Egy block 60 szintű gép előnye nem csak egy mozgó térkép lenne, azt már 4.33-ba is bele lehetett hekkelni ha Yame64-et használt valaki és van rá egy extra monitorod. Nekem is volt egy kis érintőmonitorom a két MFD között, arra ki volt téve a mozgó térkép meg még pár egyéb ami eszembe jutott, nagyon nem volt autentikus, de épített kabinra nincs helyem. Asszem még képem is van róla. Az én tapasztalatom az volt, hogy magában a térkép qrva kevés és ha repülés előtt Data Cartridge-re teszed a FLOT-ot, és a missionhoz szükséges navpontokat, ismert AAA pozikat, akkor ebben a formában semmi pluszt nem is ad mint a sima HSD nézet, éjszakai repülésnél meg kifejezetten zavaró volt, hogy bevilágította a szobát. Végül én is váltottam, ma már egy normál ICP van a két MFD között, annak sokkal több hasznát érzem, mert menüben turkálni ég és föld az egérrel klikkeléshez, numpadhoz képest.
Az viszont sokat változtatna a gameplayen, ha lenne egy normálisabb datalink, hogy a saját radarral nem észlelt kontaktokat megjelenítse, kommunikáljon a flighton kívüli gépekkel, AWACS-al, vagy akár úgy tudj fox3-at indítani datalinken kapott célra, hogy a radarod be sem kapcsolod. Az, hogy ezen a területen mennyit tud a Block 60, vagy a korábbi blokkok, arról nem tudok nyilvános doksit. MLU-ról van, pl egy olyannak kifejezetten örülnék BMS-ben, de a többinél ez gond. A block 60-as EASA radar, IFTS pedig megint egy teljesen más világ mint amiket a BMS 16-osai most használnak.
Szerintem ez egy teljesen érthető indok, hogy Block 60-hoz nincs doksi ezért nem is csinálnak belőle repülhető gépet. Az egy F-16. Bármilyen másik gépet megcsinálnak ahogy tudnak/akarnak, aztán valaki vagy repül azokkal vagy nem. Amikor viszont F-16-ról van szó, ott nem fognak ilyen engedményt tenni. De ez már régóta így van, FM is csak az F-16-osé olyan kidolgozott amilyen, F-18 még jónak mondott, de már az is egyszerűbb, a többi az csak AI-nak megy el.
F35-ben nagyon sok olyan feature van, ami a mostani F-16-ban benne sincs, bele sem kezdek sorolni, te is biztos rengeteget olvastál róla. Az, hogy egy új gép úgy néz ki mint egy F-35, de azt tudja amit egy F-16, az engem nem mozgat, egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor repültem nem F-16 vagy F-18-al BMS-ben (Még az F-18 sem igazán kedvenc, de annak legalább vannak fasza fegyverei ami a 16-nak nincs).
Azt láttam, hogy JanHas egy nagyon részletes F-35 külső modellt csinál, arról nem tudok, hogy kabinbelsőt is készítene.