Vizerej Keldorian Zerus Mathas Sethum
M.A.G.U.S. Vörös Sárkány Vérû A következökben új Tûzvarázslói mágiákat osztanák meg veletek , mely közel 100 új elemet tartalmaz.
A mágiák nagy többségét volt KalandMesteremmel Noir Sagraham ( neve maradjon inkognitóba ) dolgoztuk ki , az alap ötletett Magica Sogronica
és Terra Sogronica vettem , valamint mint talán minden új mágiánál természetesen itt is vannak régiek tovább erösített változatai.
Nagy hatással volt termékenységemre Ordan Tûzkönyve /by Bakonyi "Cyrus" Györk/ és sok varázslatott loptam innen-onnan ( föleg számítógépes játékokból
Diablo2+addon ; Diablo2 Lord of Destruction ; WoW+addon ; World of Warcraft ; és a Homm széria Heroes of Migth & Magic , ) de ezt azért
tettem mert egyrészt jó tól lopni nem bûn , másrészt ahogy az új mágiákat megírtam az volt az alap koncepcíó hogy sok szituácíó adódik
amit a Tûzvarázsló nem tudott megoldani , illetve amire a Tûzvarázsló épül , hogy minél több ellenfelet elimináljon arra valjuk be öszíntén
eddig nem volt képes , azaz igazi csatában nem álná meg a helyét / eddig 3 életút játékban játszottam Tûzvarázslóval 2-3 évket /.
Bár sokaknak annaktûnik , nem a táplás volt a célom az új varázslatokkal , inkább az hogy minél több , sokfajta legyen külömbözö helyzetekre
illetve hogy helyt tudjon állni csatákban.
I.Fekete Láng Tûzvarázslói Okkult Tudományág :
1. Magma gömb
MP: 8 ( 8n )
E: 3 ( 1n )
Sebzés: 3k6 ( k6n )
Idõtartam: 12 kör
Varázslás idelye: 5 szegmens
2. Láva gömb
MP:16 ( 8n )
E: 6 ( 1n )
Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
Idõtartam: 24 kör
Varázslás idelye: 1 kör
Magma gömb / Láva gömb
A Tûzvarázsló a varázslat végrehajtása után egy 5 láb átmérölyû indít útjára , írányítani nem tudja , de a Tûz Hengerrel ellentétben
azaz elönye , hogy terepviszonyok nem befolyásolják mozgását 70 láb / kör az ellenfelei sikertelen Gyorsaság próba esetén 3*sebzést
szenvednek el , erösebb változata a Láva gömb amely képességeiben ugyanaz mint a Magma gömb. ( Diablo2 )
3. Kénköves Esõ
MP: 20 ( 6n )
E: 6 ( 1n )
Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
Idõtartam: 15 kör
Varázslás idelye: 1 kör
4. Magmaköves Esõ
MP: 40 ( 8n )
E: 12 ( 1n )
Sebzés: 12k6 ( 3k6n )
Idötartam: 30 kör
Varázslás idelye: 3 kör
Kénköves Esõ / Magmaköves Esõ
A Tûzvarázsló a varázslat végrehajtása után egy 15 láb sugarú körben 15 láb magasan Tûz Felhöket képez melyekböl esõ formályában
kénkövek hullanak , különlegesség hogy páncélok SFÉ-je nem érvényesül vele szemben .
A Tûz Felhöt a varázsló 50 láb / kör sebességel mozgathatja. Rá semmilyen hatással nincsen.
Erõseb változata a Magmaköves Esõ mely abban különbözik hogy sikertelen Egészség próba esetén Kínméreg jut a szervezetbe
3k6 körig 3k6 sebzés gyógyítás , méregtelenítés ellene nem segít .
5. Láng Rajzás
MP: 10
E: 3
Sebzés: max. 864 / körönként max. 36 /
Idötartam: 24 kör
Varázslás idelye: 6 szegmens
6. Pokol Rajzás
MP: 20
E: 6
Sebzés: max. 5184 / körönként max. 108 /
Idötartam: 48 kör
Varázslás idelye: 1 kör
Láng Rajzás / Pokol Rajzás
Ez a varázslat tulajdonképpen a Tûz Bogarakerösebb változata ezért képességei ugyan azok , a külömbség az hogy a Tûzvarázsló 1 kör alatt
2k6 mennyíségû tûz bogarat idéz egy bogár sebzése 3 .
