1. Ez igaz, a radarokra ráférne grafikailag elég sok javulás, de működésben azért annyira nem rossz, domborzat miatti radar árnyék itt is megvan (ha takarja a hegy, akkor nem látod radaron), csak ami domborzati képet kirajzol az egy előre megrajzolt "térkép", és arra nem rajzolja rá a radarárnyékot sem. A géptől a célpontig húzott vektort számolja, hogy ott van-e maszk, de talaj minden pontjára nem csinálja meg ugyanezt. A 4.36-ban bejött a szűkebb radarkúp szimulálása is, a kirajzolt térképnél is. Ezek pl DCS-ben már sokkal szebben meg vannak csinálva. A Razbamos F-15 Strike Eagle videókon is qrva jól néznek ki. Csak DCS meg a paraméterezéssel szeret elqródni, sokszor peccsről peccsre változik, hogy mi működik jól és mi nem.
2. ha fejfájást kapsz az lehet alacsony fps miatt is, ha receg a játék, főleg trackIR-nél, az nálam instant fejfájás.
3. A hotast most is el kell engedned, ha olyat akarsz kapcsolni ami nincs rajta, sőt azt ugyebár IRL is el kell engedned, ezt nem értem miért lenne gond bármikor is. Lenyúlsz az egérhez és klapcsolod amit akarsz. A BoS ww2 szimben pl klikkelhető kabin sincs, ott mindent csak bill paranccsal kapcsolsz, na az tényleg szar.
4. ez szemüveg függő. Főleg a régebbiekben tényleg szar a szellőzés.