ha jol láttam az UE5 pont ebben lesz jo, mert nem kell bajlodni a LOD-al, mert magátol megcsinálja, tehát nem kell idöt pazarolni és manuálisan csokkenteni a polygonszámot hozzá és talán a távolság fügvényében se lesz olyan anomália, hogy 500m-en 100k a model de 490on már csak a fele, hanem sokkal arányosabban finomabb átmenettel tudja redukálni azt.
Sajnos a repszimek nem használják és nincs is ilyen "egységesitett" alap motorja semelyiknek.
Tehát hiába érhető el a technologia, ha az adott motorhoz nem fejlesztik ki a saját megoldást hozzá.
De akár nézhetnénk a régebbi techdemokat is, még ma is találnánk olyan techdemot a multbol ami jobb eredményt csinál akár fizika akár hang terén mint a mai játékok. ezért nem értem, ha 10-20éve már megoldották a dolgokat akkor miért nem vált alapnak és fejlesztették tovább.
Ha meg azt még hozzá vesszük, hogy ezekben az idökben 600mb-bol kaptunk egy hétig játszható egyszemélyes kampányt realisztikusan viselkedő AI-val, ma meg 200gb-bol jo ha nem fejezed be egy nap alatt és a fizika meg az AI a közelében sincs azoknak.
Vagy ha csak a BMS-t nézzuk ott is abbol a pár sornyi kodbol olyan AI és din kampányt hoztak össze, hogy még ma se tudják az AI-ra kifejlesztett célhardverrel sem megközeliteni. A DCS-ben is elég alap amire képes az AI