Hidrós féknél mind a 2 fékpofa közeledik a tárcsához fékezésnél, jól beállítva egyszerre érnek hozzá tárcsához, lényegében mint az autóknál. Bowdenesnél az 1-ik fékpofa fix, másik mozog fékezéskor. Így amelyik mozog, az nyomja hozzá az álló fékpofához a tárcsát. Ezért a tárcsa fékezéskor meghajlik kicsit. Hosszabb távon lehet, hogy nem tesz túl jót ez az állandó mozgás a tárcsának. Fékpofák se egyformán kophatnak. De ha jól tudom van állítási lehetőség, hogy ezeket lehessen kompenzálni. Anno valahol olvastam, hogy inkább egy nagyon jó V fék, mint egy bowdenes tárcsa. Nyilván hidrós fékből is van szar. Pénztárca függő. Ha van rá keret akkor hidrós fék, ha kicsi a ráfordítható összeg, akkor egy minőségi V fék, legalábbis én így csinálnám.