Nem kell pontosan célozni tûzfegyverekkel, csak úgy nagyjából területre a Flagship Studios akciójátékában, melyet a Namco ad majd ki. Diablóból már ismerõs lesz a tömeghentelés menete. A Templar két kezében akármilyen fegyverkombinációt tarthat. Kézi rakéta sorozatlövõtõl kezdve a méregpuskáig, lesz itt minden. Az egyszerre kilõtt rakéták egyenként célpontot keresnek maguknak. Az Ívplazmavetõ energiagömbjei ellenségrõl ellenségre ugranak. A Firefly egy magmavetõ, amely folyékonyra túlhevült kõzetadagokat okád magából, a lövedékek szétolvasztják a szörnyeket. Lehetõség van kardot, fejszét ragadni egy kézbe a másikba pedig egy Grapplert, amivel közel tudjuk húzni magunkhoz a szörnyeket egy kis nyiszálásra, mint a Mortal Kombatban a Skorpion.
Karakterünk fejlõdésével izgalmas kombókat kapunk. Templar karakterünk változó hatósugarú aurákat ölthet magára, amelyek hasonlítanak a szerepjátékok védõ varázslataira és a szörnyek védelmét is leamortizálhatják. Koncentráció tulajdonságunk minél nagyobb, annál több aurát ölthetünk magunkra. Magasabb szintû aurák aktiválása jobban lefogyasztja erõforrásainkat, így az alacsony szintû havert nem lehet majd kényelmesen védõmágiával bebugyolálni. Blizzard renegátok fejlesztik a Hellgatet és dönthetnek úgy, hogy nem tetszik nekik a meglévõ verzió, emiatt valószínûleg sokat kell még várni a megjelenésre.