mission, ahol amint kilőttem a delikvenst rögtön wanted lettem :) Úgyhogy van mit javítani a küldetéseken, mert így elég gáz. Megnéztem ezeknél van talán ritka materiál , de nincs. Amíg az optimalizálással foglalkoznak ezek a hibák nem hiszem,hogy javítva lesznek. Nem kezdem leírni a zavaró bugokat, mert sokaknak elmegy az egésztől a kedve. Mindezek ellenére jót szórakoztam az elmúlt hónapokban, csak hát állandóan nagyrészt az alap szintet kínálja a board így már unalmas kicsit. Katonai THreat 5 kellene, itt még lenne izgalom :) Ilyen ritkán jön össze. :)
ChuckYeager: Combat jellegű küldetésekből van többféle is. A legtöbb megoldható részben hajóval is /mérnökölt,harci hajóra gondolok/, de a végén csak ki kell szállni a kényelmes ülésből. Kivételt az olyan katonai bázisok jelentenek, ahol kőröz 1-4 mérnökölt hajó, amelyek maximálisam védik a bázis...nem lehet bejutni...szolóban nem. Ilyenkor marad az Apex. A csoportos likvidálós missionoknál 2 féle van: 1. sima RAID felirat /céltábla nyíl nélkül/ néhány embert kell levadászni, persze előtte neked kell kikeresni a bázisukat a frakció neve alapján. Többször találkoztam itt olyan bugos jelenséggel, hogy nem volt senki a kontrollált settlementben. Ilyenkor le kell scannelni az egész bolygót és ha van roncs szignál ott esetleg jöhetnek. 2. SETTLEMENT RAID : itt a céltábla közepébe nyíl mutat és itt mindenkit le kell mészárolni és nem halhatsz meg, mert bukod a küldetést. Előzőnél meghalás után újra mehetsz a további személyeket eliminálni. Ezek elég nehezek egy kezdő játékosnak, engem novemberben sokszor kilőttek az elején,aztán szép lassan meglett a rutinom, játék közben 60 nap alatt összegyűjtöttem a G5 -höz szükséges materiálokat, így már a threat 3-as feladatok kicsit unalmasak is, nehezen találok threat 5-öst. Mivel a kulcsfontosságú materiálok egy része már lepotyogott , így hát elindultam a kolóniára és feloldottam az összes gyalogos mérnököt. Itt ugyanis kevesebb mérnök kínálja szolgáltatásait az összes módosításhoz és a feloldásuk gyerek játék a bubihoz képest. Visszatérve a settlement raid-re lehet nyílt csatában lassan leszalámizni a kommandósokat, sok meneküléssel, ugrálással stb. Lehet kikapcsolni a riasztót ---ha megtalálható egyáltalán---, és lehet orvlövészként 1 pontból kilőni a guardok nagy részét / ehhez már kell az audio masking módosítás /, lehet E-breach-et /anarchia rendszerekben kapható/ használva először bejutni a riasztó közeli helyre, itt pár másodperc alatt kilőni a kommandósokat és a riasztót közben gyorsan kikapcsolni ---a nagy kavarodásban és egyébként SEM fogják visszakapcsolni már. Ez a tapasztalatom.Tehát nem az összes védelmi erő fog Rád szállni. A riasztó kikapcsolása után a technikai védelmi eszközöket is ki kell kapcsolni. Különösen fontos ez a katonai settlementekben az elmenekülés miatt a végén. Itt a góliát nevű óriás drón, ami veszélyes, ezt én az arra alkamas helyen mérnökölt corvettel rakétákkal el tudom intézni, de ilyen hely inkább csak küldetésen kívüli kisebb bázisok, ill. a skorpió nevű SRV-vel, amikor már megfogyatkoztak a katonák, különben szétlövik az srv-t. Szóval sok kitartás kell az elején, érdemes megtalálni a bubiban a G3 ruhákat és fegyvereket, ami csak pár óra pluszt jelent. Ehhez a nagy populációjú, demokratikus, hightech, high secu., rendszerek outpostjait és felszíni nagy állomásait kell keresni. Van egy másik tipp is ... ez tényleg nem jut most eszembe. Majd valaki leírja lényeg az anarchia rendszerekkel kapcsolatos ?? Utoljára szerkesztette: buke, 2022.02.02. 11:06:05
Az AI nem a legélesebb kés a fiókban, de képes megölni, ha nem figyelsz. Gyalogos küldetések jelenleg:
Assassination Mission
Players could take an all guns blazing approach and go into the settlement and shoot as many people as possible until they come across their mission target and then take them out. Alternatively players could take a more ‘considered approach’ by: Finding an information terminal in the settlement and gain authorisation via a hacking device or by scanning AI in the settlement Lock on to the chosen mission target by highlighting their location Track them down using various other tools to circumvent security measures before assassinating them. If you require back-up should the mission go wrong then you would be able to have a team mate outside the settlement acting as a ‘getaway driver’.
Scavenging Mission
Mission givers might give you information about an abandoned ship or wreck by getting your attention and making a case as to why you should visit it. Using your scanning equipment you can then find the location of the agreed target. Many of the targets will be in the same system as you are in, you won’t always be required to fly long distances to do them. Inside the crashed ship there might be quite a lot of wreckage with loot that is either visible or in boxes which may require breaking open. Some will require special tools to access them. Small items can be carried by the player, others will require an SRV to carry them. The specified item can then be returned to the mission giver who will pay you for it. Anything else you find can be sold at stores. Scavenging can be done without a mission and it will be possible to follow other players to mission sites and steal their cache.
Power Core Missions
All settlement/ports have a reactor building which contains a power core which is used to power a location and without which it loses all lighting, door lock down etc. These power cores can be used within a mission as well as being the focus of a mission themselves. For instance: A player might accept a mission to power up a settlement which has no power core. This would involve travelling to another settlement with a power core given to them by the mission giver, gaining access to the building and powering it up. There are also mission extensions which would then involve putting out any fires and re-pressurising buildings in the settlement. Within those mission extensions there is also the opportunity for further events to take place such as: Pirates or scavengers being inside settlement who would have to be avoided or taken out. A dropship arriving despoiting ‘Tier 5’ NPC troops to stop you from completing the mission. An alternative is that players could be asked to steal a power core to power back up a station which is currently not working. An example of this type of mission can be seen by watching the Odyssey playthough mission as seen below.
