Kérjük, küldje el a teljes telefon készletet a számunkra!
Ha a telefon jó állapotban van, és nincs mesterséges sérülés rajta, akkor egy új példányra tudjuk cserélni önnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ügyfeleinkre terheljük, ha a csomag a hiányos, vagy karcolások/foltok találhatók a telefonon vagy dobozon!
Mielõtt elküldi a telefont, kérjük, az alábbiak szerint járjon el:
1. Tegyen papírt a csomagba, írja le a megrendelés számát és a problémákat a telefonnal kapcsolatban! Felhívjuk a figyelmét, hogy nem kezelhetjük a csomagját, ha nem találjuk meg benne a papírokat!
2. Kérjük, a telefonját képernyõvédõ fóliával küldje vissza! Nem vállalunk felelõsséget azért, ha a képernyõvédõ fólia nélküli telefon megkarcolódik a szállítás során.
3. Gyõzõdjön meg arról, hogy a telefonján nincs beállítva, vagy a jelszó el lett távolítva!
Ha készen áll az elküldésre:
1. A csomagot a helyi postán keresztül küldje, és ne DHL, UPS által... mivel ezek magas vámilletékkel járnak és problémás lehet a vámkezelés.
2. Jelezze a rendelés számát (1000***** / 800000****) a csomagon!
3. Készítsen pár fotót a szállítmányról, amikor elküldi nekünk!
Ez a címünk:
Room.501-B,5F BAK Building, High-tech Park Nanshan District, Shenzhen, Guangdong, China (mainland) 518000
Tel: 0755-86621702
Mobile: 13760355182
Teljes név: Liu Qi (Maggie)
A csomagja 15-30 nap alatt érkezik meg hozzánk. Kérjük, értesítsen minket a nyomon követési számáról, ha már elküldte a csomagját! Amint megkaptuk a csomagot, küldünk Önnek egy e-mailt.
Megjegyzés: A vizsgálatok utáni esetlegesen hibásnak minõsülõ telefon javítása (gyári) garanciális, nem számítunk fel díjat az ügyfélnek; ha a meghibásodás mesterségesen okozott, akkor a csere ellenértékét felszámoljuk az ügyfelünknek.