Igen, olvasod a címjogot. Ez egy kevés egy év folyamán most azóta Manhunt 2 kibocsátották az USA-ban, úgyhogy a legtöbb ember feladta a reményt valaha látó Manhunt 2 egy PC-verziója. Nos ez látszik a nVidia a legújabb vezetõik közül az egyikben leejtette a labdát az Manhunt 2 határozottan a PC-hez jön. Lát, a legtöbb játéknak van egy profilja építetta nVidia extra támogatásért vezetõ és néha kibocsátás elõtt adják hozzá videóvezetõkbe. Hát 2007-ben egy hasonló szivárgás történt Gearszel War PC-ért. A játékot a tényleges játék kibocsátása elõtt egy egész évet egy olyan vezetõnek a fájljaiba, akit az majdnem kibocsátott, tették. Miközben bõvítette ezt, egy tag deepthroatot nevezett el több mint ProjectManhuntnál,ki azelõtt Manhunt 2 közleménye jónéhány részletet fecsegett ki arról a játékról, amirõl kiderült, hogy igaz volt, (mégpedig a Wii verzió), 2008 novemberi hát (azelõtt ezek a vezetõk kijöttek) említett Manhunt 2 fejlesztése nem kész de nem jutott be jellemzõkbe.Ha szeretnéd magadnak ellenõrizni ezt, letölteni a 185.20 vezetõt és pillantást a nvapps.xmlre, menetelj. A nVidiavezetõk legújabb kibocsátása eltávolítja az utalást Manhunt 2.EDIT: 185.20-at és 182.50-et szereztem a vezetõknek, ami összezavarodott. Kijavítottam a hibát. Sajnálkozó arról. Vedd észre, hogy 182.50 és 182.60 a legújabb vezetõ nVidia által és 185.20 éves csak feladták egy nVidiafejlesztõ-helyszínen és ténylegesen kibocsátották a nyilvánosságnak. Ez nem hamis ekként bármelyik tartalmaz egy olyan vadonatúj jellemzõt, amit még látni kell egy nyilvános kibocsátásban.
Ez hírekként nem fog jönni bárkinek, aki olvassa ezt, az a Manhunt kiváltságot nem adták a könnyebb idõ a média által, sokkal egy igény és hamis vádak, amiket annyira annyira hozzávágtak a játékokhoz, az ez ténylegesen azt eredményezte, hogy a második játék szigorúan szerkesztett volt azért hogy bocsássák ki.A szóbeszéd egésze közepette és scaremongering Rockstar nagyon keveset mondott miközben azt jelentette, hogy nem adtak hozzá üzemanyagot a már égõ tûzhöz, de szintén ott hagyott rajongókat kevert gondolatokkal tisztelni az álláspontjukat a kiváltságon.A szóbeszéd egésze közepette és scaremongering Rockstar nagyon keveset mondott miközben azt jelentette, hogy nem adtak hozzá üzemanyagot a már égõ tûzhöz, de szintén ott hagyott rajongókat kevert gondolatokkal tisztelni az álláspontjukat a kiváltságon.2006 novemberében Bully kibocsátása után Jeronimo Barrera elmondta azt EGMnek Rockstar vagy a lopakodásjátékok nagy rajongói.Történetesen vagyunk a lopakodásjátékok hatalmas rajongói. Én átlag, Manhunt a lopakodásjáték, gondolom... Nem tudom, néhány ember szereti a lopakodást és néhány ember utálja azt; nincsenek olyan emberek, akik az ott levõ középben vannak eléggé. Azt gondolom, hogy ez valami az játékosként érted és valamennyit tudsz játszani -- az emberek éppen nem kedvelik azt.A Grand Theft Auto kiváltságban, The Warriorsben és Bullyban található cikkekre tekintettel mindennek lopakodásösszetevõi vannak nekik javasolja azt Rockstar vagy valóban a lopakodásjátékok rajongói.A filmekben ipar sok stúdió szégyenkezik a horrorfilmek és a sikerük miatt. Talán a szégyen jól legismertebb ügye fekszik Paramount Pictures lábainál, akik az elsõ 8 péntekben található cikk elosztója volt, a 13. kiváltság eladás elõtt, amit a kiváltság helyrehoz New Line Cinemára.Ez nem így van Rockstar Gamesnél, a vállalat messze így látszólag nagyon büszke mindkét a Manhunt sorozatban található cikkre. Eredeti Manhuntot illetõen:
Mind nagyon büszkék vagyunk az eredeti játékra és egy egyedülálló helyzetben voltunk hogy ihletet nyerjünk a saját munkánkból.
