Mit is jelent a promocio? Amit most az ESET is elkövetett. Remélem a HG nem büntet meg (nagyon) ezért a marketinges iskolás offolásomért.
A hazai marketinges szóhasználatban a szó jelentésére van egy nagyon jó és általánosan használt magyar kifejezés, ez pedig az > eladásösztönzés'.
Magyarán fogalmazva: - ez a tevékenység, a promocio, egy olyan piacbefolyásoló módszer (több is van ilyen), amely megpróbálja közvetlenül ösztönözni a fogyasztót a vásárlásra. Olyan külön értéket kínálnak fel (jelen ESETben a hónapos trialt) a leendõ vevõ/ vevõknek, ami képes lehet indító lökést adni a késõbbi vásárláshoz.
Ezek az eladásösztönzõ módszerek többnyire és általában nem az adott (promocionált) termékhez vagy annak funkciójához kapcsolódnak, hanem egyéb elõnyök kilátásba helyezésével próbálják meg ösztönözni a vásárlót. (jelen ESETben 6 hónap trial!)
Két eladásösztönzõ módszer van, annak függvényében, hogy kire irányul ez az ösztönzõ tevékenység. Megkülönböztetünk a fogyasztókat vagy a kereskedõket ösztönzõ módszereket. (ez utóbbi most és itt nem érdekes, így kihagyom)
A fogyasztót ösztönzõ módszerek között szerepel (többek között, mert nem sorolom végig) az un.termékminták küldése és ez az ami bennünket itt a témában most érdekel.
No és ezzel már ide is értünk az ominozus 6 hónapos ESET promocióhoz.