Egyáltalán nem más tészta. Az FX-ek és a 6800-as széria nem a Doom-ra lett kihegyezve, hanem nagyon erõsek a stencil buffering mûveletekben és az egyéb árnyékok számításához szükséges dolgokban (mellesleg a 6800-asok pedig minden másban is). A Doom 3 megvilágítási modellje pedig éppen ezekre épül.
Szuper, hogy mennyire tudod, hogy mi miért csúszik.
"A HL2 csak PS2-t hasznal, mig a D3 meg azt se."
Meg PS1.1-et meg PS1.4-et meg PS2.0a-t és elõbb utóbb PS3.0-t is. A D3 meg szegényke azért nem tud ilyeneket használni mert ezek mind DX-es fogalmak az meg OpenGL-t használ.
"Az ATI valoszinuleg epp azert fejlesztett eloszor a DirectX9ben es nem lepett tovabb mert ugy gondolta, hogy ugyse tudna a piac kihasznalni a PS3-at."
Miért szerinted a PS3 minek a része a DX10-nek?
Vagy azért mert nem volt képes elõállítani és gyártatni egy ilyen tudású chip-et és azt hitte, hogy ez az NVIDIA-nak sem sikerülhet. Hát ezt jól bebukta.