az az úgynevezett gyorsabb a 14-essel dolog abba tudható be hogy a kihajtás a kislánckeróra van rátéve, és nem a kerékre, tehát ha felrak az illetõ egy 14-est a 17-es helyett jóhogy többet fog mutatni, mert a tengelyen a fordulat megmarad, vagy neadjisten nagyobb lesz, de a kerekek átfordulása lassabb lesz. a 70-et megy dolog meg az óráknak tudható be, a mostani motorokon is nagyritka a pontos óra, egyes robeszoknál olyan drasztikus a helyzet hogy 60-nál 70-et mutat, nemhogy szegény 30 éves órában, gps-el mér pontos értéket, vagy esetleg bringaóra jól beállítva. az összes S51-es motor ugyanazzal a áttétellel készült, kivéve a váltó ami ugye a 3 és 4 sebis, de a végfokozat ezekben is ugyanaz, csak a 4 sebisnél jobb az elosztás.
és igen a hengeren sok múlik, lehet az a henger egy 70-es is de hiába vagánykodik a csávesz ha egy rakat fos a vezérlése, és lehet egy 50ccm-es is aminek qrvajó a vezérlése, és 3x lekörözi a gyári 70-eseket, tehát ezen sok múlik