"Mitõl lenne szebb? A 3.0 semmiféle grafikai újdonságot nem hoz, csak programozók sorsát könnyíti meg, és ezáltal *elvileg* gyorsabban futtatható kódokat lehet írni rá." (Borg)
Hát ez nem egészen így van. (Ezt csak néhány, egyértelmûen ATI által támogatott projektekben dolgozó kis fejlesztõcske mondja!) Itt van pl. a Texture Fetch a VS-ben (lehet vele többek között valódi HW displacement mappinget csinálni). Léteznek már egyéb, csak SM3.0-val megvalósítható effekteket bemztató techdemók is. És ha belegondolsz, jópár pillanatnyi számítási eredménytõl függõ elágazást tartalmazó algoritmust lehetetlen, jobb esetben igen körülményes és lassú megvalósítani. (Olvashatsz errõl pl. a beyond3d-n.) Ha a fentit hangoztatod, azzal az elfogultságodat bizonyítod...
Mellesleg a FarCry nem lesz SM3.0 alapú egy peccstõl. Csak mutatóba használják.