nincs konkrétan típusismeretem, de lehet hogy az S51-eséhez hasonló módosítások vannak, amik a következõk:
A kipufogókönyök igen mélyen belelóg a dobba, ezzel gátolva a normális töltéscserét és áramlást, a dob belsejében ellenkúp helyett egy furatos lemez van középen, ezzel sokmindent nem tudsz csinálni, max ha tudod akkor nagyobra fúrhatod(szám szerint nem tudom mekkora lenne jó), de semmiképp ne szedd ki. A karburátor súber tetejénél val egy mûanyag gyûrû hogy a légtorkot ne tud teljesen kinyitni, vagy a súerház alacsonyabb, az utóbbinál a súbertetõbõl kell leszedni, az elõbbinél a gyûrût eltávolítani, tekintve hogy "új" henger van rajta, ezért gondolom hogy az is megközelítõleg "gyári" méreteken van, úgyhogy azt nem részletezem, illetve ahhogy írtad a kislánckerékkel szoktak még babrálni hogy kissebbel szerelik, így nem érhetõ el akkora végsebesség.
Röviden tömören ennyi, de mégegyszer leírom, ez az S51-es típusnak a folytásmizériája, nem biztos hogy ezek vannak az 50-esbe is, de egy próbát megér.
Ha mélyen benyúló könyököt találsz(kb 40cm-es egyenes rész), akkor azt a könyököt nem darabold, hanem egy újat vegyél, sok restaurátor a fél karját odaadná egy ilyen könyökért :D