Delivery Mission
Obtained by interacting with designated NPC contacts on planetary surfaces. They will give you an item to take to a specified place or contact.
Köszi.Egyébként ez a mászkálos küldik kimerülnek abban ,hogy lövöldözni a másikra?ráadásul ebben a vidiben is látszik ,hogy az ellnfél gyakorlatilag egy álló,statikus céltábla?!
A videós CPU-ja átlagosan úgy 15%-al gyengébb, mint a tiéd. HD felbontásnál és High beállítások mellett így megy neki a 8-as frissítéssel. (Most a 10.-nél tartunk) :
A hajókban egyelőre nem lehet caplatni. Miután megvetted az Odyssey-t, akkor az indításkor tudod majd kiválasztani, hogy ebben, vagy a Horizons "üzemmódban" induljon-e el a program.
Üdv.Tervezem az Odessey megvenni.Mennyire rontja le a játékot?Mert az olvastam ,hogy az alap játék Fps-t is lerontja illetve az egész játékmenetett.i5-9400f proci Gigabyte 1660 6gb vidi kártya 16giga RAM-om van.Ezen a Horizon tükörsimán fut,(és kb minden). Vegyem ne vegyem?Nagyon teteszik a mászkálás...A hajóba is lehet mászkálni?Köszi
FSS - Full Spectrum System Scanner, amikor a "távcsővel" végignézed az égitesteket. DSS - Detailed Surface Scanner, amikor közelről feltérképezed szondákkal. FD - First Discovery, amikor te szkenneled és/vagy szondázod elsőként.
Ha szkennelésre adod a fejed,egy kis adalék.Érdemes figyelni,hogy az adott bolygó terraformálható-e,ugyanis az a szondázás után nagyságrendekkel többet fizet.
As of January 20, 2022, only 0.05% of the galaxy, or exactly 222,083,678 unique star systems, had been explored.
Én úgy emlékszem, hogy a játék kezdetén is megvolt a nagy hatótávolságú szkenner, ami mindent látott, csak 1,5M volt az ára. A bubitól távolabb nem egy olyan rendszerrel találkoztam, ahol nem volt felfedezve minden, mert a másik csillag nagyon messze volt és oda nem ment el a felfedező. Az első csillag több ezer Ls környéke viszont fel volt fedezve. Régebben 2 név került egy égitestre. Az első, aki felfedezte. A második, aki le is szkennelte. De, ha jól emlékszem, akkor a 2. név egy frissítés és felfedezés módosítás keretében vált lehetségessé. Ma nem tudom, hogy megy ez. Eleve, mikor a rendszerbe ugrasz és szkennelsz, akkor mindem égitest felfedezésre kerül. Aztán a szkenner játékkal azonosítod a fajtáját. Majd odarepülsz és megszondázod. Vagyis háromszor fedezed fel ugyanazt.
Minél távolabb jársz a Bubitól, annál nagyobb az esélye, hogy még felfedezetlen rendszert találsz. Konkrét távolságot szerintem nincs értelme írni, mert bármilyen két, egymástól x távolságra lévő rendszer között akadhat jó néhány, ami még felfedezetlen.
Vannak irányok, amiket viszonylag sűrűn használnak, pl. Colonia vagy a Sagittarius A* felé. Itt is sokan a neutron highway-hez igazodva tervezik meg az útvonalat, azaz a neutron csillagokat használják elsődlegesen a hosszútávú ugrásokhoz, ezzel is rövidítve az utazás idejét. Ha pedig valaki nem használja a neutron csillagokat, akkor elsődlegesen olyan rendszerekre fog szűrni az útvonal tervezésekor, amiknél tankolni lehet. Mivel még mindig a legrövidebb útvonal az egyenes, ezért sokan igyekeznek az úti céljuk felé is egyenes irányba haladni, nagyjából a galaxis középső rétegében. Mások a spirálkar ívét követik, lévén a tankolásra alkalmas csillagok is itt helyezkednek el a legsűrűbben.
Ha az útvonal tervezésekor a fentiektől eltérsz, akkor nagyobb eséllyel fogsz olyan rendszert találni, ahol még nem járt senki. Persze az ugrótávra, és az üzemanyag felhasználásra illik odafigyelni, nehogy olyan rendszerbe ugorj, ahonnan aztán nem tudsz tovább menni. A saját felfedezőutam során a célom Colonia volt, de tettem néhány kisebb-nagyobb kitérőt. Nagyrészt a spirálkar vonalát követtem, de a tervezés során az útba eső gázfelhők felé tértem ki. Így a végleges útvonalam az egyenestől és a galaktikus síktól is jelentősen eltért. Coloniától vissza már nagyobbrészt a neutron csillagokat használtam. Ennek köszönhetően néhány rendszerhez be is került a nevem.
Azt is érdemes tudni, hogy a játék kezdetén az érzékelők másként működtek. Szép számmal akadnak olyan rendszerek ma is, amikben csak a központi csillag, és a hozzá legközelebb eső égitestek lettek beazonosítva. A rendszer távolabbi objektumait az első időszakban használt szenzorok nem érték el, csak akkor, ha közvetlen közelébe repültél. Illetve a bolygók feltérképezése sem történt meg sok helyen. Szóval akad még bőven olyan hely, ahova az ember nevét bejegyezhetik első felfedezőként, vagy első feltérképezőként. Gondolom abban nem volt változás, hogy még mindig a földszerű, az ammónia vagy éppen a víz bolygók megtalálásáért fizetnek a legtöbbet. (Az árakról lehet táblázatokat találni, egy kis kereséssel.) Ha egy rendszerbe belépve a discovery scanner elsütése után ilyenekre utaló jeleket találsz, akkor azokat akár feltérképezni is érdemes.
Csak egy tipp, ami anno mukodott, iden nem tudom, nem neztem: az emberek/pilotak tobbsege az elso par evben "egyenesen"/"sikban" - tudom, hogy hulye a kifejezes - indult el, es fedezett fel teruleteket. Viszont ha elindultal "le" vagy "fel" a galaxisban, sokkal hamarabb talaltal felfedezetlen rendszereket :)
Én is 6600GT-vel kezdtem. Aztán HD4770 Formula, majd 750Ti, majd 980Ti és most 6800XT. Ha 5-ös szériás AMD procid van, akkor bekapcsolható a Smart Access Memory funkció, ami tényleg hoz pár FPS-t. Csak ezért van AMD VGA a gépben.