...as kút ahogy lény büszke a Manhunt 2 szóló mûvük:
.we're nagyon büszke ez. Készítettünk egy kényszerítõ horrorjátékot egy érett közönségnek. A tényemberek még mindig csákányozni akarnak videójátékokon van egy furcsa és szerencsétlen valóság.
Annyira hogy amikor Gamespot megkérdezte Jeronimo Barrerát, hogy az a baj, ami hozni Manhunt 2 a kibocsátásnak Észak-Amerikában volt, vette-e el Rockstar Gamesnek a kedvét a kiváltságtól, Barrera lelõjön bármilyen kétséget azáltal, hogy megerõsíti azt, ha a rajongók akarták azt, hajlandóak voltak, hogy folytatták a márkát.Szeretjük csinálni õket, és ha szereted õket játszani, van egy jó esély többet fogunk látni a sorozatban, de az egyetlen idõ meg fog mondani. Ha érzünk, kedvelj tudunk csinálni egy másik kényszerítõ lopakodásjátékot, mi.
Majdnem 4 évvel az eredeti Manhunt Rockstar London stúdiófejének a kibocsátása után Mark Washbrook adott egy interjút Official PlayStation Magazine UK az áprilisuk alatt 2007 és annyira sokat mondott az érvelés Manhunt 2 fejlesztése mögött a rajongóalapja volt.Cím nem elégítette ki a fierely hûséges Manhunt rajongóalapot, mióta ez kibocsátás és kérdés, amit tudtunk hagyni nekik, nem lógott tovább!
Manhunt rajongói úgy tûnnek részben, hogy sok az messze így érvel Manhunt folytatásáért. 2007 októberében Barrera elmondta a következõt Gamespotnak:Az eredeti Manhuntnak ott van egy nagyon hûséges rajongó, hogy alapozzon, és amikor eldöntöttük Manhunt 2 levõ kezdési mûködésbe, hogy ez azonnal határozott volt, hogy nekünk ragaszkodnunk kellett bizonyos témákhoz és szerelõkhöz hogy tartsuk meg az eredeti rajongóknak happy--butot, szintén felül akartuk múlni azt és ki akartuk terjeszteni õt, amit az eredeti annyira jól véghez vitt.
Annak az egésze, hogy az esélyek arra, hogy Manhunt 3 történik, melyik gyártmánynak tûnnek jól. De hol vagy a kiváltság mehetne?A multiplayer összetevõ sikerére tekintettel Grand Theft Auto IVbe és a Rockstar Social Club indítására minden úgy tûnik, hogy javasolja azt Rockstar most a jövõbeli címeikkel kapcsolatos megalkotó megnyerõ multiplayer tapasztalatokra tesz egy nagy hangsúlyt.
Október végén 2007, Stephen Totilo MTV Games annak a lehetõségeirõl, hogy egy multiplayer összetevõt bõvítettek, kérdezte Jeronimo Barrera Rockstar Games producertmeglepõen elég Barrera ölelte meg az ötletet látszólag.Az egy nagyon érdekes kérdés. ... Ki tudja, hogy a Manhunt sorozat hol van miközben elmegy menni? És az határozottan valami, ami jótáll néhányat, ami biztosan kutat a részünkön.
De mi Manhunt magja, mi az egyetlen játékostapasztalat? Mikor Rockstar London Mark Washbrookját megkérdezték, hogy volt-e bármilyen lehetõség, amit a játékosok látnának, Piggsy megint minden, amit tudott ajánlani, volt egy játékos ah, látni fogunk. Látszólag javasló az az õ nincs ellene az ötletnek.Manhunt 2 pozíciókibocsátása, sok rajongó és kritikus érdeklõdést az eredeti játék történetének, karaktereinek és eseményeinek a folytatása iránt fejeztek ki. De Rockstar elért eredményével miközben a játékaik közül mindegyik végén bezárja a karakterekrõl szóló könyvet, nehéz jövendölni csak az, amit lehet, hogy úgy döntenek, hogy tesznek.
Ennél hegyezd meg azt van bármennyi, amit egy hisz, Rockstar úgy tûnik, hogy fent van mert 3-at készít Manhuntnak, és rajongók várnak aggódva. Minden, amit tudnak, az, hogy feltenni azt történik ez valószínû használja a Rockstar Advanced Game Engine-t és megjelenik a PlayStation 3, Xbox 360 és nagyon valószínûleg a PC.