"Nemtom hogy celeron 300 mikor volt, de akkor kb. a directx 6-os verziója lehetett. Hát ha az képes ilyesmire, akkor nem 9-es kártyák kénének a doom 3-hoz."
Nagyon gyerek lehetsz még. Softwaresen irták meg az árnyék és gfx kezelõt.
Amugy ez érdekes. Annak idején AMIGÁN volt egy IMAGINE nevû ray tracer progi. Ez jó esetben fél-1 óra alatt csinált egy Scanline képet. PC-re áttérve, (P133) már lement ez az idõ 15 MP környékére. Most 3GHZ környékén kiváncsi vagyok mennyi idõ kellene neki. Fõleg ha optimalizálnánk is a progit.
Szerintem elõbb utobb bealkonyul a videokártyák 3D-s gyorsítójának, mert a procik elérik azt a sebességet, amivel Realtime olyan grafikát csinálsz amilyet csak akarsz. Ez max 4-5 év múlva bekövetkezhet.