Igen jól leírtad például az asztal volt ami először a szemembe ötlött, jó nagy, túl nagyok rajta az erezet ilyen fa a természetben nincs,
egy mammutfenyőn sem akkorák az erek. A jobboldali asztel pedig tényleg nagyon szögletes, a valóságban nincs 100% os 90° még amit annak is látunk egy nagyon enyhén le van kerekítve. Apróság de észreveszi a szem, talán gépészek tudnak 90 fokot marni valamire és fogj meg egy olyan tárgyat szinte elvágja a kezed (persze messze van a kés 15° os élétől szóval nem fogja elvágni de olyan érzésed van hogy mindjárt), az asztal szélén is húzd végig a kezed az meg sokkal puhább érzés ahhoz képest a bevel miatt. A gyümölcsök színeivel valami nagyon nincs rendben, egy szőlő amúgy is nehéz eset mert a valóságban translucent:
Jó talán túlzásba vittem, de a narancs haja akkor is túl smoothnak néz ki.
A materialoknál úgy indulunk hogy megvan mindennek az albedo, roughness meg normal mapja ha olyan textúrát találtál aminek nincs ez a 3 inkább ne is használd vagy próbáld legenerálni nekik. Arra karcolást még mixelni kell és az ujjlenyomatokat is, mert ez a kettő tényleg mindenen van.
A másik hogy a kukából úgy ítélem, hogy valami egyszerűbb megvilágítást próbálsz, de HDRI-t egyszerűen muszáj használni mert csak az tudja leadni azt a színspektrumot amit megszoktunk. Ezen kívül az üvegekkel kezdenék még valamit, mert az a kis befőttes üvegeken még realisztikus de amint nagyobb felületen kávés kancsón meg az üvegeken jobbról használod már kijön hogy nem az igazi.
Egyébként szép munka és kíváncsi lennék tényleg hány óra még innen hogy realisztikusabb legyen.
Ez egy érdekes példája mikor egy simább sceneből csinált realisztikusabbat fényviszonyok megváltoztatásával: