Nekem még nincs személyes tapasztalatom a Budapest Bankkal de a többi bankot sem ismerem különösebben. Azt viszont megtapasztalom, hogy amikor bemegyek az OTP-be mennyire nem figyelnek oda az ügyfelekre. Pont ma olvastam hogy az ügyfelek nagy része az árak miatt választ bankot, de emellett nagyon fontosak a szolgáltatások és a kommunikáció. A kommunikáció megváltoztatása kölcsönösre meg alap kéne hogy legyen. Ennyibõl ahogy olvaslak titeket a Budapest Bank elõbbre jár. Az új arcuk, a tv-ben meg a plakátokon, nekem is érdekes volt elsõ látásra, hogy mért pont õ van, de igazából nem érdekel ha jót tesz nekünk ügyfeleknek...vagy leendõ ügyfeleknek(mivel én nem vagyok az de még egyszer lehetek). Mindenesetre most egy ilyen vicces alak jót tehet, a bankos dolgokat mindig a szomorúsággal kötik össze az emberek, legalábbis a többség, ez a forma meg nagyon sugározza a vidámságot.