960gtx 2gb - egy 6600 gt-t valtottam le erre anno, sok-sok eve, es bar a performancera nem emlekszem, de az biztos, hogy az elite anno 1080ban medum/high beallitasok mellett tokeletesen ment, mind a regi frontier kliens, mind a steames. Ez meg a premier koruli idoszak volt, vagyis nem nagyon lehet osszehasonlitani a mostani verzioval, annyi extra megjelent azota. De az biztos, hogy a 960 gtx egy stabil es nagyon jo kartya volt, sosem hagyott cserben, csak megoregedett. Manapsag mar nagyon kevesnek tunik, de szerintem 720p-t high beallitasokkal meg talan elviszi.
1060 gtx 6gb - ez jott a sorban, es ezzel jatszottam egeszen a tavaly oszig. Szerintem az egyik legjobb gamer kartya, nem volt olyan jatek, meg a 2020 utan megjelentek kozott sem, amit ne vitt volna 1080-ban medium/high beallitasokkal. Elite maxra tolva tokeletesen ment, igaz az Odyssey elso par honapja kifogott rajta, visszabb kellett vennem a minosegbol ha tartani akartam a 40-50 fpst gyalogolva. Ha nem szalltam ki a verdabol, ultra 1080p stabil 60fps.
3060ti rtx - osszel kaptam egy ismerostol egy telefont es kb 170k korul (beszerzesi aron) sikerult behuzni. Azota minden jatek ultran, ahol van RTX es minden nvidias ketyere bekapcsolva es stabil 60 fps (ennyit tud a monitorom, az lesz a kovetkezo csere), es van ahol meg a 2-4k is egesz jol muzsikal, bar en vakeger vagyok, nem szoktam eroltetni nekem eleg az alap. Eliteben ultran a hajobol kiszallva is tartja a 50-60 fpst - akcio kozben is -, de azt tudni kell, hogy az Odysseyben valami nagyon el van cseszve, szinte mindenkinel furcsa dolgokat produkal/vacakol az fps ketlabon maszkalva, akarmilyen eros geped is van.
2060-asom sosem volt, azt a generaciot atugrottam, de manapsag annyira dragak a kartyak, hogy nem biztos, megeri bevallalni egy 2060-ast, maximum ha ismerostol veszed vagy kapod kolcson. 3080 jelenleg meg aranyarban kaphato (ha kaphato), fel milliot nincs az az isten, hogy kifizessen erte epeszu ember, egy 220k-s kartyarol beszelunk. 3090 meg jelenleg a csucs, bar ahogy hallom, hamarosan jonnek a 40-es szeriak, igy lehet, hogy 1-2 even belul valtoznak az eroviszonyok. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.01.22. 20:21:16
Köszi, ez nagy segítség volt. De huhh, semmiképpen sem szeretnék alaplapot és memóriát cserélni, ezekkel még egy jódarabig elvagyok. Asszem a 2060 lesz a megoldás, de egyenlőre várok. 250E körül mozog nagyjából...:(
A 960 nagytesója lenne a jelenlegi legújabb kártyák terén a 3060 vagy 6600XT. Egyel korábbi generáció esetén a 2060 nvidia oldalon. A másikat nem tudom. A 3060 mindenképp értékelhető előrelépés lenne. Sőt, a most megjelent 6500XT is. A kérdés az, hogy megéri-e ez neked a jelenlegi árak mellett és, hogy mi az, ami kapható is belőlük. Általában a 3090 vagy 6900XT elérhető, mert ezekből még a játékosok is keveset vásárolnak. De ezek a VGA-k tetejét képviselik. Ami ezeken nem fut el jól, az rosszul van megírva. Viszont ezek már PCIex16 v4.0-ás csatolásúak. Vagyis, ha ki is akarod használni a kártyákat, akkor új alaplap és processzor is kell és ezzel egyidejűleg új memóriák is. DDR4 még olcsó, ellenben az új DDR5-tel, ami drága és még nem jobb játékok alatt, mint az előd. Ha mindenképp előre szeretnél lépni, akkor talán a 20-as szériából kellene egy kártyát választanod. Mondjuk egy 2060 Ti vagy Super személyében. A Super-t sokan szerették megvenni. Ha nem ilyenek lennének az árak, akkor azt mondanám, hogy 2080 Ti.
Köszi az infót. Félmegoldást nem szeretnék, akkor egyenlőre inkább marad a GTX 960. Van esetleg valakinek konkrét tapasztalata videokártya téren, ami ertékelhető előrelépés lenne?
Elvileg alapból 1440 tonnányi rakományt tud hordozni és ebből fog még levonódni a felszerelések súlya. Bolygóra nem szállhat le, de az ugrási távolsága nagyobb lesz, mint a Type-9esnek. Amennyiben nem változtatnak majd rajta és egyáltalán kiadják valamikor.
A bányászatot, vagy inkább a kitermelt nyersanyagok eladási árának kezelését némileg megtekergették egy ideje, szóval a régi legendás összegekről szóló írásokat, videókat ne vegyétek alapnak! Illetve olyan videók is akadnak, ahol előre feltérképezték a lelőhelyet, így keresgélés nélkül célirányosan mennek az értékes sziklákhoz, hogy aztán villantsanak egy olyat, hogy egy óra alatt egy kisebb vagyont kerestek. A fentiek ellenére még mindig szép összegeket lehet bányászattal termelni.
Lézeres bányászat esetében nincs szükség sem RES-ekre, sem hotspot-okra. Sőt a RES-eket érdemes is elkerülni, mert ott rendszeresen újra és újra megjelennek NPC-k és kallózok. A gyűrűk bármely részén lehet bányászni, a nyersanyagok nem csak a RES-ekben vannak jelen. A kulcsszavak, ahogy már többen is írtuk a pristine és a metalic. Az alábbi linken lévő oldal, pont ilyen rendszerek keresésében segít. http://edtools.ddns.net/
Miután megérkeztél a célrendszerbe, és a kiválasztott bolygó közelébe, a Detailed Surface Scanner segítségével térképezd fel a gyűrűrendszert. Ha összetett gyűrűrendszerről van szó, nézd meg, melyik rétege az, ami fémes. Ezt a gyűrűt közelítsd meg, a sebességedet folyamatosan csökkentve. Amikor már látszanak a sziklák, manuálisan lépj ki SC-ből, hogy a vészkilépés okozta sérüléseket elkerüld. Várd meg, amíg a szokásos npc kalózok vagy rendfenntartók lescannelik a hajódat, utána kezdődhet a bányászat. Ahhoz, hogy ne kavarodj meg a sziklák között, válasz egy tájékozódási pontot! Én rendszerint a gyűrűrendszerrel körbevett bolygót jelölöm ki navigációs célként, és felé haladva kezdek kutatni a sziklák között. Ezzel elkerülheted azt, hogy véletlenül ugyan annak a sziklának ess neki, mint amit előzőleg már kitermeltél. Lézeres bányászatnál nincs igazán szükséged a Pulse Wave Analyser-re, ez magbányászatnál hasznos. Lézeres bányászatnál marad a szerencse és a megérzés. Nekem mindig a kisebb vagy közepes méretű sziklákkal volt szerencsém. Voltak olyan elméletek, hogy adott gyűrűben mindig adott formájú és méretű kövek rejtik a nagyobb nyersanyag mennyiséget, de nem tudom ez mennyire megalapozott. Szóval ha egyszer kitapasztaltad, hogy melyik szikla típus a nyerő, a továbbiakban is érdemes hasonlókat keresni. Ha találtál egy szimpatikus követ, vizsgáld meg prospector limpet segítségével. (A prospector limpet használata automatikusan növeli a kitermelhető nyersanyag mennyiségét is!) Ezt követően megkapod a szikla összetételét, a kitermelhető nyersanyag mennyiségét, és ez alapján el tudod dönteni, hogy érdemes-e nekiesni. Ha alacsony az érc tartalom irány a következő szikla az útvonaladon. Ha kellően magas az érc tartalom, vagy ritkább, értékesebb érceket tartalmaz, akkor kezdődhet a fúrás. Közelítsd meg a követ. A biztonságos távolság meghatározásában nekem a leszállófények segítenek, ha látom visszaverődni a kőről, akkor már elég közel vagyok hozzá, és érdemes lassítani, nehogy koccanás legyen belőle. Nyisd ki a rakteredet, enged ki a collector limpeteket előre kijelölt cél nélkül, majd ess neki a kőnek a lézerekkel. Mivel prospector limpettel felmérted a követ előzőleg, ezért látni fogod a még kitermelhető nyersanyag mennyiségét. A kő körüli helyezkedés közben figyelj arra, hogy a limpetek nehogy sziklának ütközzenek repülés közben, mert az korai halálukat fogja okozni. Ezért érdemes lassabban forgó, egyenletesebb felszínű, magányosabb sziklákat választani. Ha végeztél egy kővel, kezd le keresni a következő célpontot, amíg a limpetek pakolnak. Sokszor a szomszédos sziklák vannak annyira közel, hogy a prospector limpet elérje őket amíg várakozol. Amikor a következő szikla felé haladsz, érdemes a rakteret nyitva hagyni, ezzel lényegében a sebességedet korlátozva. Így biztos, hogy nem fogsz annyira felgyorsítani, hogy a begyűjtő limpetek lemaradjanak és eldurranjanak. Érdemes a tűzgombot leválasztani a menükben való matatás gombjairól (bár konzolon ez nem tudom mennyire megoldható), így folyamatosan tudsz tüzelni a bányászlézerrel, és közben a jobb oldali panelon szemmel tudod tartani a finomító működését is, illetve szükség esetén be is tudsz avatkozni. És ahogy írtuk, a bal oldali panelon be lehet állítani, hogy melyik nyersanyagokra nincs szükséged. Így ezeket a limpetek már be sem gyűjtik, így nem kell a finomítóból vagy a raktérből kiszórnod őket. (Arról nem is beszélve, ha nincs beállítva szűrés, akkor a raktérből kiszórt cuccokat is megpróbálják visszahozni a begyűjtők...) Én bányászat előtt a rakteret a 2/3-ig vagy 3/4-ig megtöltöm limpetekkel. Nekem ez az optimális mennyiség, rendszerint ahogy telik a raktér, a limpetek ugyan olyan arányban fogynak.
A magbányászat a lézeres módszertől lényegesen eltér. Ebben az esetben bányászlézert nem is érdemes a hajóra rakni, mert nem lesz rá szükség. Viszont szükség lesz Pulse Wave Analyser, és vagy Abrasion Blaster + Seismic Charge Launcher párosra, vagy Sub-surface Displacement Missile-ra. A gyűrű kiválasztása és megközelítése azonos az előző módszerhez. De itt kimondottan a hotspot-okat kell keresni. A szokásos módon megközelíted a hotspot-ot, kilépsz SC-ből, megvárod hogy lescanneljenek, aztán hajrá. A hotspot szélét érdemes becélozni, és a közepe felé érdemes haladni. Ennél a módszernél hasznos, ha jó a kilátás a hajóból. Mivel rendszerint felfelé és oldalra könnyebb nézelődni, ezért úgy helyezkedem, hogy a gyűrű felettem legyen, és rendszerint nem megyek be a sűrűjébe amíg nem muszáj. A Pulse Wave Analyser pingetésekor az értékes sziklák fényleni kezdenek, de ezek közül sem mindegyik nyerő. Nekünk azok kellenek, amik értékes magot tartalmaznak, és repedések vannak a felszínén. Ezeknek a színe pingetéskor eltér a többitől. (Erről érdemes videót keresni, mert nehezen lehet elmagyarázni.) A repedések a sziklát megközelítve szabad szemmel is láthatók. Ha ilyen követ találtál, jöhet a prospector limpet. A limpet scennelése meg fogja mutatni azokat a töréspontokat, ahova a Seismic Charge Launcher tölteteit ki kell helyezni, illetve ezeknek az erősségét is jelezni fogja. A cél az, hogy a kihelyezett töltetek elég erősek legyenek a szikla széthasításához, de ne legyenek túl erősek a mag roncsolásához. Kell hozzá némi gyakorlat. Ha egy töltet túl erős lett, a bal oldali panelen még tudod hatástalanítani, és lehet újra próbálkozni, csak az időből ne fuss ki. Ha végeztél a töltetekkel húzódj el a sziklától a robbantás előtt. Miután a szikla széthasadt, nyisd ki a raktered, enged ki a begyűjtőket. A következő lépés, hogy a széthasadt darabok felszínéről az Abrasion Blaster-rel leszedd az értékes kristályokat, amiket a drónok utána be tudnak gyűjteni. Ha végeztél lehet keresni a következő célpontot. A Sub-surface Displacement Missile használata abban tér el, hogy nem hasítod szét a sziklát. Helyette a repedéseket célzod meg a rakétákkal, amik aztán vakondként befúrják magukat. Ahogy a rakéta mélyebre halad ott kell robbantani, ahol eléri a kékkel jelölt rétegeket. Mindezt addig ismételve, amíg van mit kitermelni. Ennek a hatásfoka valamivel alacsonyabb, mint a hasításos módszeré, viszont kevesebb felszerelés kell hozzá. Az Abrasion Blaster elméletben önmagában is használható, mert a sziklák felszínén is lehet találni kristályokat. Ehhez van szükség a legkevesebb felszerelésre, így kisebb hajóval is lehet próbálkozni. Viszont a felszíni kristályok értéke is alacsonyabb szokott lenni, mint amik a magban találhatóak.
