Ez már a minden részét kicserélnem a hajónak, akkor az új hajó lesz-e.
Passz, sosem foglalkoztam ilyennel, amíg magyar reptereken megfordultam, ott viccesen szokták mondani, hogy a lajstrom köré építik a gépet, mert akármit cserélsz ki rajta, pl. nagyjavításon teljesen újjá is építheted (technikai spec természetesen nem változhat), az akkor sem fog új lajstromot kapni, mert nincs ilyen szabály, mint a borászoknál, mennyi % hígítás után veszti el az eredetiségét a bor :)
Ausztrál ismerős mesélte, hogy amikor második világháborús repülőroncsokat találnak, az első dolog amit megnéznek, hogy a lezuhant gép adattáblája épségben van-e, ha igen, onnantól borzalmasan sokat ér, mert az köré már egy "veterán" gépet lehet újjáépíteni.
Ki volt ilyen?
Én egy True Grites gyerekről tudok, aki elment Ef-2000-et fejleszteni, de nem tudom a nevét, és BMS-nél sem árulták el.
A Grim Reapers csinált egy videót arról 2020-ban, hogy a DCS alá jön az Ef-2000, és ebben az interjúban hangzott el, hogy a BMS "Lead Coder-e" elhagyta a BMS csapatot és ő az egyik tag a True Grit-ben. Gero volt aki az interjút adta, de egy másik srácról beszélt, akinek nem mondta a nevét.
"Ignore the Grim Reapers, the interesting thing was that Gero from TrueGrid told that video that the "leadcoder" of BMS (who ever this is) is now working for/with truegrid to realize the Eurofighter project for DCS, which really made me curious if maybe some stuff of this "work" will flows back to BMS"
Ezt többen meg is kérdeztük BMS fórumon, hogy mekkora impact lehet ez a fejlesztésre, amire i-Hawk írta, hogy :
"Nothing happens. Everything stays the same...
"Lead coder" is just a tricky pick of words here. In BMS, any coder can be called "Lead Coder" (Even me, LOL).
No news here WRT BMS (Just for stopping any dumb rumors), the guy has a RL job and that is it (we all have, BTW :D)."