Anno a MAX-ot 1.2 (1.25??) vezio volt amit elkezdtem hasznalni. Talan kiismertem valamennyire ez alatt a pár röpke év alatt.
De 2.8-as blender amikor kijott akkor kezdtem el nezegetni. Azt kell, hogy mondjam, hogy amit letettek az asztalra az valami elkepeszto.
De modellezni barmit az valami agyrem (tok mas felfogas). Inkabb lemodellezem maxban es importalom... :)
De az amit a program nyujt az zsenialis (gyakorlatilag egy MAX, +After Effects, +Zbrush egyben) Amivel talalkoztam hiba, hogy a stabilitasa nem az igazi, még MAXhoz kepest sem.
Jelnleg csak nezegetem es aktiv munkaknal nem hasznalom, mert ugye azt ismerem, de egyre gyakrabban viszek at munkakat Blenderbe (FBX teljesen jo), hogy megnezzem ott hogyan is mukodnek a dolgok. Probalom felfogni mi miert mas es hogyan tudom megoldani.
Igazabol lustasag szülte a dolgot, hogy Blenderezzek mert a kollegaim MAC-en dolgoznak es oda kellett kellett valami alternativa a 3D-re amit nem mindig nekem kell megcsinalnom (logo az epulet falára "Perspective Match", Bögrére logo. Szoval ilyesmi latvanytervek. Az meg hogy a Camera Trackingje milyen jo azt hagyjuk is...)
Jelenleg ott tartok, hogy siman ki lehet dobni a MAX-ot, ha valaki 3D-t akar, mert a Blender teljesen jo (es sok mindenben jobb mint a MAX ezekre a feladatokra ) Főleg, ugye a MAC vonal (amugy plattform fuggetlen ugye) miatt, hogy teljesen free.