Szerintem nagyon jó úton haladsz, valamit még a csempével kéne kezdeni talán és a szörfdeszka színei túlzottan sötétek a környezetéhez képest. Mondjuk kicsit az eredeti konyha sem olyan mit a mi szemünk megszokott, egy kicsit rajzfilmes élőben is nekem :D
Ilyen stílusú rendernél nem igazán használnak depth of fieldet mert nincs is nagyon fókuszpontod. Azt be kell állítani hogy mit szeretnél élesben:
Szóval ahogy nézem itt is ajánlatos beállítani a fókuszpontot, mert az F érték a rekesz mennyire legyen nyitva a valóságban ezzel lehet játszani de azért a virtuális térben nem teljesen úgy működik a kamera. Meg én is rá voltam állva hogy a render képben minden legyen tökéletes de igazából depth of fieldet jobb post processingben compositionnel rátenni, akár photoshoppal, akár ha a max-nek is van compositora, annak annyi kell hogy a Z mélység adat legyen a képnek meg és ahhoz állíthatod a homályosítás mértékét.