Elméletben magbányászattal bármely gyűrűrendszerben lehet próbálkozni, mert szinte mindenhol vannak hotspotok. Néhány esetben akár egymást átfedő hotspot-ok is találhatóak. Tehát ebben az esetben nem igazán számít a fenti kitétel, hogy pristine és metalic rendszereket érdemes keresni. A gyűrű összetételétől (köves, fémes, jég) függ, hogy milyen hotspotokat lehet találni. Void opal pl. csak jeges gyűrűkben fordul elő.
Azt is érdemes tudni, hogy a bányászható sziklák perzisztensek, és 24 óránként resetelődnek. Szóval minél többen bányásztak előtted az adott lelőhelyen, annál kisebb az esélye, hogy értékes sziklákat fogsz találni. Ezért is érdemes a Bubi külső vidékein, vagy attól távolabb keresgélni. A központi lelőhelyekhez képest kevesebb a játékos, így nagyobb az esély arra, hogy értékes anyagokat találj.
Jó szerencsét! Utoljára szerkesztette: Gabo, 2022.01.21. 11:15:01
A hivatalos gépigény: #23300 Véleményem szerint egy 1060-as kártyával is kompromisszumot kell kötni, hogy vagy egy picivel több képkocka másodpercenként, vagy egy picivel szebb játék. A 60 fps-t valószínüleg ezzel sem érnéd el, mert még mindig vannak optimalizálási hibák az Odyssey-ben. Most videókártyát venni meg finoman szólva sem a tesco gazdaságos megoldások közé tartozik.
Ez ilyen. Van akinek nagy mázlija van (érti a dolgot), másoknak meg nem. Nekem sem volt. Kerestem és találtam is megfelelő jelölésű gyűrűket, megfelelő anyaggal, de olyan mennyiségben sosem, hogy jól meggazdagodhassak. Legalábbis az óradíj soha meg sem közelítette a mások által leírtat. Lehet, hogy az a gond, hogy ebből indultam ki és ez okozta a csalódást is. Amúgy a bányászatot szerettem. Csak amikor direkt vadászol és lövöldözöd ki a limpeteket szkenneléshez. Nem találsz semmi vártat, így elbizonytalanodsz, hogy már milyen messze mentél a RES-től és semmi, vajon jól csinálod? Aztán el is megy az ember kedve tőle, mert mással jobban lehet keresni.
De ha már beléptem...Szóval szeretném frissiteni a gépem (aláírásomban), leginkább Odyssey miatt. Szerintem a VGA a szük keresztmetszet. Milyen kariban kellene gondolkodnom, hogy high/ultra beállításon menjen? A meglévő GTX 960-al médiumon teljesen rendben fut. Évek óta nem követem a témát, foggalmam sincs mi van most a piacon, tök vakon vagyok, csak azt tudom hogy kúúrv@drága minden.
Meg kell keresni a megfelelő helyet, lehetőleg "pristine reserve" legyen az infóban és pl metallic ring. És be tudod állítani (asszem a terget panelen), hogy a limpetek mit szedjenek fel, úgy nem hordják tele értéktelen cuccal a raktered. A deep core mining kicsit összetetteb, de az sem bonyi, de van rengeteg jó leírás meg video netszerte. Utoljára szerkesztette: LV 426, 2022.01.20. 21:06:40
Hát ez a bányászat.... Nagyon nem hozza a dellát! Van már pytonom.Felszereltem bányászatra és iszonyat sok vizet tudok vele szerezni... Meg az összes értéktelent meg találom! Akár milyen drága anyag hospotjára megyek sose talalkozok vele... Mindenfélét szkennelek meg analizálok...de sömmi! Próbaltam robbantani is...sikerűlt....nem elsőre de siker! Hááát...nem volt katarzis... Órákat eltudok szöszmötölni a repkedő sziklák közöt...meg nagyon vagány is...de a pénzt azt bizony nem hozza! Biztos nem jól csinálom.
Saját telepítővel telepítem és úgy néz ki működik, amit írtál. Köszi!
Abban tudna valaki segíteni, hogy miként lehet a telepítési helyet megadni a játék telepítésekor?
Tehát én pl. a E:\GAMES\ELITE mappába szeretném telepíteni, nem találom, hogy ezt hogyan lehet megadni a telepítésnél.
Igen, a felszini landing pad "foglaltsaga" az, ami meghatarozza a leszallast, ha mar a "melygarazsban" van a hajo, akkor az mar ki lett vonva az egyenletbol. Viszont en is ugy emlekszem, hogy az instanceok azert vannak (normal ter, cz, high/low res, stb.), mert performance miatt limitalva van az egyszerre egy helyen levo hajok (ai+cmdr) szama, igy gondolom a space legs is korlatozva van ilyen szempontbol. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.01.16. 11:50:38
Az meg csak most ugrott be, hogy a Vulture-nek, Chieftain-nek, és a hozzájuk hasonló hajóknak, melyeknek rövid az orra és a pilótafülke közvetlenül elől van, akad egy igen kedvező tulajdonsága. Kb. az összes olyan felszíni küldetést, ahol a feladat az adott bázis info tornyának a scannelése, közvetlenül a hajóból el lehet intézni, anélkül, hogy az SRV-vel kellene szenvedni. A Vulture különösen jó ezen a téren. Mivel kicsi, kényelmesen be lehet repülni vele az épületek közé, így a légvédelem és a skimmerek sem okoznak túl sok problémát. Az ember szépen berepül a bázisra, elvégzi a scannelést, s mire a védelem magához tér, már boostolva húz vissza orbitális pályára.
