én nem látom ezt annyira kivitelezhetetlenul bonyolultnak, a csuklo eleve meghatározza az alkar helyzetét és az izuleteknek is vannak mozgáshatárai a váll rész az szintén egy fix pont. Az FPS-eknél használt fegyverek szintén segitenek meghatározni a karok pozicioját.ÉS nem kell méricskélni semmit, ahogy a VR kamerák fel tudják mérni a környezet távolságát, hogy ne menj neki a falnak igy azt is pontosan tudják, hogy a kontroller milyen messze van amit a kézfejednél fogsz , ebbol már egy kattintással meg lehetne a kalibrácio, hogy melyik a legtávolabbi helyzet amit a kontroller és a VR szemcsi elérhet ami meghatározza a kar hosszát.
A ruhás dolgot nem egészen értem, hisz az a karakteren amugy is meg kellene hogy legyen amikor valaki más lát engem kivulrol.
Nem értem mennyiben lenne más, mint most amikor ARMA-ban is látod a teljes testet karokkal lábbal , az egyetlen különbségnek az kellen legyen, hoyg a karakter két szeme helyén lenne a két kamera amit a VR szemuvegre vetitve kapja a 3d képet.