Erösebb változata a Pokol Rajzás 1 kör alat 3k6 tûz bogarat idéz egy bogár 6 sebez .
7. Meteor Tûz Szönyeg
MP: 10
E: 6 E: 6
Sebzés: 6k6 Sebzés: 6k6
Idötartam: 1 kör Idötartam: 6 kör
Varázslás idelye: 1 kör
8. Meteor Zápor Tûz Szönyeg
MP: 30
E: 10 E: 8
Sebzés: 6k6 Sebzés: 8k6
Idötartam: 10 kör Idötartam: 18 kör
Varázslás idelye: 1 kör
Meteor / Meteor Zápor
A Tûzvarázsló a Tûz Elemi Síkjáról idéz egy Meteort , így azt neve elenében föld alat , barlangban is megidézheti.
Nagyon pontos és gyors 1 kör alat azonnal lezuhan tehát kör végén becsapódik , mindenképpen célbatalál , mivel felülröl jönn
nagyjából 10 láb magasról egy 6 láb átmérölyü Tûz Labda , be csapódáskor azonal tehát a kör végére még 6 körig egy 6 E-jü
Tûz Szönyeg marad a helyében.
Meteor Zápor ugyan ez csak Zápor formában , zápornál a Tûz Szönyeg 18 körig tart és 8 E-jü.
A Meteor Zápor sebessége 50 láb / kör és hatótávja 20 láb sugarú kör . ( Diablo2 )
9. Perzselõ köpönyeg Tûz Fal
MP: 6 ( 6 n )
E: 1 ( 1n ) E: 1
Sebzés: 3k6 ( k6n ) Sebzés: k6
Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 3 szegmens VÉ.: + 20
10. Izzó köpönyeg Tûz Fal
MP: 18 ( 10 n )
E: 3 ( 1 n ) E: 6
Sebzés: 5k6 ( k6n ) Sebzés: 6k6
Idötartam: 24 kör ( 10 kör )
Varázslás idelye: 5 szegmens VÉ.: + 40
11. Hamvasztó köpönyeg Tûz Fal
MP: 36 ( 18 n )
E: 6 ( 1n ) E: 10
Sebzés: 8k6 ( k6n ) Sebzés: 10k6
Idötartam: 40 kör ( 10 kör )
Varázslás idelye: 1 kör VÉ: + 60
Perzselõ köpönyeg , Izzó köpönyeg , Hamvasztó köpönyeg
A Tûzvarázsló egy Lángoló Palástott idéz hátára , mivel ez személyes aurájához tartozik , ezért semmiképpen nem sebzi a használóját.
Leginkább a Tûz Aurához hasonlít védekezésre kiválóan alkalmas / + 20 VÉ a lángok miatt / , ha teljesfelületével beburkolja magát vele,
akkor az összes tûz fajtával szemben immunis lessz , mozgás közben az idötartam lejártáig a Tûz Köpönyeg
Tûz Falat teremt folyamatosan a használoja mögé oda ahol a palást ériti a talajt , amely alapból 1 E .
A Tûzvarázsló bárkin alkalmazhatja zónáján belül / 20 láb sugarú kör /
12. Tûz Nyilak Szórása hatótáv: 20 láb
MP: 20 ( 6n )
E: 3 ( 1n )
Sebzés: 3k6 ( k6n ) / 30 - 180 /
Idötartam: 1 kör
Varázslás idelye: 1 szegmens
13. Tûz Nyilak Zápora hatótáv: 20 láb
MP: 40 ( 10n )
E: 3 ( 1n )
Sebzés: 3k6 * 10 ( k6n ) / 300 - 1800 /
Idötartam: 1 kör
Varázslás idelye: 1 szegmens
Tûz Nyilak Szórása
A Tûz Nyíl módósított változata , amelynél a Tûzvarázsló mind a tíz ujjából tûz nyíl materiazálódik ez 10 tûz nyilat
eredményez amelyekre a Tûzvarázsló HM módósítója mellé kap + 30 CÉ-t , egy vagy több ellenfelére is alkalmazhatja.
