Pedig nincs ez olyan messze a realisztikustól. Csak sokkal több munkát kell beletenni. Nem a renderidő vagy a renderelő motor lesz az, amitől realisztikus lesz egy kép - azt már húsz éve is simán hozta sok motor - hanem a sok kis apró részlettől, ami ebből a képből hiányzik.
Itt leginkább a túlzott sterilitással és az anyagokkal van baj. Utóbbival kiseb mértékben, előbbivel nagybb.
Nézd meg a jeleneted bármelyik kis apró részletét, és vessed össze a valósággal. Pl. egy ajtót a konyhaszekrényen. Csak arra fókuszálj. Látni fogod, hogy a valóság ugyan lehet, hogy látszatra tiszta, egyenes, és derékzsögű, azonban közelebbről szemügyre véve koránt sem az.
Apró koszolóádások, egyenetlenségek, lapattogzások, elszíneződések, illesztési hézagok, illesztlsi pontatlanságok, mind mind olyan apróságok, amiket talán nem is veszel észre, de hozzájárulnak ahhoz, hogy valamit az agyad ismerősnek érezzen.
A képeden minden túl egyenes, minden túl steril. ezen változtatni pedig elég nagy és eléggé pepecselős meló, főleg egy ilyen összetett jelenet esetében.
Jó hír, hogyha távolról nézed a képet, már egészen hihető.