Én értem, hogy mi a problémád és akkor részemről pár gondolattal én is zárnám a témát.
A sietséget én nem hiányolom a videóból. Mégpedig azért nem mert ez ember és helyzetfüggő. Tegnap még megnéztem a videót a kölni Sherman-Panther-Pershing "párbajról". Amit láttam, hogy találatot kapott hk-ból, sokkban, esetleg sérülésekkel (A Sherman parancsnoknak leszakadt a lába) mindenki kicsit enerváltan hagyta el a járművet. A Párducnál is. Ezt nem tudod szimulálni egy hangárban úgy, hogy csak az óra az ellenfeled.
Azt igen, hogy relatíve könnyű vagy nehéz volt-e a művelet. A torony esetében nem volt nehéz szerintem (most csak a T34-Sherman vonatkozásban beszélek), a design kb ugyanaz a búvónyílások méretét tekintve. Az elöl ülők az érdekesebbek. Én informatívnak találtam azt, hogy rámutatott a koncepció hibás oldalára a T34 esetén. Most nyilván jobb lenne két csapat, a két hk egymás mellett aztán rajt és lássuk ki a gyorsabb. De ilyen video nincs és ezt a témát nagyon még senki nem is tárgyalta, legalábbis én nem tudok róla. Ebből a szempontból tök jó, hogy van ilyen videó, és ha megnézzük hozzá a veszteség-átlagot tankonként, akkor azért szerintem kijelenthetjük, hogy a T34 ebből a szempontból egy rosszabb koncepció.
Ha meg vannak a neten olyan videók, amik az övénél részletesebben mutatják be egyes tankok felépítését, meg a mit-hogyan-csináltak-benne dolgokat akkor jöhet egy-egy ajánló. Csak mert én azt látom, hogy pl a Bowingtoni múzeum (vagy más általam ismert csatorna) videóival összehasonlítva ő azért jobban belemegy a típusismertetésbe.