Ha egyes fogalmalakat nem értek, hogy mit jelent. Olvasod szépen pl. a BMS manualt és odaérsz, hogy "idle detent".
Kb. tegnap sikerült megérteni, hogy mit jelent ez. Igen. 20+ év Falcon után.
Mert SOHA nem magyarázta meg egy manual sem, hogy ez fizikailag micsoda.
Régen a ramp start során a gázkar előremozgatásakor nyomkodtam a hozzá tartozó gombot és ment a start.
Annak megértése nélkül, hogy mit jelent.
Azt látom, hogy változott valamennyire a manual struktúrája, majd megpróbálom. Megint.
De egész egyszerűen érthetetlen, hogy nincs egy olyan táblázat, hogy az egyik manual elején levő sok DMS, TMS és egyéb izéről megmondja, hogy melyik prioritása, hogy legyen POV-HAT-en. Ami pl. segítene elmagyarázni, hogy ha csak 3 db 4 irányú POV HAT van, akkor talán mit ne programozzál fel. Mert amikor mutogatja a F-16 HOTAS-t, akkor ott 4 db van.
A TRIM totál felesleges a TMS, DMS és CMS-hez képest.
Én mondjuk ezt kitaláltam. Egy kezdő honnan fogja?
De pl. aztán a to_1f-16cmam-34-1-1_bms.pdf nézve mutatja a speedbrake meg a benyomható 4 irányú POV HAT funkciót is a CURSOR ENABLE SWITCH-en. Na, és ha nekem nem lenyomható, akkor megint mit és hova rakjak?
Ezek kb. megválaszolhatatlan kérdések nekem.
Én nem találok semmiféle útmutatást, hogy
1. hogyan konfiguráld fel.
2. ha elfogadod az alap felkínáltalt, akkor hogy a bánatba derítsem ki, hogy mi mit csinál.
A manual lényegében tojik a fejedre, ha nincs egy F-16 HOTAS-át 1:1 visszadó modelled.
Kész, akkor neked véged. Nekem legalább is van.
Egy X52 PRO-val megugorhatatlan megérteni azt az adathalmazt, amit eléd borítanak.