Szerintem azért, mert ez rengeteg munka egy kozmetikai javításért, és mivel a könyök helyzetéről semmilyen infód nincs, akármit csinálsz a végén így sem lenne tökéletes. Nem tudod, hogy mikor szorítanád magad mellé a kezet, vagy mikor könyökölnél valahova, mikor húznád odébb, hogy láss valamit, ha kézbe fogsz egy nagyobb cuccot, abba belelóg-e. Másrészt ha meg is csinálod többé-kevésbé működőre, beprogramozol valami csontot és 3D modellt, amit majd súlyfestesz vagy cloth szimulációt teszel rá, akkor a következő probléma az lenne, hogy milyen ruha legyen azon a kézen (repszimben ez nem annyira fontos mondjuk, de minden más játékban az lenne), milyen kiegészítők legyenek rajta, látszódjon-e rajta sérülés, satöbbi. Persze, ezekre is lehetne írni programot, de az igazi kérdés, hogy megéri-e? És a játékosnak is megéri-e, hogy a saját testméretét kelljen méricskélnie és megadnia, amihez profilt kell rendelni, hiszen a korntrollert családban sokan használhatják, sok játékban felváltva játszol valaki mással, sokszor vált felnőtt és gyerek között. Ugyanezért nincs pl kidogozott felsőtest sem, hogy ha kicsit elállítódik a floor plane magassága (illetve mélysége) akkor se váljon el a fejed a nyaktól, vagy ne nyomódjon be a mellkasodba (van játék ami meghagyja ezt a mdoellt is láthatóra, de azt pontosan be is kell állítani - újabb dolgo amire a júzerek nagy része egyszerűen nem hajlandó). A talajszint elmozgás is valós probléma, nekem rendszeresen állítanom kell, miután a gyerek játszott VR-al. 10 éves, de felnőtt karaktert játszik, akkor sem használhatja a saját méreteit.