Nem szokásom lehúzni a programokat. Megpróbálom elfogadni õket olyannak amilyennek a készítõk megálmodták. Ha nem tetszik legfeljebb nem játszom vele.
Sajna a Blitzkrieghez nagy reményeket fûztem, nagy Suddenstrike rajongó vagyok, minden kiegészítõ mod és többszáz pálya büszke bírtokosa.
A véleményem egybesûrítve.
A Blitzkrieg a Sudden Strike lebutított változata.
És még abban sem reménykedem, hogy az eredeti majd jobb lesz a demohoz képest. Nem hiszem, hogy a márciusi megjelenésig sokminden változni fog.
Megpróbálok összeszedni néhány észrevételt.
1. Sokan panaszkodtak a sud-ra, hogy még meg sem tudták látni az ellenséget és már fel is aprították az egész páncélos hadosztályukat. Na ezután mégjobban fognak panaszkodni.
2. Panasz volt a sud-ra, hogy éppen csak megpillant az ellen és már oda is pörköl a nehéztüzérség. Itt nem lesz olyan problémája, mivel a nehéztüzérség megállás nélkül lõ, így akadályozva meg mindenféle elõrenyomulást.
3. Embereket nem lehet egyesével kijelölni, hanem kis csoportokra vannak osztva... hallelúja...
4. Scrollozás! Szörnyû. miért kellett elrontani a sud remek mozgási (vagy legalább is nem rossz) rendszerét. Itt lépkednek a katonák a levegõben és a háttér mozog mögöttük, legalább is ezt az érzetet kelti. Mintha nem is a terepen lépkedne, hanem mozog a lábuk és valamennyivel eltolja a katonát a program a terepen, egyáltalán nem szinkronizálva a lépéshoszt az elmozdult távolsággal.
4. a tankok mozgása közben azt az érzetet kelti montha papírból lennének. Nincs meg a tehetetlenségi erõbõl adódó lomhasága, hanem mintha könnyõszerrel fujdogálná õket a szél mozgás közben.
Nos számomra az egész játék legjobban a warcommanderre emlékeztet. Ha valaki ismeri, akkor tudja mirõl beszélek, ha pedig valaki nem ismeri, akkor nézze meg a Blitzkrieg demóját és rögtön tudni fogja milyen is lehet a warcommander