Tûz Nyilak Zápora
A Tûz Nyíl módósítása , a Tûzvarázsló mind a tíz ujjából szegmensenként 10 tûz nyíl anyagiasul ,
ez egy kör alatt 100 tûz nyílat eredményez , amelyel már nem képes célozni , de egy elképzelt egyenes mentén ,
amely 20 láb sugarú zónájáig tart képes az egyenes mentén kilöni a tûz nyíl sorozatott .
14. Márdír Hívása
MP: 50
E: 20
Sebzés: Bestiárium
Idötartam: 6perc / Tsz
Varázslás idelye: 6 kör / 1 perc /
Márdír Hívása hatótáv: önmagára
A Tûz Szolga / Harcos Hívásához hasonlít , a Márdír értékeit harciképességeit , tulajdonságait lásd Bestiáriumban.
Tapasztalati szintenként 6 perc áll a Tûzvarázsló rendelkezésére , leteltével a márdír visszatér saját lét síkjára .
15. Makacs Lángok
MP: 10 + az eredeti varázslat
E: 7
Sebzés: az eredeti varázslat
Idötartam: * 2 ( 10n + 1 * szorzo )
Varázslás idelye: 1 kör + az eredeti varázslat
Makacs Lángok
Tûzvarázsló a Makacs Lángok alkalmazásával varázslatai idötartartamát több szörözheti meg ,
kívételt képeznek az egyszeri , azonnali varázslatok , pl.: Tûz Nyíl , Tûz Kítörés , stb.
további manapontok ráfordításával / + 10 mp / egy újab szorzó val bövítheti az idötrtamot.
16. Lángoló Dominium
MP: 10 + az eredeti varázslat
E: 7
Sebzés: az eredeti varázslat
Idötartam: az eredeti varázslat
Varázslás idelye: 1 kör + az eredeti varázslat
Lángoló Dominium
A Tûzvarázsló a Lángoló Dominium alkalmazásával saját hatás körét bövíti ki 20 lábnál ,
alap erösítésnél a 20 láb bövül ki 40 láb sugarú körré , amit újabb / 10 mp / manapontok elköltésével / + 20 láb /
terjeszthet ki egyetlen megkötése hogy 100 láb nál tovább nem tudja terjeszteni , más megoldást kell választania ha tovább
akar hatni .
A Lángoló Dominium emelett valamennyí tûzvarázslata méreteit befolyásol hatja alap erösítés melett 6 láb mdosítása
és mnden további 6 mp ért újabb 6 láb így befolyásolható a alapból 3 láb magas Tûz Fal 9 lábra ,
a Tûz Henger 3 láb átmérölye 9 láb lesz és 12 láb széles , stb. Olyat nem tud módósítani aminek nincs kiterjedése.
17. Tûz Vértezett
MP: 10 ( 6n )
E: 3 ( 1n )
Sebzés: 3k6 ( k6n )
Idötartam: 10 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 3 szegmens
_ + 20 VÉ + Tv alap + tûz sebzés
_ Tûz Védelem: 18 SFÉ tûzellen
18. Magma Vértezett
MP: 15 ( 8n )
E: 5 ( 1n )
Sebzés: 5k6 ( 2k6n )
Idötartam: 15 kör ( 8 kör )
Varázslás idelye: 6 szegmens
_ + 30 VÉ + Tv alap + tûz sebzés
_ Tûz Védelem: 30 SFÉ tûzellen
19. Láva Vértezett
MP: 20 ( 10n )
E: 8 ( 1n )
Sebzés: 8k6 ( 3k6n )
Idötartam: 20 kör ( 10 kör )
Varázslás idelye: 1 kör
_ + 40 VÉ + Tv alap + tûz sebzés
_ Tûz Védelem: 42 SFÉ tûzellen
Tûz Vértezett , Magma Vértezett , Láva Vértezett
A Tûzvarázsló ezzel a mágiá
a formával Tûz Vértezetett idéz sajátja fölé , vagy a helyébe .