Nincs 200 hely egy állomáson sem. Azt nem tudom, hogy, ha beparkolsz a mélygarázsba, akkor enged-e a kinti platformra másik hajót parkolni. Amíg kint vagy, addig biztos, hogy nem. És mintha lennének session-ok is. De ebben nem vagyok biztos. Nagy játékos tömeggel EVE-ben találkoztam. Ott nincsenek session-ok. Ellenben van időlassítás. Yita-n elég gyakran volt. 1000 játékos egy rendszerben azért elég durva.
Hat, ha a 200 jatekos mindegyike eppen az adott allomason dokkol es kiszallt a hajojabol, akkor igen, akkor osszefuthatsz veluk a barban, a kereskedoknel, a hangarban, stb - allomastol fuggoen - bar nem hiszem, hogy engedne a kliens ennyi jatekost egyszerre egy allomasra :)
Regen, amikor buszozassal lehetett jol keresni, erdemes volt az osszes jatekmodot vegiglatogatni es ott begyujteni az utasokat az adott celallomasra, mert akkor meg ujra es ujra generalta a feladatokat a rendszer. Par eve ezt javitottak, most mar minden feladat minden jatekmodban azonos, egy relog nem general ujat.
Egyrészt igen, nameg ha egyszer ez egy többjátékos rpg, akkor hogy jövök én ahhoz, hogy egyszerűen csak kitörlöm az összes többi játékost :) nekem valahogy ez kicsit cheat kategória, régebben írtam erről kicsit bővebben. Performance lag miatt viszont néha betöltöttem így is, a nagyobb állomásokon számított valamit. Apropó, hogy működik ez pontosan Odyssey-ben egy állomáson? Ott mászkál a lobby teremben az a 200 játékos, aki éppen open-ben játszik?
Lehet, hogy arra gondol, hogy hiába solo, akkor is kell neki a szerver és akkor is nyomot hagynak más játékosok. Vagyis hiába solo-zól, eltűnhet a cucc az állomásról, drágább lesz, vagy épp nem kell annyi, túl olcsón veszik. Felfedezés esetén is jegyzi a játékosokat a rendszer. Szóval csak épp annyira solo a játék, hogy nem futsz össze senkivel, nem kell pvp-re készülnöd. Ellenben a pve él.
A Vulture nagyon tuti hajó, főleg, ha valaki tud fix fegyverzettel lőni. Annak durva a sebzése. Viszont nagyon érdemes kimérnökölni, hogy a maxot ki lehessen belőle hozni.
Arpad82: " A Solo tiszta átverés :) " Kíváncsi lennék mi alapján gondolod ezt ? Én csak szolóban játszom ( illetve privát csoportban a saját acc.jaimmal. ) így hatékonyabb pl. a pénz keresés. Amúgy szimulátorok érdekelnek, ott sem a multi felé hajlok. UI:egyszer be kellett lépnem az open-ba valamit meg kellett néznem, rögtön kilőttek fontos helyen, ill. a tag azt hitte,de előre készültem : a combat log megoldotta a problémát.
A Vulture jól megépítve és tuningolva egy igen csak szívós kis rohadék tud lenni. Jól manöverezhető, viszonylag gyors, és annak ellenére, hogy S méretű hajó, két L-es fegyverfelfüggesztéssel rendelkezik. Ez utóbbi ugyan sok variálást nem tesz lehetővé, de a hajó így is bőven a mérettartománya fölött tud ütni. Rendfenntartásra, visszafogottabb fejvadászkodásra remekül használható. Tökéletes arra, hogy megtanuld vele, hogyan lehet a harcban életben maradni. Jól használható olyan RES-ekben, ahol rajtad kívül a helyi karhatalom is képviselteti magát. Melléjük szegődve nyugodtan lehet piszkálni a kalózokat, így megoszlik a fenyegetés, amit egy-egy ellenséges kötelék jelenthet. Az enyém valahogy így lett felszerelve: Someone Else's Problem
A Type-6 is teljesen jó lesz bányászatra. Nem megy fel rá a legnagyobb finomító szerintem, de egy kisebb is bőven elég arra, hogy egy kis tapasztalatot szerezz a módszerekről, lehetőségekről. Aztán, ha bejön a dolog, akkor átszerelheted az Asp-t. Később meg vehetsz Python-t. A kavicsrobbantásoknál jó, ha van egy jól manőverezhető hajó. Ettől függetlenül Anaconda-val is lehet robbantani és gyűjtögetni. Robbantásnál arra figyelj, hogy elég messze légy a kavicstól. Pár km már elég. Illetve jó, ha a Sys-en van az összes pötty. Ha csak lézerrel csinálod, akkor meg mindegy, mert odaállsz és tolod neki kimerülésig. A limpetek meg szedegetnek. Arra kell figyelni, hogy olyat fúrj, amilyen cucc van a finomítóban vagy mindig ki kell dobálni az éppen aktuálisan nem kellőt.
Igazábolnsemmi okod nincs solo modon kivül másban lenni ;-)
Van nekem a karácsonyi küldiből két hajóm:vulture,imperial courier. Eladni nincs szivem... Mire lehet használni? Júj ez a banyászat...szerintem elkezdem kicsiben a type-6 al..ne legyen drága ha oda veszek párszor..
És akkor még néhány apróság bányászathoz...
