A számomra az az érdekes, hogy a PC-k teljesitménye a sokszorosa annak ami régen volt és jelentosen nem növekedett a játék sem méretileg sem fizikai számitásban sem polygon számban . és elvileg már 3x cseréltek grafmotort is.
És mégis a jelenlegi hardwareken is csak ilyen szintu FPS-t tud .
Pedig I-hawk szerint műár a 4.35 ös ota ugyan azt a graf motort használják ami majd a uj tájhoz is kell , tehát csak a régi asszeteket használja az uj motor.
Tehát ilyen estben mi az ami ennyire eszi az erőforrást, hogy akár nyers erővel sem tudja jobban vinni egy több mint 20 éves játékot, mig ugyan az a hardver ugyan olyan DX11es api val ennek a sokszorosát tudja.
Egyébként én az F118-asra tippelek mint nem Falcon gép márcask az miatt is mert van az a falcon maffia cspat ami ha jol tudom pár régi fejlesztöt is magába foglal és elég jol haladnak a kabin és a FM átdolgozással is.
A tájnál ,nekem sokkal többet jelent az, ha lesznek a valoságoshoz hasonlo terepek és városok, ami sokkal jöbb segitséget nyujt a navigáciohoz is vizuálisan . másrész ha a városok külön épuleteket tartalmaznak majd akkor lehet majd olyan küldetések is, hogy a városon belül azonositani az épületet és azt kiiktatni
illetve dogfight meg bevetéskor a völgyekbe kergetözni