Igazából meg sem tudtam állapítani a gépi AI-t. Én a német pályát nyomtam végig kétszer és ott szimplán védekezik a gép. Túl sok taktikai lehetõsége nincs is. Engem fõleg az egésznek az arcade jellege zavar. Mindegy milyen egységgel támadsz, az simán ki tudja lõni a legerõsebbet is. A másik - számomra - nagyon zavaró dolog az utánpótlás kérés volt. Gyakorlatilag korlátlanul lehet kérni az utánpótlást. Én szinte majdnem mindig tankokat kértem, amik legyalultak bármit.
Ami tetszett az a reoülõgép bombázása volt. Na mondjuk ez csak pillanatnyi öröm volt, de el kell ismerni, hogy látványos. Ezért mondjuk még nem fogjuk szeretni a 2. részt.
Azt kell, mondjam, hogy ezekután mégnagyobbat nõtt a szememben az 1. rész.
Most éppen egy operation hagelsturm nevû moddal játszok, ami tartalmaz egy komplett kampányt. Itt is vannak saját egységeim, amik fejlõdnek és tovább lehet õket vinni a következõ pályára, na meg két ütközet között lehet õket upgrade-lni jobb egységekre. Különlegessége még a modnak, hogy megjelennek benne a lángszórós egységek (gyalogos, PzII lángszórós tank, stb.). Vannak olyan gyalogos csapatok, amik között van egy lángszórós. Na ha egy ilyet beásol egy lövészárokba, az szinte bármit megállít. Gyorsan elõretörõ T34-est simán kifüstölte a lángszórós katona. A lángszórós tank is ki tudja lõni egyetlen nagy lángfröccsel bármelyik tankot, csak amíg a közelébe ér, addig simán kilövik, úgyhogy taktikázni kell. Az viszont észrevehetõ, hogy a gépi ellenfél nagyon nyomul a lángszórós egységekre. Támadtam vagy 5 tankal egy KV1-est a hátuk mögött lemaradva meg ott baktatott a PzII-es lángszórós tankom. A KV1-meg sem állt addig amíg a lõtávolába ért és kilõtte, pedig közben a másik 5 tankom észnélkül lõtte. Önfeláldozóan támadják a lángszórósokat, pedig utána rögtön ki lett lõve a KV1.