Lengyelországból szeretnék termékeket importálni(számítógépes alkatrész) és itthon értékesíteni.Egyrészt interneten keresztül,másrészt számítástechnikai boltoknak kiszállítva vagy postázva.Vállalkozói igazolványom van.
Lenne pár kérdésem:
*Milyen tevékenységi kör,végzettség,esetleg engedély kell ehhez?
*Lehet ezt egyéni vállalkozói igazolvánnyal végezni?Nem kell BT vagy KFT?
*Kell-e vámot fizetni?(Úniós tagállam) Ha igen akkor mekkora ennek a mértéke?
*Kell-e telephely ehhez a tevékenységhez?Megrendelnék egy nagyobb tételt(kb.100db-értéke kb. 400.000Ft) itthon pedig újracsomagolnám és postáznám az árut.
*Számlát kapok a termékekrõl a 22%-os lengyel áfával.A számlán Zloty-ban feltüntetve az ár. Hogyan kerül ez "forintosításra" a könyvelésbe?Elektronikus úton történik a fizetés, mindíg az aktuális banki árfolyammal.