Szerintem kar vitatkozni, hogy kinek melyik resz tetszett jobban, vagy kevesbe, mert kulonozoek vagyunk, mindenkinek mas tetszik.
Nekem voltak dolgok, ami a 3. reszben megalkotottak szerint tetszett jobban, es van olyan ami a 4. reszben megvalositottak szerint tetszett jobban.
A 4. resz elkeszitesenel alapveto valtozasakot akartak, hogy ne mondjak a 4. reszre is azt, hogy ez is, egy Heroes 3.x. Volt olyan ujjitas ami javitot, es volt olyan ujjitas, ami idegen volt a stilustol.
Osszhatas szempontjabol ugyan nekem is a 3 tetszett jobban, de a 4. resz is vitathatlan erdemeket vonultatott fel, pl az egysegek kezebe megjeleno varazskonyv, atalakitott magiarendszer...
A Heroes 5-tol azt varom hogy a jatekosok eszreveteleibol sokat belevegyenek, es ne rugaszkodjanak el a Fantasy korokre osztott stilustol.
Sokan irjak, hogy a valos 3D arthat a jateknak. En ezzel sem ertek egyet, mert az izometrikus 3D-n tulhaladt a vilag, nem, hogy 2005-re...
A mai 3D gyorsitok mar kepesek hozni azt a vizualis elmenyt, amit a regi jol bevalt izometrikus 3D, ellenben szamos olyan effektel birnak, ami csak szebbe teheti a jatekot, pl viz tukrozodese, termeszeti elemek, arnyekok, sorolhatnam...
Varjuk bizalommal az Ubi Soft gondozasban megjelentett Heroes of Might & Magic V-ot. A sikerre remelem bizotsitek lesz a jatek fejlesztoje a New World Computing, amely mar a kezdetek ota fejleszti a jatekot.