Lézeres bányászatnál amikor a rendszerek között keresgélsz a kulcsszavak, amikre érdemes figyelni "pristine" és "metalic". Az első a lelőhelyek gazdagságáról árulkodik, a második pedig a gyűrűk összetételénél fog szerepelni. Ugyanis a legtöbb bevételre a fémes gyűrűkből kitermelhető anyagoknál számíthatsz. Ezek esetében is határozottan szeretjük a P betűs szavakat , mint platina, painite, palladium... A gold és silver szavak is szépek. Más anyagokat is ki lehet termelni, de csak akkor éri meg igazán, ha biztos vevőd van rá. Magyarul elvállaltál valahol egy bányász küldetést, az adott nyersanyagra. Jéggyűrűkben való bányászat is csak ilyen szempontból éri meg. (Meg persze akkor, ha véletlenül beletenyerelsz némi Low Temperature Diamonds-ba.) Bányászatnál két taktikát lehet követni. Az egyik, hogy gondolkodás nélkül mindent begyűjtesz, hogy minél gyorsabban megteljen a raktér, majd igyekszel gyorsan túladni rajtuk. A másik, hogy kimondottan az értékesebb anyagokra koncentrálsz, még ha így tovább is tart a sziklavájás. Egy hasznos segédoldal a lényeg megtalálásához: http://edtools.ddns.net/
Mások lent már írták, hogy a bal oldali panelen lehet szűrést beállítani arra, hogy melyik anyagokat szeretnéd begyűjteni. Arra azért érdemes figyelni, hogy a mérnököléshez használ anyagokat ne rakd tiltólistára! Azok közvetlenül nem foglalnak helyet a rakteredből (alighanem valami multidimenzionális rekeszbe kerülnek, mert tömegük sincs ), és később szükség lesz rájuk.
A collector limpeteknek nem csak bányászatnál van hasznuk. Kaphatsz olyan küldetéseket, ahol roncsoktól kell értékes rakományt begyűjteni, vagy black box-okat kell összeszedni. Ezekben az esetekben sokkal gyorsabban végzel, ha nem manuálisan kell begyűjteni a holmikat. (Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor fennáll a kockázata, hogy a rossz fiúk visszatérnek a nyomokat eltüntetni, esetleg veled együtt... Szóval nem árt résen lenni!) Illetve a harcok utáni takarításban is hasznosak tudnak lenni. (Szép dolog az újrahasznosítás!) A szétlőtt ellenfelek hajóiból ugyanis szintén potyognak mérnököléshez használható anyagok. (A rakományuk általában elég silány, azzal nem érdemes bajlódni, és esetleg a törvénnyel szembe kerülni csempészet miatt.) Utoljára szerkesztette: Gabo, 2022.01.15. 14:03:03
Megveheted ugyan azt a hajót többször is, de nem biztos, hogy van értelme. Az ember inkább azért gyűjt hajókat, mert mindegyik egy kicsit más, más élmény velük repkedni, és mindegyiknek meg lehet találni a maga helyét a flottában. Nem véletlenül ajánlottuk többen is a Pythont. Talán a legjobb többcélú hajó. A felszerelésétől függően bármilyen téren megállja a helyét. Lehet, hogy raktérben nem versenyzik a nagyokkal, de cserébe bármelyik állomáson le tudsz vele szállni, lévén nem kell neki L-es leszállóhely. Jó a hő háztartása, jó az energia ellátása, és brutálisan fel lehet fegyverezni. Ezek a tulajdonságok pedig küldetéseknél igen csak hasznosak tudnak lenni. Nekem a Python volt az első megtartós hajóm. Vettem azóta más hajókat is, de az öreget biztos nem fogom eladni. Mikor kijött a Krait Mk II. vettem egyet, és egy jó darabig azzal ténykedtem. A két hajó lényegében egy kategóriába tartozik felhasználási lehetőségeiket tekintve, csak kisebb eltérések vannak közöttük. A Python bányász bárkává lett alakítva egy időre. Bár a Krait Mk II. csodás hajó, mégis visszatértem a Pythonhoz nagyjából egy év után. A Python izomautó szerű dorombolása sokkal kedvesebb a füleimnek, mint a Krait visítása.
Ami a bányászatot illeti... Itt-ott fogsz olyan tanácsot kapni, hogy bányász hajóra, meg szállító hajóra nem kell erős pajzs. Ne hallgass rájuk! Minél értékesebb a rakomány, annál valószínűbb, hogy társaságot kapsz. Márpedig a lelőhelytől az eladás helyéig néha elég hosszú tud lenni az út... Amíg kitapasztalod a bányászat mikéntjét, érdemes olyan lelőhelyet keresni, ahol állomás is van a rendszerben, szerelési lehetőséggel. Itt el tudod végezni a hajó átkonfigurálását, illetve nyugodtan tárolhatod ezen az állomáson a bányászathoz szükséges cuccokat. Amíg utazol, addig a hajód egy teljes értékű szállítóhajó, az önvédelemhez szükséges fegyverzettel és felszereléssel. Érkezés után leszeded a fegyvereket, és felpakolod a bányászcuccokat. Elmész bányászni, amíg jól esik, vagy meg nem töltöd a rakteret. Visszatérsz az állomásra. Bányász felszerelés le, fegyverzet fel. Irány az eladáshoz kiszemelt állomás. Egyébként mivel már van egy AspX-ed, azzal is nyugodtan neki lehet kezdeni. Jó a kilátás a hajóból. Kellően mozgékony a sziklák közötti helyezkedéshez. Lehet, hogy kicsi a raktér, és nem fogsz extrém hasznot termelni vele, de kezdetnek bőven használható. Itt egy tuning nélküli konfig hozzá: Bányász AspX Persze ezen még lehet variálni, de a kiindulásként szerintem jó.
> Az ED-ben lehet ugyan azt a tipusú hajót többszőr megvenni és több felekeppen felszerelni?
Persze, de eleinte erdemes lehet inkabb csak a modulokat cserelgetni a celnak megfeleloen. Mivel normal (nem engis) modulok eladasakor visszakapod a teljes arat, igy akar el is adhatod oket nyugodtan, de akar tarolhatod is az allomason, ha esetleg attol tartasz, hogy a kovetkezo dokkolas utan azon az allomason nem lesz pont olyan modul, amit visszaraknal. De, ha futja ra boven, vagy nem akarsz oda-vissza szerelgetni modulokat, akkor lehet parhuzamosan tobb hajot is fenntartani ugyanabbol a tipusbol, csak a nevet ugy add meg majd, hogy tudd, melyik melyik :)
Egy Mk3-as elég jó lehet kezdésnek, de Python legyen a cél, én azt ajánlom. A kezdő, sima lézeres módszerhez az előbbi tökéletes lehet. Azon nem árt begyakorolnia limpetek kezelését, folyamatos kiszórását/újrarakását, meg az egész folyamatot. A lent írt robbantós módszer azért elég komplikált elsőre, szóval ha a sima felszínbányászat már jól megy, jöhet a mag :)
Melyik hajóval vágjak bele a bányászatba? Az ED-ben lehet ugyan azt a tipusú hajót többszőr megvenni és több felekeppen felszerelni?
