Ez ennyire feledésbe merül pedig nemgyenge képek alapján!!?
A K-D LAB csapatot megismerhettük már a Perimeter címû RTS munkájukról, mely hullámzó röptû megasárkányoktól meg nanoegységektõl nyüzsgött. Tanultak a visszajelzésekbõl és ezúttal akcióval telítettebb, könnyebben emészthetõ real-time stratégián kalapálnak. Elsõ kémjelentésünk itt figyel.
Kiderült, a Mad Max stílusban rohangáló néppel - Remnants - egységeinket úgy fejleszthetjük, hogy plusz alkatrészeket, fegyvert és páncélt pakolunk rájuk, melyek származási helyei roncstelepek értékesebb pontjai. Az Ascension faj önformáló, transzformersz harci robotokkal hódít, amelyek fejlesztéssel erõsebbek lesznek és többféle alakba képesek átváltozni. A harmadik faj, a biomechanikus csapatokkal nyomuló Ufólelkû Idegenek hatékony mutációt használnak hadseregük hizlalására.
A Maelstrom központi alkotóeleme a folyadékrendszer irányítása, amely mesterséges csatornahálózattal, fagyasztással és felengedéssel történik. A totál megsemmisíthetõ terep anarchista lelkületû Haduraknak érdekes lehet. Meglátjuk azonban a szél- és hóviharok megjelenítése mennyire jön be. Jelenleg a fejlesztõgárda éppen a küldetéseket és helyszíneket készítgeti.