A vértezetnek MGT -je 0 nincs , SFÉ-je 0 nincs csak tûzzel és anak formáival szemben , illetve véd az õs víz
és anak formáival szemben , apaból 18 SFÉ-t biztosít a vért mivel tûz borítja alaperösítésben + 20 VÉ-t add
és aki közvetlenül a Tûzvarázsló ellen harcol az a vért megégeti , a vértet a Tûzvarázsló zónájánbelül ( 20 láb sugarú kör )
bárkire rá idézheti. Szalamandra bör melet is alkalmazák illetve minden olyan estben ahol valamelyik különleges képességükkel
a tûz böl nyerne ki manát.
20. Márdír Pajzsa "anno Ifreet Pajzsa"
MP: 15 ( 8n )
E: 5 ( 1n )
Sebzés: 5k6 + spec. ( 3k6n )
Idötartam: 20 kör ( 5 kör )
Varázslás idelye: 5 szegmens
_ + 30 VÉ + Tv alap , + 5 VÉ minden újabb E után
_ vissza sebzés + tûz sebzés
21. Márdír Szultán Pajzsa "anno Ifreet Szultán Pajzsa"
MP: 30 ( 10n )
E: 7 ( 1n )
Sebzés: 7k6 + spec. ( 5k6n )
Idötartam: 40 kör
Varázslás idelye: 1 kör
_ + 60 Vé +Tv alap , + 10 VÉ minden újabb E után
_ vissza sebzés + tûz sebzés
A Tûzvarázsló ezzel a mágia formával a Márdír Pajzsát idézimeg mint használható közepes pajzsot Alapfokon alkalmazhatja ,
személyes auráját módósítja anak részese lesz.
A pajzs alapból + 30 VÉ értékel rendelkezik a lángnyelvek miatt , + 5 VÉ minden újabb E-után ehez járul a Tûzvarázsló
alap VÉ-je.
A Márdír és a Márdír Szultán Pajzsának különleges képessége hogy minden faja támadás nál ami az alkalmazót érinti vissza
sebez ugyan annyít , akkor is vissza sebez ha a védekezés sikeres volt , és egy izzó láng nyelv csap fel a talajból az
ellenfél alat aki így tûz sebzést szenved el.
( Homm Heroes sorozat Ifreet pajzs , Ifreet Szultán pajzs )
22. Máglya teremtése
MP: 8
E: 5
Sebzés: 5k6
Idötartam: 6 kör
Varázslás idelye: 5 szegmens
23. Tábortûz teremtése
MP: 6
E: 3
Sebzés: 3k6
Idötartam: 6 kör
Varázslás idelye: 3 szegmens
24. Tûzvész teremtése
MP: 10
E: 8
Sebzés: 8k6
Idötartam: 6 kör
Varázslás idelye: 1 kör
Máglya , Tábortûz , Tûzvész teremtése
Mindenben meg egyezik akorrábi Tûz teremtésével , a külömbség a méretekben , sebzésben , fény erösségben mutatkozik
máglyát , tábortûzet és tûzvészt teremt a Tûzvarázsló.
25. Tûz Hányó
MP: 20 ( 10n ) 12 * 12 láb átméröjû körön belül , 4 * 4 láb hasadékok
E: 5 ( 1n )
Sebzés: 5k6 ( 3k6n )
Idötartam: 12 kör + Tv Tsz
Varázslás idelye: 1 kör
26. Tûz Köpõ
MP: 30 ( 10n ) 18 * 18 láb átméröjû körön belül , 6 * 6 láb hasadékok
E: 7 ( 1n )
Sebzés: 7k6 ( 3k6n )
Idötartam: 18 kör + Tv Tsz
Varázslás idelye: 3 kör
Tûz Hányó , Tûz Köpõ
A varázslat végrehajtása után egy 12 * 12 láb átméröjû körön belül , 4 * 4 láb hasadékok keletkeznek ,
amelyeket a Tûzvarázsló irányíthat , a hasadékokból láng nyelvek csapnak elö , melyek idõszakosságát
a Tûzvarázsló befolyásolja . A varázslatot a Tûzvarázsló saját 20 láb átmérölyû zónájában hajthatja vége
öt az semmi képen nem sebzi. ( Diablo2 addon Druida )