Az még csak hagyján, de amikor először robbantod darabjaira az első aszteroidádat, de úgy, hogy azt Michael Bay is megirigyelné, és kiírja, hogy 30 fragmented van, amikről tudod, hogy egyenként 300 ezret érnek, majd beúszol a törmelékfelhőbe összeszedni őket ... többedszerre sem lehet megunni, és a trade rank-nak is nagyon jót tesz.
A manóba! Eltünt az összes cooper channeles oktató videó...pedig azokból is sokat tanúltam.
Az milyen jó hogy mindenre kapok itt választ.Hálás vagyok!
A bányászathoz nem kell fegyver. - Solo módban érdemes csinálni - Lehetőség szerint vedd meg a hajóra felszerelhető legnagyobb finomítót, ez határozza meg, hogy hány fajta nyersanyagot tudsz feldolgozni egyszerre anélkül, hogy esetleg ki kéne valamit lökni belőle. Egy adagnyi gyűjtés változó százalékkal növeli a finomítóban lévő nyersanyag mennyiségét és 100%-nál kerül be a raktérbe. Amennyiben sok mindent gyűjtesz és/vagy kicsi a finomítód, akkor időnként ki kell lökni valamit. - Vegyél egy Detailed Surface Scanner-t, hogy tudd szkennelni a gyűrüket és lásd az azokon lévő nyersanyagban gazdag lelőhelyeket. - Kell több Collector Limpet Controller (Legyenek a lehető legtöbb limpetet egyszerre kilőni képesek) és hozzá limpetekkel is fel kell tölteni a rakteret (állomásokon: Advanced Maintenance, Restock. A raktér legalább felét nyugodtan feltöltheted limpetekkel, majd kitapasztalod, hogy mennyi kell neked. Amennyiben elveszik a helyet az árutól, akkor szórj ki belőle párat), ezek nem számítanak rakománynak a kalózok szemében. Amikor kiengeded a limpeteket, akkor kétféle módban kezdhetnek el üzemelni. 1. Becélzol egy nyersanyagot: Ekkor a limpet kimegy, begyűjti a céltárgyat, majd elpukkan. Sose használd ezt. 2. Nincs kijelölve cél. Ekkor a limpetek begyűjtenek mindent a hatótávukon belül, majd ezután visszatérnek hozzád és a lejárati idejükig követni fognak és gyűjtik tovább az anyagokat. - Amikor belépsz az aszteroida mezőbe, akkor rendszerint megjelenik néhány kalóz, akik le fognak szkennelni. Mivel ilyenkor nincs nálad semmi, ezután maguktól elmennek. Nem lépj be úgy, hogy van rakományod, mert követelni fogják. - Amikor elkezdesz bányászni és kitöröd az első nyersanyag-darabkákat, akkor az '1'-es gomb Target menüjében ki tudod választani a keringő darabkákat és itt le is tilthatod a limpetek számára azokat az anyagokat, amiket nem akarsz gyűjteni. Ha jól emlékszem, akkor a vegyes összetételű darabkáknál ha az egyik tiltott és a másik engedélyezett, akkor a nem tiltott anyagrészt is begyűjtik a limpetek. A gyűjtés előtt érdemes kijegyzetelni az anyagok értékét és az olcsóbbakat egyből letiltani, ezzel időt spórólsz és nem kell folyamatosan a finomítóból kidobálni az anyagokat. - Vehetsz még Pulse Wave Analysert, Prospector Limpet Controllert és Seismic Charge Launchert, de ezek az aszteroida széttöréséhez kellenek, kezdetben maradj inkább a sima bányász lézereknél. Ezekből is mehett több, így is lehet időt spórólni. - A limpetek kiengedéséhez és a gyűjtéshez nyisd ki a rakteret (Cargo Scoop). Lassításhoz is jól használható a rakér kinyítása és csökkenti is a maximális sebességet.
Ott pihen a pincében egy dobozban. Hibrid kiszerelés. Halk és hűvös. Lehet, hogy az Odyssey-n nem segít, de te legalább tudsz játszani nélküle. DLC-t nem lehet refundolni? Számomra a játék lényege még mindig a röpködés és nem a szaladgálás. Ezért sem rohanok beszerezni az új kiegészítőt. Egyszerűen nem vonz. Ha szaladgálni akarok, akkor GTA, CoD, meg egyebek tömegesen. NMS, majd elfelejtem. Az pont ilyen rohangászós-repkedős. Jó űrhajósból viszont csak nagyon kevés van. Én az űr látványát szeretem élvezni, nem a kabin, meg állomás belső tereit. Azt tudok építeni Space Engineers-ben.
Nem feltétlen kell bányászathoz fegyver. A kondára mondjuk bőven elfér a fegyver is. Asp-re már meggondolandó. A bányászásnak is van egy pár módja. Érdemes kipróbálni mindet. Lehet, hogy nem is fog kelleni bányászlézer és akkor lehet fegyver helyette. A támadásról annyit, hogy amikor megérkezel a helyszínre, akkor rövid időn belül beköszön a fogadóbizottság. Ha üres a cargo, akkor távoznak és többet nem zaklatnak, amíg ismét meg nem érkezel. Vagyis ilyenkor nem célszer sem SC-be váltani, sem kilépni a játékból, különben jönnek.
Üdv mindenkinek! Kezdek megtollasodni... Már az én kis szintemen.... Tíz-húsz millácskás kis egy rendszeres ugró körös fuvarokkal.Az INARA segítségevel keresek jó üzletet,asp-vel oda száguldok,oda rendelem a bőszmét,amig érkezik felderítek mindent a környéken.Után a teher hajóval csinálom a kanyarokat még be nem döglik a buli... Vagy meg nem unom... Most a bányászat felé kacsingatok. Jól hiszem hogy fegyverek nélkül nem szabad bele fogni? Nem fogom a lusta teherhajót átvariálni...inkább gyüjtök másra Olyanra ami meg is védi magát. Pénz,emberélet nem számít! Csináltam pár lesre futást mire megértettem mi is az a "igény" és "kínálat" Viszont nagyon jól szórakozok! Jegyzetelek ceruzával füzetbe...jegyzetelek a telóba. A teló tele megnyitott segéd oldalakkal... Azt kell mondjam nem unatkozok.