De jó kis olvasmány volt! Mióta a Facebook letarolt mindent, nem találkoztam ilyen részletes írással a magyar motorsporttal kapcsolatban.
És sajnos nem is nagyon van miről írni. Enyhén megcsappant a gyorsasági OB létszáma. Régen még élő stream is volt a Hungaroringről, már azzal sem találkozok. Viszont jó lenne egy "első osztályú sorozat", ami vissza hozhatná a 2008-as Seat kupa hangulatát.
A "gyári" támogatás alatt pedig olyasmire gondoltam, mint Bútor Robi Citroen Saxo-ja vagy Swift-je, Szalay Opel-je, Zengő Zoli dízel Altea-ja vagy Janika Peugeot-ja. Vagyis a helyi képviselet támogatására. De vannak benfentesebb csapatok a TCR sorozatokban is. A Bamboo-nál szinte mindig ott lebzsel Jaime Puig, az oroszoknál a Lada echte gyári csapat, a Leopardos WRT alapítója pedig René Verbist, a VW Motorsport egykori elnöke, és 2009 óta viszik a GT3-as Audi projektet gyári Audi pilótákkal. De mintha már Norbiék boxában is láttam volna Alessandro Marianit.