Szerintem ennek a vonalnak teljesen vége. Nem lesz Blitz 3. A Blitz 2 is bukás lett. Ott van a testvér program a Sudden Strike, abból is megbukott a 3. rész. Talán még azt is megkockáztatnám, hogy nem is a Blitz 2-vel vagy a Sud 3-al volt a baj (bár sokan fanyalogtak), egészen egyszerûen a mai játékosokat nem érdekli ez a stílus. Csili-vili 3d-s fps-ek kellenek, ezekkel játszanak. Na meg a multis játékok hódítanak és a böngészõben játszható játékok, mint például a város építõs, harcolós, kertet tervezõs játékok.
Ez a vonal nagyon keveseket érdekel.
Jó példa erre a Theatre of War. Én ezt a játékot a Blitzkrieg és a Sudden Strike játék tovább gondolásának tartom. Nagyobb léptékben, gyönyörû grafikával ellátva. Még sem lett túl nagy siker. Igaz, már megérte a 3. részt is, de például Magyarországon alig játszik vele valaki.
Megemlíthetnénk még a MOW családot is, ami elég nagy siker és nálunk is sokan játszanak vele. Tényleg remek játék, csak nekem a mikromenedzsment része nem jön be. Nem szeretek lõszer után kotorászni a halott katonák zsebében. Igazából ott csak néhány egységet irányító pályák vannak pont ezért. Bár jelentek meg nagy létszámú pályák is, de azok meg megosztották a játékosokat, hiszen ott képtelenség lõszert gyûjtögetni, meg minden katonát egyesével irányítgatni.